22-04-2017 09:40
Intenon WLAN aloitti satunnaisen pätkimisen viime kesänä. Auksi vain jonkun kerran viikossa, sitten päivittäin, sitten useita kertoja päivässä ja nyt ei enää toimi. Ethernet on sentään ok satunnaisia lyhyitä lageja ja logouteja lukuun ottamatta. Bootit eivät vaikuta. Laite on neljä vuotta sitten valmistettu, ollut käytössä kolme vuotta. Malli 002207ED43C6. En tiedä onko boxi Soneran vaiko asiakkaan omaisuutta. Mitä tehdä? /Jari
22-04-2017 10:33
@Harmaahukka kirjoitti:
Intenon WLAN aloitti satunnaisen pätkimisen viime kesänä. Auksi vain jonkun kerran viikossa, sitten päivittäin, sitten useita kertoja päivässä ja nyt ei enää toimi. Ethernet on sentään ok satunnaisia lyhyitä lageja ja logouteja lukuun ottamatta. Bootit eivät vaikuta. Laite on neljä vuotta sitten valmistettu, ollut käytössä kolme vuotta. Malli 002207ED43C6. En tiedä onko boxi Soneran vaiko asiakkaan omaisuutta. Mitä tehdä? /Jari
Sonera Viihteen mukana tulleet laitteet ovat Soneran/Telian omaisuutta, muut ovat omia. Pääsääntöisesti menee noin.
24-04-2017 12:56
Joo noissa Intenon modeemeissa on ikuinen takuu kun ne on Telian laitteita. Olitko kokeillut palauttaa tehdasasetukset siihen? Sieltä modeemin takaa löytyy reset-panike jota pidetään niin kauan pohjassa kunnes status-valo syttyy oranssiksi. Jos tuostakaan ei ole apua niin laita telia.fi omien sivujen kautta häiriöilmoitusta tulemaan.
Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
27-04-2017 20:18
Chatissa neuvottiin vaan palauttamaan laitteet lähimpään myymälään tai lähettämään jonnekin tehtaalle, luultavasti vielä omalla kustannuksella. Jotenkin ilmeisesti asenne liittyy siihen, että on ollut aikoinaan Sonera Viihde.
Ilmeisesti kiinnostus asiaan lopahti siihen, että Viihde on viime vuonna irrtisanottu; en oikein päässytkärryile koko asiayhteydestä, omasta mielestäni ADSL on ADSL ja TV-boksi on TV-boksi - en ymmärrä yhteyttä. Mitään muuta vastausta en saanut kuin että laitteet ovat Telian omaisuutta. Jokseenkin surkuhupaisaa - ennen wanhaan kun Soneran ADSL-tukiasemat paukahtivat vanhuttaan, tuli muutamassa päivässä Postissa uusi tilalle ilmaiseksi. Laskut juoksevat luonnollisesti tuttuun tahtiin 🙂
28-04-2017 09:52
Mahdollinen digiboxin kovalevy on kuitenkin asiakkaan omaisuutta.
Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
28-04-2017 19:47
@tilasto kirjoitti:
Mahdollinen digiboxin kovalevy on kuitenkin asiakkaan omaisuutta.
Telian mielestä se on kyllä heidän omaisuuttaan: https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Sonera-viihde-rojut-omistus/m-p/144028#U144028
29-04-2017
10:14
Muokattu
29-04-2017
10:19
@PasiS kirjoitti:
@tilasto kirjoitti:Mahdollinen digiboxin kovalevy on kuitenkin asiakkaan omaisuutta.
Telian mielestä se on kyllä heidän omaisuuttaan: https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Sonera-viihde-rojut-omistus/m-p/144028#U144028
Telian myymälässä viime viikolla kerrottiin kovalevyn olevan asiakkaan omaisuutta, eikä sitä tarvitse palauttaa sopimuksen päättyessä. Varmistin vielä asiakaspalvelusta seuraavana päivänä kun muutakin asiaa tuli, ja näin todettiin sielläkin. Kyseessä Arris vip2853 jossa kovalevy on käyttäjän irrotettavissa.
Jos väärää tietoa annetaan riittävän usein, niin lopulta siitä väärästä tiedosta muodostuu totuus.
Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved