Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Siikki_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 29 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ci+ moduulin päivitys

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Johan se on kumma ettei Sonera viitsi ilmoitella mitä omassa verkossa tapahtuu, http://www.testatutlaitteet.fi/fi/fi_13.html

Missä muuten FoxHD on? Ei vaan näy edelleenkään..
2 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Siikki,

CI+ päivityksistä löytyy 12.3.2013 julkaistu tiedoite myös sivuiltamme.


Kaapeli- ja antennitelevisioverkoissa on tarjolla 12.3.2013 alkaen elokuun loppuun ohjelmistopäivityksiä, jotka päivittävät CI+ kortinlukijat toimimaan jatkossakin uusien, testattujen televisiomallien kanssa.

Päivitysohje:
• Avaa televisio ja siirry Yle TV1 -kanavalle.
• Televisioruudulle tulee englanninkielinen teksti: "Software update ... Do you want to update now? Yes."
• Mene nuolinäppäimellä tekstissä alimpana olevan "Yes"-sanan päälle ja paina "OK".
• Päivityksen aikana televisioruudulla näkyy "Downloading..." ja prosenttiluku päivityksen edistymisestä.
• Päivitys on valmis sen jälkeen, kun prosenttiluku on saavuttanut 100 % ja näytölle tulee teksti "Download Successfully".
• Tämän jälkeen kortinlukija käynnistää itsensä automaattisesti uudelleen, näytölle tulee teksti "Authentication Success" ja päivitys on valmis.
• Päivitys kestää noin 5 minuuttia. Älä sulje televisiota tai vaihda kanavaa päivityksen aikana.
Päivitys kannattaa tehdä heti. Jos päivitys on tarpeen, muistutusteksti tulee näkymään televisioruudulla ajoittain siihen asti, kunnes kortinlukija on päivitetty.

Jos sinulla on useampi CI+ kortinlukija, jotka eivät tällä hetkellä ole käytössä, ne kannattaa yhdistää televisioon ja tarkistaa, onko niille päivitystarvetta.

Sonera Asiakaspalvelu


Fox kanavan HD version tulosta ei tällä hetkellä ole tarkempaa aikataulua tiedossa. Toivomuksia kanavan saamiseksi on välitetty eteenpäin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Siikki_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 29 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hups, niin olikin. "vaikea" löytää.