Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
pj-ukko_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

E3276

Viikon ollut käytössä, harmi kun aina pienen tauon jälkeen yhteys katkeaa ja pitää klikata uudellen jotta pääsee jatkamaan netin käyttöä.
Ei järin iso ongema,mutta kuitenkin?
ikäukko
11 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei pj-ukko!

No onpas kiusallinen ongelma. Onko sama tilanne joka paikassa vai vain tietyssä osoitteessa? Entä oletko tarkistanut että yhteys on pakotettu käyttämään vain 3G verkkoa? Verkon pakotus löytyy sieltä yhteysasetuksista. Kun pakotus on tehty ei katkeaminen sitten ainakaan verkon vaihtelusta johdu.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
pj-ukko_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Samassa paikassa läppärini kanssa olen istunut,ja kyllä asetuksissa olen ruksannut vain 3G.
En ole huomannut,että olis vaikutusta.
ikäukko
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei pj-ukko!

Mikäli et vielä ole lukinnut nettitikkua käyttämään ainoastaan 3G-verkkoa, suosittelen lukituksen Merja_J:n ohjeen mukaan tekemään.

Huawei E3276 -nettitikun asetuksiin liittyviä ohjeita löytyy osoitteessa:

http://bit.ly/1xRFtgX

Mikäli tikun lukitseminen 3G-verkkoon ei poista ongelmaa, voit testata tikun toimivuutta tietokoneesi toisessa USB-portissa. Jos tämäkään ei auta, voit poistaa tikun hallintaohjelman tietokoneeltasi Ohjauspaneelin kautta. Tämän jälkeen laitat tikun uudelleen tietokoneesi USB-porttiin, jolloin tikku asentuu uudelleen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
pj-ukko_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tervehdys taas!
Niin, neuvotut temput on tehty.Pakotettu vain 3G,USB paikkaa vaihdettu,poistettu ohjelma ja asennettu uudelleen.
Ogelma kuitenkin jatkuu.
Uusi mokkula käytössä mielestäni kuumempi,kuin vanha S.lahden E353.
Soneran nopeustesti nyt.
Lataus 10,65
Lähetys 2,35
Viive 75
Testit ovat kyllä olleet vähän parempia,kun tuolla vanhalla tikulla.
ikäukko
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei pj-ukko!

Huawei E3276 -tikku käyttää Mobile Broadband -hallintaohjelmaa. Kuinka monta signaalia (1-5) hallintaohjelma näyttää aktiivisena eli mustana?

Missä osoitteessa käytät liittymää tällä hetkellä, jotta matkapuhelinverkon toimivuus voidaan tarkistaa? Onko kyseessä Martunkujan osoite vai joku muu osoite?

Kirjoitit, että aikaisemmin käytössäsi on ollut Huawei E353 -tikku. Mikäli et vielä ole poistanut E353-tikun hallintaohjelmaa tietokoneeltasi Ohjauspaneelin kautta, suosittelen tämän tekemään. Joskus nimittäin kaksi erilaista nettitikun hallintaohjelmaa tietokoneella saattaa aiheuttaa toimivuusongelmia.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
pj-ukko_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei Tapani
Mustana nyt kaikki 5,harvemmin vähemmän. Martunkujalla ollaan nyt koko ajan.
(Signaalin voimakkuus 92%)
Saunalahden poistin kesäkuun 30,eikä sitä näy ohjauspaneelin listassa.
ikäukko
Satu__
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 90 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei pj-ukko!

Voisitko laittaa vikailmoituksen/yhteydenottopyynnön Soneran Omien Sivujen kautta? Soitamme sinulle ja tarkastellaan tilannetta tarkemmin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Mustasurma1948_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

E3276 kun on yhteys päällä niin ja pidän pitemmän tauon etten kirjoita ollenkaan yhteys katkaistaan automaattisesti. Ja jos lähden yhteyden ollessa päällä vaikka puhumaan puhelimeen niin Huawei katkaisee yhteyden ja ilmeiisesti olen tehnyt koneen asetuksiin jonkun sellaisen et koko yhteys katkeaa, eli kone Pc sammuu.
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei Mustasurma1948!

Kiitos viestistäsi.

Voi toki olla, että tietokoneesi asetuksissa on määriteltynä aikakatkaisu. Erilaisissa tietokoneissa aikakatkaisua voidaan säätää eri tavoin.

Kun googlettaa - http://www.google.fi - sanan "aikakatkaisu", löytyy paljonkin ohjeita asiaan liittyen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu