jiiwee kirjoitti: |
---|
ikeämielinen voisi ilmaista |
2012 syksy, lainaus:
Lanseeraan soneralle ILMAISEKSI tässä uuden sloganin: Sonera - koska kusetamme |
On kyllä taas kerran niin h:tin epäilyttävää toimintaa että että.. onko soneralla joku iänikuinen "negatiivinen karma"-keräys menossa? Jatkuvasti asiakkaiden aliarvioimista, v:lua & suoranaista kusettamista.
Teknisesti tuo tilauksen automaattinen päättyminenhän ei ole mikään iso juttu (ainakin oma smliigakausari on omissa tiedoissani merkitty loppuvaksi toukokuulle jo siitä lähtien kun sen syksyllä tilasin.. ehkä heillä oli talletettu tieto, että olen tarkka (=vaikea) asiakas ja eivät lähteneet kikkailemaan kanssani).. kysehän vain on asiakkaan kusettamisesta ja yrittämisestä saada heistä lisärahaa keinoilla millä hyvänsä.
Teknisesti tilausten tekeminen ja lopettaminen olisi mahdollista suoraan omilta sivuilta asiakkaan napin painalluksilla (esim. Maxivisionilla voi tilata netistä ja palvelut aukeavat heti, sekä niitä voi lopettaa netin kautta).. mutta tätä toki ei sonera halua tehdä. Ensin hämätään asiakaalle palvelu joka jatkuu ilman peruuttamista. Sitten tehdään palvelun lopettaminen vaikeammaksi kuin se voisi olla. Sen jälkeen puhelinpalvelu rampautetaan jotta asiakas mahdollisesti kyllästyisi jonottamaan (ja maksamaan siitä) ja jatkaisikin tilausta (tätä tapahtuu aivan varmasti!). Myyntipalvelun puhelinnumero vastaa nopeasti ja palvelu on mahtavaa (tosin monesti harhaanjohtavaa (omia kokemuksia paljon) joko tietämättömyyden takia tai suorastaan tahallisesti). Kyllä tämä on täysin suunnitelmallista soneran osalta.
Ja millähän perusteella vain osalle asiakkaille tällaista tarjotaan?