Kirjoitettu
13-06-2018
13:11
Muokattu
12-03-2021
09:37
TuizeKoo
Poissaolo- ja lomatiedote on liittymääsi kytkettävä palvelu, jolla voit poissaollessasi ohjata työpuhelut haluamallesi henkilölle. Palvelun avulla saat tiedotettua sinua tavoittelevaa henkilöä kun olet lomalla tai kiinni tärkeässä palaverissa. Voit hallinnoida tiedotetta tekstiviesteillä.
Kun tiedote on päällä ja sinulle soitetaan, äänivalikko ohjaa soittajaa eteenpäin ja soittaja valitsee yhden etukäteen määrittelemistäsi vaihtoehdoista. Voit määritellä kolme erilaista vaihtoehtoa joiden mukaan puhelu yhdistetään eteenpäin:
Voit ajastaa tiedotteen alkamaan tiettynä päivänä ja kelloaikana, esimerkiksi kello 08:00-17:00 tai vaikka heti. Valitse lomatiedote loman ajaksi ja poissaolotiedote muun poissaolon ajaksi. Jos haluat niin voit myös valita perheenjäsenet ja muut tärkeät henkilöt ohittamaan tiedotteen automaattisesti.
Nyt voit vapauttaa itsesi arjen huolista! Leppoisaa lomaa!
Viestintäpalvelu VIP:n käyttäjien poissaolotiedote
Jos yrityksessänne on käytössä Viestintäpalvelu VIP ja sen uudempi versio (jossa käyttäjätunnus on matkapuhelinnumero tyyliin fi0401234567@firma.fi), poissaolotiedote tehdään kirjautumalla VIP-palveluun https://vip.telia.fi/login tai suoraan VIP Softphonesta tai VIPin mobiiliapplikaatiosta.
Jos sinulle tulee kysyttävää Touchpointiin tai Viestintäpalvelu VIPin käyttöön liittyen, kannattaa olla yhteydessä yrityksesi VIP-pääkäyttäjään.
Touchpoint-mobiilivaihteen käyttäjien poissaolotiedote
Jos yrityksessänne on käytössä Touchpoint-mobiilivaihde, voit tehdä poissaolotiedotteen Touchpoint-mobiilisovelluksen Minä-välilehdeltä. Lue lisää Touchpoint ohjeesta https://www.telia.fi/yrityksille/tuotteet/toimisto/asiakaspalvelu-ja-puhelinvaihde/touchpoint#ohjeet
Poissaolotiedotteen hallinnointi telia.fi-sivustolla
Poissaolo- ja lomatiedote löytyvät telia.fi-sivustolle kirjauduttuasi liittymän lisäpalveluista Käytössäsi nyt -kohdasta.
Asiakastuki-sivusto https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki
Löydät ohjeita niin lomatiedotteen kytkemiseen kuin esimerkiksi laitteiden ja liittymien ohjeita.
Voit olla meihin yhteydessä chatissa, puhelimitse tai jättämällä palvelupyynnön Yritysportaalin kautta.
Telia.fi
Auki 24/7
Kirjautumalla telia.fi-sivustolle pääset muun muassa katsomaan PUK-koodisi, hallinnoimaan vastaajaasi, muokkaamaan poissaolotiedotteita ja tarkistamaan saldosi.
Kirjautuminen onnistuu työsuhdeliittymäsi puhelinnumerolla. Pääset sivulle täältä:
https://www.telia.fi/yrityksille/kirjaudu
Yritysasiakaspalvelu 020 355 800
(mpm/pvm) ma–pe 8–16.30 Vika- ja häiriöilmoitukset 24 h
Yritysasiakaspalvelumme ja vikapalvelumme palvelevat nyt kätevästi saman numeron takana.
Telia Käyttötuki 060015500
2,25 €/min + pvm/mpm (alv. 24 %). Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
Käyttötukemme auttaa sinulle laitteiden käytön ongelmissa sekä ohjelmistojen asennukseen ja käyttöön liittyvissä kysymyksissä.