Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5413 custom-general.kudos
  • 4924 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Asus-näytönohjaimien tilaus- ja toimitusketju

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

PÄIVITYS 26.8.2021

 

Toimitettava mallisto tulee vaihtumaan LHR-malleihin ja tulemme olemaan yhteydessä asiakkaisiin, joita vaihdos koskettaa. Aikataulu tälle vielä avoin. 

 

Päivitys 13.8.2021

 

Lähipäivinä saamme toimituksiin pienen erän ASUS TUF-RTX3090-O24G-GAMING -kortteja

 

PÄIVITYS 28.6.2021

 

Tämän / ensin viikon aikana varastoomme saapuu lisää ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G -kortteja

 

PÄIVITYS 18.6.2021

 

3080- ja 3090-sarjaa tulee tässä kuussa arviolta pieni erä ja toimitamme ne niitä odottaville. Jos haluat tai haluatte kateosto-oikeutta käyttää niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti.

 

PÄIVITYS 20.5.2021

 

Väliaikatilanne: Tällä hetkellä emme pysty ikävä kyllä kertomaan milloin kortteja - mistään mallisarjasta - tulee varastoomme lisää. Tilanne elää viikottain mutta ennakkotietoa tulevista eristä meillä ei ole saatavissa.

 

Päivitys 27.04.2021

 

On ilmennyt, ettei kaikille ole mennyt vahvistusviestiä siitä, että olemme vastaanottaneet tiedon, että haluat ja voit jäädä odottamaan näytönohjaimien toimitusta.

 

Jos et ole saanut vahvistusta niin varmistaaksemme, että olet jonossa, rakensin erillisen tietojenkeruulomakkeen. Kun olemme tutkineet asian laitamme sinulle tekstarilla vielä tästä vahvistuksen. Lomake on avoinna 10.5. asti, jonka jälkeen lomake ja tiedot tuhotaan. 

 

Lomake löytyy täältä --> linkki poistettu 11.5.2021

 

Jos olet saanut jo vahvistuksen odottamisesta, sinun ei tarvitse tehdä mitään.

 

Kiitos jo etukäteen ja pahoittelut vielä yhdestä ylimääräisestä veivauksesta.

 

PÄIVITYS 20.4.2021

 

Lähipäivinä (tarkka päivä vahvistamatta) varastoomme saapuu tosi pieni erä näitä kortteja:

 

  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G
  • ASUS TUF-RTX3070-O8G

Olemme henkilökohtaisesti yhteydessä näitä malleja odottaviin, järjestyksen mukaisesti. Koska em. kortteja saapuu pieni määrä niin olemme yhteydessä luonnollisesti vain jonossa ensimmäisinä oleviin, emme missään nimessä kaikkiin odottajiin.

 

Joten odota rauhassa yhteydenottoa ja jos sitä ei kuulu niin se tarkoittaa, että kaikki kerkesi mennä tästä erästä ja että vuorosi tulee myöhemmin / tulevista eristä.

 

---

 

Taustatietoa

 

Elektroniikan toimialalla on tällä hetkellä laajoja globaaleja haasteita muun muassa mikrosirujen tuotannossa. Materiaalia ja raaka-aineita ei ole tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu eri tavoin eri toimijoihin. Asuksella on tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita. Jälleenmyyjillä ei ole tuotteita myytäväksi ja toimitettavaksi asiakkaille.

 

Meidän osalta haaste koskettaa seuraavia malleja:

 

3060-sarja

  • ASUS ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G
  • ASUS DUAL-RTX3060TI-O8G
  • ASUS TUF-RTX3060TI-O8G

 

3070-sarja

  • ASUS DUAL-RTX3070-O8G
  • ASUS TUF-RTX3070-O8G
  • ASUS ROG-STRIX-RTX3070-O8G

 

3080-sarja

  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G
  • ASUS TUF-RTX3080-O10G

 

3090-sarja

  • ASUS TUF-RTX3090-O24G

Osa yllä mainituista näytönohjaimista ja niiden tilauksista on peruttu.

 

Koska luvatut toimitukset ovat viivästyneet ja valmistajalta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista voi venyä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, olemme peruneet osan - ei kaikkien - yllä mainittujen näytöohjaimien tilauksista. Olemme tiedottaneet tilauksen tilanteesta tekstiviestillä viikolla 11. Viestissä kerroimme myös, että jos tilasit tuotteen Telia Rahoituksella, olemme myös peruneet tilaukseen liittyvän katevarauksen. Jos maksoit ostoksen tilauksen yhteydessä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoittamaan meille tilausnumeron ja tilinumeron, jonne voimme palauttaa rahasi takaisin.

 

PÄIVITYS 30.3.2021

 

Koska toimitukset uhkaavat venyä pitkälle ja tilanne (tarve) voi monen kohdalla muuttua tänä aikana, sinulla on nyt mahdollisuus päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla.

 

Jos siis olet tilannut minkä tahansa yllä mainitun näytönohjaimen ja tilauksesi on peruutettu niin voit päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla. 

 

Joudun kuitenkin varoittelemaan, että tässä vaiheessa emme ikävä kyllä pysty antamaan minkäänlaista toimitusaikalupausta. On todennäköistä, että toimitusaika tulee olemaan hyvin pitkä. Jos jäät odottamaan toimitusta niin jonopaikkasi (= toimitusjärjestys) säilyy. Meillä on tallessa ko. näytönohjaimia tilanneiden asiakkaiden tiedot ja siten niiden tilausjärjestys.

 

Jos haluat jäädä odottamaan niin pyydän, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerrot, että olet aiemmin tilannut Asuksen näytönohjaimen, ja että Telia on perunut tilauksen ja että haluat jäädä kuitenkin odottamaan, että näytönohjaimia tulee ja että Telia toimittaa sen sitten, kun tuotteita on tullut varastoon. Ilmoita nyt siis asiakaspalveluun, että haluat ja voit odottaa niin saamme tiedon siitä talteen. Kerro samalla alkuperäisen tilauksesi tilausnumero. Kiitos jo etukäteen.

 

Sinuun ollaan yhteydessä sitten, kun tuotteita on. Saat meiltä silloin linkin, jonka kautta pääset tekemään kokonaan uuden tilauksen mutta alkuperäisellä hinnalla.

 

Jos olet jo ilmoittanut halukkuutesi odottaa tuotteiden saapumista niin asia ok, sinun ei tarvitse tehdä sitä enää uudelleen.

 

Lähetämme myös vahvistuksen odottamisesta heille, jotka ovat ilmoittaneet tai ilmoittavat meille, että haluaa odottaa tuotteiden saapumista. Tämä vahvistus tulee vähän myöhemmin mutta tulee kuitenkin.

 

JOS OLET TILANNUT NÄYTÖNOHJAIMEN JA TILAUS ODOTTAA TOIMITUSTA

 

Tilauksesi on edelleen voimassa ja se odottaa vain, että saamme näytönohjaimia varastoon. Huomioithan, että tässä vaiheessa emme voi vahvistaa toimitusaikaa. Voit jäädä odottamaan toimitusta tai halutessasi voit myös perua tilauksesi. Jos jäät odottamaan toimitusta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos haluat peruuttaa tilauksesi ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

YHTEISÖSSÄ JAAMME TILANNETIETOA

 

Tässä ketjussa kerromme jatkossa myös toimitusten etenemisestä. Voit seurata etenemistä taustalla tai liittyä mukaan ja kysyä lisätietoja, jos haluat.

 

Olemme vilpittömästi pahoillamme tapahtuneesta toimituslupauksen pettämisestä, ja myös tilanteeseen tähän asti liittyneestä epätietoisuudesta. Pyrimme tämän ketjun myötä jakamaan tilannekuvaa sitä myötä heti kun sitä itse saamme. Toimitustilanne on hyvin haasteellinen. Teemme kuitenkin parhaamme.

 

Kiitos, kun olette aiheesta keskustelleet muun muassa täällä Yhteisössä.

 

Vinkki: Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata ilmoitukset tästä ketjusta, jolloin saat tiedon automaattisesti kun ketjussa tapahtuu jotain uutta. Tsekkaa ketjun valinnat-valikko oikeassa yläreunassa.

 

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

382 vastausta
Marko_Laaksonen
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 29 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Käsittääkseni tänne piti tulla raporttia siitä mitä kortteja on tulossa ja koska. Edellisen mokan kortteja ei edes ennustettu täällä tulevan. Silti tuli, ja myytiin muille. Onko edes nyt mitään ennustetta koska näitä tulee seuraavaksi? Tai näemmä pitää tarkentaa: koska tulee seuraavaksi niin, että niitä toimitetaan jonottaville eikä myydä ohi jonon.

 

pringoooals
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Alkaa vahvasti näyttää siltä, että jono on tekstitiedosto jonkun läppärillä ja asia on unohdettu sen jälkeen kun pari korttia saatiin toimitettua kovimmille huutelijoille. On se vähän kummallista kun kortteja virtaa muille firmoille, jopa pienille nyrkkipajoille, mutta Telialle ei melkein mitään.

 

3070 on Jimssillä hyllytavaraa tälläkin hetkellä, te jotka sitä jonotatte niin tehkää kateosto. Itse valitettavasti 3080 odotan.

Aune12340000
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo-o. Siinähän niitä olis linkin alla melki 20kpl.

 

https://www.jimms.fi/fi/Product/List/000-1T0/komponentit--naytonohjaimet--geforce-rtx-pelaamiseen--r...


Tilattu telialta 8.11.2020, näyttää siltä että ei hyvältä näytä..

 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5413 custom-general.kudos
  • 4924 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Marko_Laaksonen@  kirjoitti:

Käsittääkseni tänne piti tulla raporttia siitä mitä kortteja on tulossa ja koska. Edellisen mokan kortteja ei edes ennustettu täällä tulevan. Silti tuli, ja myytiin muille. Onko edes nyt mitään ennustetta koska näitä tulee seuraavaksi?


Olen aina silloin tällöin tiedustellut näkymiä mutta tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut siitä mikä se oli jo taannoin, myöskään ennustetta ei ole edelleenkään kertoa. Siksi meidän taholta ketjussa on ollut jonkin aikaa hiljaista. Tiedotan toki kun kerrottavaa on.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Marko_Laaksonen
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 29 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe mm. Jimssillä tätä Asuksen 3070 TUF mallia on todella usein hyllyssä. Jos todella koitatte kaikkenne, jotta näytönohjaimia edes jonossa oleville koitetaan saada, niin joku siellä ei tee kovin hyvää työtä. Nytkin Jimmsillä 14kpl hyllyssä, ja tässä erät jotka ovat HUHTIKUUN jälkeen saaneet:

  • 7.4. 100 kpl
  • 15.4. 30 kpl
  • 23.4. 25 kpl
  • 29.4. 10 kpl
  • 13.5. 30 kpl
  • 19.5. 10 kpl
  • 20.5. 85 kpl
  • 26.5. 30 kpl
  • 8.6. 35 kpl
  • 9.6. 120 kpl
  • Tänään saaneet taas erän, mutta tämän päivän erän koosta ei ollut sivuilla vielä tietoa. 

Jos teillä ei ole vieläkään ennustetta korttien saapumisesta, niin joko/miten kateosto-oikeutta on mahdollisuus hakea/saada?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5413 custom-general.kudos
  • 4924 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Marko_Laaksonen  kirjoitti:

 

Jos teillä ei ole vieläkään ennustetta korttien saapumisesta, niin joko/miten kateosto-oikeutta on mahdollisuus hakea/saada?


Pahoittelut vastauksen viivästymisestä. Kävimme keskustelua kateosto-oikeuden suhteen.

 

Ensinnäkin, 3080- ja 3090-sarjaa tulee tässä kuussa arviolta pieni erä ja toimitamme ne niitä odottaville. Jos haluat tai haluatte kateosto-oikeutta käyttää niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Xonium
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kateosto varmaan ihan mahdottomuus jos osamaksulla tilattu/ostettu?

Toivottavasti yltäisi jo 27.11 tilattuun rtx 3080 tuf oc:hen ja toivottavasti ei vastaavia virheitä enää tule et ohi jonon, jouduin kuitenki "tappelemaan" tuosta jono paikan varmistuksesta aijemmi täällä, että ottaisin kateoston jos olisi koroton ja kuluton osamaksu mahdollisuus muuallakin.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5413 custom-general.kudos
  • 4924 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Xonium@  kirjoitti:

Kateosto varmaan ihan mahdottomuus jos osamaksulla tilattu/ostettu?


Ikävä kyllä näin on.

 


@Xonium@  kirjoitti:

Toivottavasti yltäisi jo 27.11 tilattuun rtx 3080 tuf oc:hen ja toivottavasti ei vastaavia virheitä enää tule et ohi jonon, jouduin kuitenki "tappelemaan" tuosta jono paikan varmistuksesta aijemmi täällä, että ottaisin kateoston jos olisi koroton ja kuluton osamaksu mahdollisuus muuallakin.


Harmillisesti sinun kannalta juuri tuossa mallissa meillä on eniten jonoa eli odottajia. No, katsotaan että minkä verran kortteja seuraava toimitus sisältää. Onhan se mahdollista, että niitä tulee nyt sen verran, että sinäkin saat siitä omasi.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Xonium
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

okei, harmi.. En tiedä sitä mut ainaki porukka kaivannu täällä enemmän Strix OC:ta kuin Tuf OC:ta ja mitä muistelen niin ostonappi ei ollut pitkään auki marraskuussa, ja mitä pystyy päätellä missä kohtaa jonossa menee ilmottaneista niin pitäisi tilanne olla, niin että 27.11 tilanneet ensimmäisten joukossa nyt, myös jo siitä päätellen että 09.11 tilannu saannut.

mutta joo en tuota voi kuin spekuloida ja päätellä et missä mennään jonossa kun ei suostuta kertoa jono tilannetta kuten muualla..

 

EDIT: Tuosta tulikin mieleen, jos ette pysty kertomaan jono tilannetta, niin pystyttekö kertomaan minä kaikkina aikoina oli mahdollista tilata noita, niin tiedämme siitä jo vähän enemmän ja pystymme päättelemään paremmin, mutta emme silti tietäisi missä mennään jonossa.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5413 custom-general.kudos
  • 4924 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Xonium  kirjoitti:

mutta joo en tuota voi kuin spekuloida ja päätellä et missä mennään jonossa kun ei suostuta kertoa jono tilannetta kuten muualla..


Tämä linja tosiaan koskettaa kaikkia tilauksia / kaikkia tuotealueita, ei vain näytönohjaimia. Toisaalta eipä nämä yleensä jengiä kiinnostakaan normitilanteessa, ainoastaan kun on jotain spessua myynnissä ja liikkeellä niin silloin joku aina joskus tuota kysyy. Ymmärrän toki että miksi.

 


@Xonium  kirjoitti:

EDIT: Tuosta tulikin mieleen, jos ette pysty kertomaan jono tilannetta, niin pystyttekö kertomaan minä kaikkina aikoina oli mahdollista tilata noita, niin tiedämme siitä jo vähän enemmän ja pystymme päättelemään paremmin, mutta emme silti tietäisi missä mennään jonossa.


Ei ikävä kyllä. Keskitytään ennemmin siihen, että saadaan homma maaliin 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää