Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65081
Kirjoituksia 176832

DOT SIM PIN

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

DOT SIM PIN

1/5

Haluaisin vaihtaa Dot-liittymän PIN-koodin. Käyttöohjeen mukaan vaihdon voi iPhonessa tehdä Asetukset > Puhelin > SIM-kortin PIN, mutta puhelimessani ei Puhelin-valikossa ole tätä vaihtoehtoa. Onko tämä Dot-liittymän ominaisuus? Aiemmassa liittymässä vaihto onnistui.

Vastaa
4 vastausta

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 069 kpl

2/5

Hyvää huomenta @Czerny! Mielestäni SIM-kortin PIN-koodin vaihtaminen on edelleen samassa paikassa puhelimen turva-asetuksissa kuten alla olevassa kuvassa. Applen iPadissa se sijaitsee Asetukset > Mobiilidata > SIM-kortin PIN Hymiö Erittäin onnellinen

Vastaa

Lady
Lady
Viestejä 3 450 kpl

3/5

@Sekunti@  kirjoitti:

Hyvää huomenta @Czerny! Mielestäni SIM-kortin PIN-koodin vaihtaminen on edelleen samassa paikassa puhelimen turva-asetuksissa kuten alla olevassa kuvassa. Applen iPadissa se sijaitsee Asetukset > Mobiilidata > SIM-kortin PIN Hymiö Erittäin onnellinen

iPhonessa polku menee näin : Mobiiliverkko - SIM-kortin PIN - Vaihda PIN (ainakin minun iPhone SE puhelimessa, jossa DOT-liittymä 😉

Vastaa

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 069 kpl

4/5

@kiisseli67  kirjoitti: 
iPhonessa polku menee näin : Mobiiliverkko - SIM-kortin PIN - Vaihda PIN (ainakin minun iPhone SE puhelimessa, jossa DOT-liittymä 😉

Ahaa, sitten polut ovat muuttuneet eri malleissa. Ärsyttävää, kun Googlekin muuttelee asetuksia. Pitää käydä hämähäkin verkkoa yksitellen läpi, että löytää sen mitä oli etsimässä 😅

Vastaa

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

5/5

@Sekunti@  kirjoitti:

@kiisseli67  kirjoitti: 

Ahaa, sitten polut ovat muuttuneet eri malleissa. Ärsyttävää, kun Googlekin muuttelee asetuksia. Pitää käydä hämähäkin verkkoa yksitellen läpi, että löytää sen mitä oli etsimässä 😅

Applen omassa ohjeessa polku on alussa mainitsemani. Kiitos molemmille nopeasta vastauksesta.

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.