Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
aloof_corpus
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Galaxy Watch Active 2 mobiiliyhteys -ongelma

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei. Otsikonmukaisen kellon kanssa on ongelma: Galaxy Wearable äppi kyselee vaan QR-koodia mobiiliyhteyttä aktivoitaessa, eikä tarjoa mitään muuta. Näitä on yritetty: palvelunestot tsekattu littymästä, toinen (firman) SIM otettu poist -> bootti ja kello tehdasasetuksille. Kännykkä on Nokia 7.2. Kello on siis tämä: https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/tuote/Samsung-Galaxy-Watch-Active2-40mm-Alumin

4 vastausta
MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 138 custom-general.kudos
  • 501 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tervehdys @aloof_corpus ja tervetuloa Yhteisöön! 

 

Multi-Liittymän aktivoinnin tulisi tosiaan onnistua suoraa sovelluksesta, ilman QR-koodia. Tässä tilanteessa suosittelen tarkistamaan onko liittymässäsi tarvittavat ominaisuudet kelloon liittämiseksi. Lähetä maksuton tekstiviesti numeroon 15400 ja kirjoita viestiin "INFO KELLO". Saat paluuviestinä tiedon, onko liittymälläsi tuki älykellollesi. Jos saat kieltävän vastauksen, voidaan korjaavat toimenpiteet tehdä asiakaspalvelustamme

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

aloof_corpus
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi ja kiitos vastauksesta. Viestin vastaus oli positiivinen eikä tuo edelleenkään onnistu. Ajoin kaikki Play Storen päivitykset vielä sisään ja käynnistin uudelleen. Nope.

 

Edit: vielä sellainen huomautus, että liittymää on just maanantaina päivitetty kelloa ajatellen. Merkitystä? Ei mitään hajua.

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 138 custom-general.kudos
  • 501 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tekemäsi liittymäpäivitys ei tulisi vaikuttaa millään tavallaa Multi-palvelun tilaamiseen. Joskus tulee vastaan tällaisia tilanteita jossa on "jokin bitti vinossa" niin sanotusti. Tällöin homma täytyy ottaa tarkempaan tutkintaan asiakaspalveluumme tai sen kautta häiriöpuolellemme. Asiakaspalvelumme saat näppärästi kiinni esimerkiksi chatin kautta.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

aloof_corpus
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämä ratkesi helpin kautta. Liittymään piti ilmeisesti tilata minun puolesta Multi-palvelu ja säätää jotain. Homma lähti QR-koodilla pelaamaan. Aika turhauttava kokemus, mutta kiitokset kaikille tuohon osallistuneille.