Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mso91
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

K-ryhmän 30 € lahjakorttia ei ole vielä toimitettu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Liittymän tilauksen yhteydessä luvattiin k-ryhmän 30e lahjakortti jonka piti tilausvahvistuksen mukaan saapua 30.11.20 mennessä,  vaan eipä ole vieläkään näkynyt, missä tämä viipyy?

Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.

20 vastausta
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 684 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

@Mso91@  kirjoitti:

Liittymän tilauksen yhteydessä luvattiin k-ryhmän 30e lahjakortti jonka piti tilausvahvistuksen mukaan saapua 30.11.20 mennessä,  vaan eipä ole vieläkään näkynyt, missä tämä viipyy?

Heippa @Mso91 ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön, kiva että löysit paikalle 😊

Tavallisesti näissä lahjakorttikampanjoissa lahjakortti lähtee postiin siinä kohtaa kun ensimmäinen lasku on maksettu, ja jos liittymä on yhä tällöin voimassa. Mutta uskoisin että nämä kummatkin kohdallasi pätevät, sillä tuo 30.11. päiväys viittaisi siihen että olet liittymän availlut jo jossain kohtaa syksyä. 

Emme täällä Yhteisössä pääse asiakastietoihin käsiksi, kaikki keskustelu täällä käydään näin julkisesti. Suosittelen laittamaan vielä esimerkiksi chatissa meille viestiä asiakassivuille kirjautumisen jälkeen. Voisimme sieltä tarkistaa mitä tuolle luvatulle lahjakortille on tapahtunut 😊

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Mso91
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos

@SannaMKoo@  kirjoitti:

Heippa @Mso91 ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön, kiva että löysit paikalle 😊

Tavallisesti näissä lahjakorttikampanjoissa lahjakortti lähtee postiin siinä kohtaa kun ensimmäinen lasku on maksettu, ja jos liittymä on yhä tällöin voimassa. Mutta uskoisin että nämä kummatkin kohdallasi pätevät, sillä tuo 30.11. päiväys viittaisi siihen että olet liittymän availlut jo jossain kohtaa syksyä. 

Emme täällä Yhteisössä pääse asiakastietoihin käsiksi, kaikki keskustelu täällä käydään näin julkisesti. Suosittelen laittamaan vielä esimerkiksi chatissa meille viestiä asiakassivuille kirjautumisen jälkeen. Voisimme sieltä tarkistaa mitä tuolle luvatulle lahjakortille on tapahtunut 😊

otinkin chatin kautta ekana yhteyttä 8.1.21(eli 10vrk sitten) ja sieltä luvattiin selvittää asiaa ja laittaa sähköpostia, mutta  mitään ei ole kuulunut.

edit Merja_J: lainauksia editoitu

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 834 custom-general.kudos
  • 1195 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

@Mso91@  kirjoitti:
otinkin chatin kautta ekana yhteyttä 8.1.21(eli 10vrk sitten) ja sieltä luvattiin selvittää asiaa ja laittaa sähköpostia, mutta  mitään ei ole kuulunut.

edit Merja_J: lainauksia editoitu

Jahas, no siitä onkin sitten hetki jo vierähtänyt. Sen tiedän että tuolla "selvittelypisteellä" jos näin voi sanoa niin on pientä viivettä ja tällä hetkellä vanhimmat selvittämättömät ovat juuri tuolta kahdeksannelta päivältä. Jos tällä viikolla ei kuulu vastausta niin tule sitten juttelemaan kanssamme chattiin telia.fi sivujen kautta tai facebookin yksityisviestillä tai soittelet niin tunnistetaan sinut ja katsotaan mikä on homman nimi. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Utellu2021
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos

näyttää olevan sama vika kuin  omaisellani. Ei ole näkynyt eikä kuulunut lahjakorttia.

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

@Utellu2021@  kirjoitti:

näyttää olevan sama vika kuin  omaisellani. Ei ole näkynyt eikä kuulunut lahjakorttia.

Vastasin sinulle toiseen ketjuun 🙂

Jormanpoika
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies

Taitaa olla selvityspisteellä Haluttomuus antaa luvattua lahjakorttia.

Laskut tulee ajallaan, laskut maksetaan ajallaan mutta luvattuja etuja ei toimiteta.

Niin surkeasti alkoi tämäkin tuttavuus Teliaan. Pitkitetään ja piiiitkitetään.

Kuinkahan pitkään asiakassuhde jatkuu.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 402 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

@Jormanpoika@  kirjoitti:

Taitaa olla selvityspisteellä Haluttomuus antaa luvattua lahjakorttia.

Laskut tulee ajallaan, laskut maksetaan ajallaan mutta luvattuja etuja ei toimiteta.

Niin surkeasti alkoi tämäkin tuttavuus Teliaan. Pitkitetään ja piiiitkitetään.

Kuinkahan pitkään asiakassuhde jatkuu.

Kyllä lahjakortti toimitetaan, jos sellainen on luvattu. Liittymän tulee kuitenkin olla voimassa ja ensimmäisen laskun maksettuna. Karkeasti niin, että jos nyt esimerkiksi helmikuussa on luvattu laittaa lahjakortti, toimitetaan se maaliskuun loppuun mennessä. Jos et ole lahjakorttia saanut ja se on luvattu, niin ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun, niin päästään sitä kautta katsomaan asiaa tarkemmin. 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Kemchi
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies

Otin uuden liittymän 24.11.20, jolloin minulle luvattiin k-kaupan 30 euron lahjakortti. Lahjakorttia ei näkynyt eikä kuulunut kun sitä aiemmin kyselin. Ja nyt kun otin yhteyttä chattiin niin minulle todettiin, että minulle lahjakortin puhelimessa luvannut työntekijä ei ollut kirjannut lupausta mihinkään tietoihini, ja näin ollen en voi saada lahjakorttia. Minulla ei ole asiasta mitään sähköpostia, joten en pysty todistamaan, että minulle on tuollainen lahjakortti myônnetty. Ainoa mitä voin tehdä on varoitella muita huijauksesta keskustelupalstoilla. Tulipa huijattu olo! 

ElinaSo
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 11 custom-general.kudos
  • 54 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

@Kemchi@  kirjoitti:

Otin uuden liittymän 24.11.20, jolloin minulle luvattiin k-kaupan 30 euron lahjakortti. Lahjakorttia ei näkynyt eikä kuulunut kun sitä aiemmin kyselin. Ja nyt kun otin yhteyttä chattiin niin minulle todettiin, että minulle lahjakortin puhelimessa luvannut työntekijä ei ollut kirjannut lupausta mihinkään tietoihini, ja näin ollen en voi saada lahjakorttia. Minulla ei ole asiasta mitään sähköpostia, joten en pysty todistamaan, että minulle on tuollainen lahjakortti myônnetty. Ainoa mitä voin tehdä on varoitella muita huijauksesta keskustelupalstoilla. Tulipa huijattu olo! 

Onpa kyllä todella ikävän kuuloinen tapaus. Mikäli lahjakortti on sinulle luvattu, se sinun kyllä kuuluu myös saada. Neuvoisin nyt olemaan uudestaan yhteydessä asiakaspalveluumme ja kertomaan, että sinulle luvattiin myyntitilanteessa lahjakortti. Sieltä pystytään lähteä sitten selvittämään tuota tarkemmin, että asia saadaan hoidettua!