Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63810
Kirjoituksia 173776

Miksi minulla on 10mbit/s jos olen ostanut 100mbit/s?



Highlighted

Miksi minulla on 10mbit/s jos olen ostanut 100mbit/s?

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

Miksi minulla on 10mbit/s jos olen ostanut 100mbit/s?

1/3

Olisi kiva saada vastauksia tai apuja.

0 tykkäystä
2 vastausta

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 234 kpl

2/3

Olisi kiva, jos kertoisit millainen liittymä on kyseessä. Jos se on mobiili, niin olet ostanut 10 Mbit/s liittymän ja sen ylittävä nopeus on kaupanpäällistä ja voi toteutua jossakin päin Telian verkkoa. Mikäli taas kyse on kiinteän verkon liittymästä, jossakin on vikaa. Kannattaa soittaa asiakaspalveluun ja selvitää heidän kanssaan ongelmaa.

Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 1 346 kpl

3/3

@Kimppikoo antoikin jo hyviä vinkkejä, eli lisätietoja kaivattaisiin tässä! Vai onko asia jo selvinnyt ? 🙂 

Asiakaspalveluumme voit olla soittamisen lisäksi yhteydessä myös esimerkiksi palvelupyynnölllä tai chatilla, joka löytyy kun kirjaudut verkkosivuillemme. 🙂 


Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.