peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56020 Jäsentä
157827 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Puhelinliittymätarjonta ei tyydytä

Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 310
11/15

Vs: Puhelinliittymätarjonta ei tyydytä

@Merja_J  kirjoitti:

@gigatavu  kirjoitti:

Minulle riittäisi jopa liittymä, missä netti maksaisi 0,001€/Mt, niin kuin prepaidissa. Jostain syystä tuollaisia liittymiä ei tarjota. Miksi en voi saada prepaid tapaista liittymää omalla numerolla?

Miksi huonoin/halvin liittymä omalla numerolla maksaa teillä 7,90 €/k, vaikka se on kalliimpi ja huonompi kuin prepaid, joka on 0€/kk ?

Prepaidin tapainen omalla numerolla kuulostaa ihan Dotilta Hymiö Onnellinen Oletko koskaan ajatellut testata tuota liittymää? Siinä tosiaan veloitetaan vain käytön mukaan. Ja puhelimeenhan voi ladata tuon Dotin sovelluksen näin testimielessä ja se kertoo paljonko liittymällä olisi hintaa nykyisellä käytöllä. Suositelen ainakin kokeilemaan! 

Ei millään pahalla , mutta DOT on kyllä niin sekava soppa , että en suosittele. Minulle on jäänyt myös epäselväksi , että voiko sen DOT:n laittaa e-laskutukseen vai voiko sitä hallinnoida vain ja ainoastaan ko. mobiiliappilla. Jos vain appilla , niin kiitos ei.

Jos haluat prepaidin kaltaisen liittymän , niin sitten tilaat prepaidin ja rekisteröit sen. Silloin sitä voi hallinnoida etänä netissä sekä tietokoneella että mobiiliappilla. Tosin se numeron siirrettävyys edelleen puuttuu prepaideista. Elisalla on ns. latausliittymä ja se tukee myös numeronsiirtoa , mutta ei taas 4G:tä.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-01-2015
Kirjoituksia: 171
12/15

@kustaa1967  kirjoitti:

Ei millään pahalla , mutta DOT on kyllä niin sekava soppa , että en suosittele. Minulle on jäänyt myös epäselväksi , että voiko sen DOT:n laittaa e-laskutukseen vai voiko sitä hallinnoida vain ja ainoastaan ko. mobiiliappilla. Jos vain appilla , niin kiitos ei.

Jos haluat prepaidin kaltaisen liittymän , niin sitten tilaat prepaidin ja rekisteröit sen. Silloin sitä voi hallinnoida etänä netissä sekä tietokoneella että mobiiliappilla. Tosin se numeron siirrettävyys edelleen puuttuu prepaideista. Elisalla on ns. latausliittymä ja se tukee myös numeronsiirtoa , mutta ei taas 4G:tä.

Dot-liittymällä ei ole e-laskun mahdollisuutta käytettävissä. Dotin laskut veloitetaan suoraan maksukortilta ja hallinta tapahtuu käytännössä kokonaan sovelluksen kautta. Dotista löytyy tietoja tarkemmin nettisivuilta ja toki esimerkiksi mobiiliapplikaatiosta löytyy chat avuksi Hymiö Onnellinen 

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 310
13/15

@JoonasLam  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

Dot-liittymällä ei ole e-laskun mahdollisuutta käytettävissä. Dotin laskut veloitetaan suoraan maksukortilta ja hallinta tapahtuu käytännössä kokonaan sovelluksen kautta. Dotista löytyy tietoja tarkemmin nettisivuilta ja toki esimerkiksi mobiiliapplikaatiosta löytyy chat avuksi Hymiö Onnellinen 

Kiitos tiedoista.

Minä en kortilla maksa mitään laskuja , vaan meillä kaikki tärkeät laskut on e-laskuna. Siis meille ei DOT:ia ikinä tule.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2019
Kirjoituksia: 4
14/15

Käsittääkseni DOT tulee tosi kalliiksi, jos käyttää vähän dataa, mutta päivittäin. Sillä alkumaksu on aika korkea ja liittymä tulee edullisemmaksi vain jos käyttää paljon dataa/puheluita.

En käytä kuin 5-30Mt dataa päivittäin. Easy Prepaidissa voin ostaa 5Gt paketin 10€:lla ja se riittää minulle 6kk:ksi. Eli yhden kuukauden hinnaksi tulee reilut 1,5€. Voitte laskea itse paljonko vastaava käyttö tulee maksamaan DOT:ssa.

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎14-12-2015
Kirjoituksia: 379
15/15

@gigatavu  kirjoitti:

Käsittääkseni DOT tulee tosi kalliiksi, jos käyttää vähän dataa, mutta päivittäin.

Pitää paikkansa. Jos yhteys on auki koko ajan, yksistään Dotin aloitusmaksut tekevät keskimäärin 6,09 €/kk. Varsinainen tiedonsiirto tulee tuon lisäksi.

Telia Prepaidiin verrattuna Dot on edullisempi ainoastaan silloin, kun tiedonsiirtomäärä on 67 – 464 Mt/vrk. Jos mennään alle tai yli tuon, Prepaid on edullisempi.

5 – 30 Mt/vrk maksaa Dotilla 7,57 – 14,16 €/kk, Prepaidilla 1,52 – 9,13 €/kk.

0 tykkäystä