Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65009
Kirjoituksia 176706

Toimimaton 4G-verkko



Highlighted

Toimimaton 4G-verkko

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

Toimimaton 4G-verkko

1/44

Mobiili-liittymämme lakkasi toimimasta 4G-verkossa, emmekä ole saaneet mitään todellista syytä sille. Ensin syyteltiin mokkulaa, mutta kun se toimii muualla 4G:ssä, niin sekään ei selitä tuota verkon toimimattomuutta. Teliata ei edes tule minkäänlaista vastausta, ehän asiakkaita tarvitse palvella, riittää kun ne maksaa .

Nyt satuin kuulemaan, että Telia on tehnyt Mustasaaressa verkossa muutoksia. Tätä tietoa ei kuulema ole saanut kertoa asiakkaille. No lopputulos on ollut se, että mobiililiittymässä ei enää ole 4G-verkkoa. Että se niistä verkon parannuksista.  Enpä jaksa maksaa tyhjästä, kun muiden 4G-verkko toi

Vastaa
43 vastausta
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

41/44

Ainoa, joka Telian ns. asiakaspalvelussa tätä asiaa hoitaa on aika. En todellakaan ymmärrä, millainen määritys  Teliassa on asiakaspalvelulle. Kun sinne yrittää olla yhteydessä, niin vastaukset ovat; tämä nyt ei ole minun aluettani... tai minä en hoida tätä asiaa... jne. "Asiakaspalvelusta" ei löydy ketään, jolle asia edes jotenkin kuuluisi tai saisi vastauksia. Niin että Telian asiakaspalvelu on yhtä kuin AIKA HOITAA!

Onhan tuo aivan selvää, koska tuon vian ja virheen vastuu on yksiselitteisesti Telialla, mutta mitään halua korjata asia ei ole. 

En ole vielä tähän mennessä missään yhteydessä (yritys- tai työelämässä)

tavannut vastaavaa vastuunpakoilua kuluttajaa kohtaan. 

 

 

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

42/44

Taas on kuukausi kulunut ja vuosikin on vaihtunut, mutta edelleenkään Telia ei ole korjannut virheellistä laitetta. Telia voi siis omasta mielestään toimittaa takuuna laitteen, joka ei vastaa alkuperäistä ostettua laitetta (eli takuuna toimitettu laite ei sisällä Telialle räätälöityä ohjelmaa). Virhettä laitteessa asiakas ei voi millään itse todentaa laitteen toimituksen yhteydessä, kuten tässä tapauksessa. Vasta Telian oma toiminta tuo virheen esille (senkin selville saaminen kyllä vaati sitkeyttä, koska asiaa ei haluttu Teliassa millään myöntää). Sitten vedotaan vain takuuaikaan.  Eihän se takuuna toimitettu laite ole ollut alkuperäustä ostettua vastaava. No näin toimii Telia.  - AIKA HOITAA!!!  - (Todellakin alkaa hoitaa.)

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 309 kpl

43/44

Ikävää, että asioiminen asiakaspalvelun kanssa on tuntunut tahmealta. Mitä väyliä pitkin olet ollut meihin yhteydessä? Sen vuoksi kyselen, että tällä yhteydenottolomakkeella ainakin pystyt alasvetovalikosta valitsemalla vaihtoehdon "häiriöilmoitusta" ohjaamaan viestisi suoraan häiriöpuolelle käsittelyyn ilman "yleistä" asiakaspalvelua siinä välissä. Viestit käsitellään saapumisjärjestyksessä ja sinuun ollaan yhteydessä antamaasi numeroon / s-postiin. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

44/44

Aika hoiti.

Nettiliittymä ja muutama muukin liittymä siirtyi toiselle operaattorille. Onneksi Suomessa Telialla ei ole monopoliasemaa ja vaihtoehtoja löytyy. Mainostaminen " -Aika hoitaa-" toiminnasta omalta taholtani jatkuu.

Asiakkuus ei ole merkinnyt Telialle muuta kuin lähetettyjen laskujen hoitamista ajallaan. Muusta viis... jos 'tuote' ei vastaa tilausta, niin voi, voi...lasku tulee kuitenkin tilauksen mukaan ja aika kuluu.

Vasta kun liitymien irtisanomiset tapahtuivat, alkoi viestejä tulla viestejä, "olet meille tärkeä asiakas..."     ha, hah. (En kyllä usko satuihin.)

Kas kun tuota ei tullut huomattua aiemmin... aika kului ja aina vika oli asiakkaassa.

Onneksi on valinnanvapaus.

 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.