Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65039
Kirjoituksia 176742

Arris Vip 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus



Highlighted

Arris Vip 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 462 kpl

Arris Vip 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus

1/11

Onko tähän uuteen Arris Vip 5305W- digiboksiin tulossa Netflix- sovellusta? Kilpailijoiden bokseista se löytyy, ja löytyy myös Telia tv:n aiemmasta boksista. Miksi ei tästä uusimmasta? Ja onko tulossa?

Vastaa
0 tykkäystä
10 vastausta
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 74 kpl

2/11

Neuvottelut ovat parhaillaan käynnissä Netflixin tuomiseksi Arris VIP 5305W -digiboksille, mutta aikataulua ei toistaiseksi ole antaa.  Kunhan Netflixin kanssa päästään yhteisymmärrykseen, niin sovelluksen lisääminen boksille voi alkaa. Täällä on listattu tulevaisuudennäkymiä muiden sovellusten osalta UHD-boksille. Hymiö Onnellinen

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/11

joko netlixin saa ladattua?


@LiisaMn  kirjoitti:

Neuvottelut ovat parhaillaan käynnissä Netflixin tuomiseksi Arris VIP 5305W -digiboksille, mutta aikataulua ei toistaiseksi ole antaa.  Kunhan Netflixin kanssa päästään yhteisymmärrykseen, niin sovelluksen lisääminen boksille voi alkaa. Täällä on listattu tulevaisuudennäkymiä muiden sovellusten osalta UHD-boksille. Hymiö Onnellinen


 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 485 kpl

4/11

@mari18  kirjoitti:

joko netlixin saa ladattua?



Tähän ei ole toistaiseksi tullut mitään uutta päivitystä, eli näihin uusiin bokseihin ei ole Netflix sovellusta saatavilla. Olisiko sinulla mahdollista käyttää Netflixiä toistaiseksi suoraan television omilla sovelluksilla tai Chromecastin avulla?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 251 kpl

5/11

@NikoNo  kirjoitti:

@mari18  kirjoitti:

joko netlixin saa ladattua?



Tähän ei ole toistaiseksi tullut mitään uutta päivitystä, eli näihin uusiin bokseihin ei ole Netflix sovellusta saatavilla. Olisiko sinulla mahdollista käyttää Netflixiä toistaiseksi suoraan television omilla sovelluksilla tai Chromecastin avulla?


On ihan 100% varmaa, että pelkästään Netflixin kanssa neuvottelemisessa ei mene näin pitkään. Onko ongelmia saada boksianne sertifioitia Netflix käyttöön?

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 180 kpl

6/11

@mikkooks  kirjoitti:

@NikoNo  kirjoitti:

@mari18  kirjoitti:

joko netlixin saa ladattua?



Tähän ei ole toistaiseksi tullut mitään uutta päivitystä, eli näihin uusiin bokseihin ei ole Netflix sovellusta saatavilla. Olisiko sinulla mahdollista käyttää Netflixiä toistaiseksi suoraan television omilla sovelluksilla tai Chromecastin avulla?


On ihan 100% varmaa, että pelkästään Netflixin kanssa neuvottelemisessa ei mene näin pitkään. Onko ongelmia saada boksianne sertifioitia Netflix käyttöön?


Jospa Telia näyttäisi tällä kertaa osoittaisi selkärankaa ja vastaisi kysymykseen. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 246 kpl

7/11

Moikka @mikkooks ja @Baron !

 

Neuvottelut Netflixin kanssa on edelleen käynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa siitä, milloin Netflix tulee saataville uudelle digiboksillemme.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 251 kpl

8/11

@HannaMarikaL  kirjoitti:

Moikka @mikkooks ja @Baron !

 

Neuvottelut Netflixin kanssa on edelleen käynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa siitä, milloin Netflix tulee saataville uudelle digiboksillemme.


Olihan melkoinen epävastaus taas. Eiko teiltä siellä Telialla voida millään käydä asiallista keskustelua kuluttajien kanssa?

 

@TeroRe voisiko tänne lisätä vaikka dislike painikkeen? Jos forumsoftassa ei sellaista valmiina olekaan, niin helppo lisätä. Enkä tällä hae sitä, että vain tällaisille telialaisten mitäänsanomattomille vastauksille voisi antaa negatiivisen palautteen, varmaan moni omaakin rutinaa kyllästynyt lukemaan 🙂

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 180 kpl

9/11

@mikkooks  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

Moikka @mikkooks ja @Baron !

 

Neuvottelut Netflixin kanssa on edelleen käynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa siitä, milloin Netflix tulee saataville uudelle digiboksillemme.


Olihan melkoinen epävastaus taas. Eiko teiltä siellä Telialla voida millään käydä asiallista keskustelua kuluttajien kanssa?

 

@TeroRe voisiko tänne lisätä vaikka dislike painikkeen? Jos forumsoftassa ei sellaista valmiina olekaan, niin helppo lisätä. Enkä tällä hae sitä, että vain tällaisille telialaisten mitäänsanomattomille vastauksille voisi antaa negatiivisen palautteen, varmaan moni omaakin rutinaa kyllästynyt lukemaan 🙂


Hyvä huomio @mikkooks. Tuntuu siltä, että kahvinjuonnin lomassa käydään asiakkaille kirjoittamassa, että neuvottelut on käynnissä. Ja kahden päivän päästä naputellaan taas sama vastaus. 

Mikä teitä siellä estää keskustelemasta syistä, jotka tekevät neuvotteluista vaikean? Mitkä on kynnyskysymyksiä?

Ihan oikeasti, nää kysymyksiä väistelevät vastaukset ei motivoi jatkamaan Telian kannattelemista kun määräaikaisuus loppuu. 

Joku konsulentti saisi katsoa teidän viestit läpi. 

 

Edit NikoNo: korjattu keskustelijan nimimerkki @ merkillä, jolloin näkyy oikein

Vastaa
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 471 kpl

10/11

Kuten tiedätte, neuvotteluiden sisällöistä emme viesti ulospäin. Neuvottelujen sisällöt pysyvät neuvottelijoiden kesken. Ei varmasti tyydytä kaikkia tämä vastaus mutta niin se on. Viestimme kehityksestä ja aina kun asioihin tulee muutoksia, mutta vuoropuheluja ja pöytäkirjoja ei valitettavasti tuoda julkisesti näytille. Kun kerromme, että sopimusneuvottelut on kesken, niin sillon meillä on neuvottelut käynnissä. Jos asia ei ole käsittelyssä, sillon neuvotteluja ei ole käynnissä.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.