Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sarannaemilia
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ruutu + viihde + urheilu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ruutu + viihde + urheilu kanavapaketissa pitäisi olla tuo ruutu+ mutta en saa sitä mitenkään käyttöön. Mobiiliviihteessä ei erillisenä kirjastona ole tuota ruutu+ eikä sonera viihde tunnuksilla pääse kirjautumaan ruutu+ jäseneksi. Miten tuon tulisi toimia?

13 vastausta
Jaskariiitti
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vieläkään ei ongelma ole ratkennut voisitteko te puolestaan tarkistaa 

että teillä on kaikki asetukset oikein ja saisin tuon ruutu palvelun aktivoitua?

 

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @Jaskariiitti! Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa, mutta voitko ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan tilannetta tarkemmin? Tätä kautta emme pääse liittymä- tai asiakastietoihin käsiksi, joten asian selvittäminen on hieman hankalaa.

Jaskariiitti
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo olen ollut ja aina sama juttu "ei voi auttaa"

Tai sitten että teknisen as palvelun asia ja kun on sinne yhteydessä

niin sieltä tulee no replay sähköposti neuvo joka ei auta mitään .

Ruudun as palvelussa naurettiin telian as palvelun neuvolle "luo uusi sanoma tili"

Umpikuja

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voit jättää vikailmoituksen kirjautumalla telia.fi:hin, valitsemalla liittymäsi ja sen jälkeen kohdan Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö. Tällöin asia menee suoraan vikapalvelun tutkittavaksi. Onnistuisiko tämä?