Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176347

Sonera Viihde Netissä ja mobiilissa, tilaaminen ja käyttöönotto



Highlighted

Sonera Viihde Netissä ja mobiilissa, tilaaminen ja käyttöönotto

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

Sonera Viihde Netissä ja mobiilissa, tilaaminen ja käyttöönotto

1/43

Sonera Viihteen Netti- ja mobiilipalvelu tuo telkkarin taskuusi ja tietokoneellesi. Voit katsoa telkkaria puhelimella, tabletilla ja tietokoneella, missä ja milloin tahansa! Voit siis katsoa lempisarjojasi tai leffoja missä haluat, sillä tv kulkee aina mukanasi. Viihteen Netti- ja mobiilipalvelu toimii Suomessa millä tahansa suomalaisella internetillä (kiinteä tai mobiilinetti), ei siis pelkästään Soneran internetillä.

 

Netti- ja mobiilipalvelun tunnukset ovat maksuttomat ja maksat vain tilaamastasi sisällöstä. Voit vuokrata vaikka pelkkiä leffoja etkä maksa mistään muusta kuin näistä leffojen vuokrauksista, muutama euro/leffa. Jos lisäät palveluun kanavapaketteja, niistä menee palvelun mukainen kuukausimaksu. Usein kanavapaketeista on myös erilaisia tarjouksia. Joidenkin kanavapakettien mukana tulee myös ohjelmakirjasto, niiden käyttö sisältyy aina ko. kanavapaketin hintaan. Ohjelmakirjaston ansiosta voit katsoa ohjelmia silloin se sinulle parhaiten sopii.

 

Mikä parhainta, jos sinulla on Sonera Viihde ja siinä yksi useampi kanavapaketti, saat useimmat niistä myös Netti- ja mobiilipalveluun ilman eri maksua (yhdelle tunnukselle). Tilatessasi Viihteen Netti- ja Mobiilipalvelua järjestelmä tunnistaa automaattisesti mitä kanavapaketteja sinulla on Sonera Viihteessä ja se tarjoaa niitä maksutta tähän Netti- ja mobiilipalveluun (jos ne paketit ovat saatavilla Netti- ja mobiilipalveluun).

 

Jos sinulla on Soneran Kaapeli TV ja siinä yksi tai useampi kanavapaketti, tilaa Sonera Viihteen Netti- ja mobiiliipalvelu sekä haluamasi kanavapaketit tämän ohjeen mukaisesti. Ota yhteyttä tilauksen jälkeen asiakaspalveluun jolloin saat kaapelissa olevat kanavapaketit Netti- ja mobiilipalveluun maksutta (jos ne paketit ovat saatavilla Netti- ja mobiilipalveluun).

 

Viihteen Netti- ja mobiilipalveluun voit luoda useita tunnuksia, esimerkiksi perheen vanhemmille ja lapsille omansa. Voit tilata jokaiselle tunnukselle omat kanavapaketit, tai jättää ne tilaamatta kokonaan jolloin niillä tunnuksilla voidaan katsoa pelkästään vuokraleffoja.

 

Tai, yhteen tunnukseen voit tilata kanavapaketteja ja toiseen ei ollenkaan, näin maksat vain tuosta ensimmäisestä tunnuksesta ja kun ollaan tarkkoja niin siinäkin maksat vain kanavapaketista. Tässä esimerkissä voit tehdä niin että toisen tunnuksen kautta katsotaan telkkaria esim. puhelimella ja toisen tunnuksen kautta katsotaan tabletilla samaan aikaan leffaa. Tämä on se etu useampia tunnuksia luotaessa.

 

Minulla itselläni on tämä palvelu ja koska minulla on Sonera Viihteessä Discoveryn kanavapaketit saan ne samat kanavat myös Netti- ja mobiilipalveluun maksutta. Katson usein Discoveryn ohjelmakirjastoja tabletillani, sängyssä lokoisasti makoillen 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisätietoja:

Sonera Viihde Netissä ja mobiilissa, lisätiedot ja tilaaminen

Usein kysytyt kysymykset

Sonera Viihteen Netti- ja mobiilipalvelun käyttäminen tietokoneella

 

Palvelu toimii myös tietokoneella osoitteessa http://www.soneraviihde.fi. Voit selata vaikka uusimpia vuokraleffoja ja katsoa sen tietokoneellasi tai tabletillasi.

 

Näin saat Viihteen Netti- ja mobiilipalvelun käyttöösi, kuvalliset ohjeet kohta kohdalta.

 

  1. Palvelun tilaus ja aktivointi sekä tunnuksien luominen
  2. Sovelluksen lataaminen puhelimeen tai tablettiin

 

 

 

 

1.JPG

 Pääset tilaamaan myös klikkaamalla tätä linkkiä --> linkki.

 

 

2.JPG

 

 

3.JPG

 

 

4.JPG

 

 

5.JPG

 (lisätietoja Sonera Tunnuksen luomisesta, tai tunnuksen/salasanan vaihtamisesta Ohjeissa ja Vinkeissä --> linkki)

 

 

6.JPG

 

 

7.JPG

 

 

8.jpg

 

 

9.JPG

 

 

10.JPG

 

 

11.JPG

 

 

12.JPG

 

 

 

13.JPG

 

 

14.JPG

 

 

15.JPG

 

 

 

16.JPG

 

 17.JPG

 

 

18.JPG

 

 

 19.JPG

 

 

 

 

20.JPG

 

 

21.JPG

 

 

22.JPG

 

 

Vastaa
42 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 13 kpl

2/43
Moro. Mites palvelun irtisanominen onnistuu kun haluan irtisanoa sen? T:MarkoA80
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 4 418 kpl

3/43

Jos olet Soneran asiakas ennestään voit peruuttaa poistamalla kaikki kanavapaketit ja myös peruspaketti / peruspakettitallennuksella Omilta sivuilta Sonera tunnuksella.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

4/43
Morjesta MarkoA80 ja tervetuloa Klaaniin 🙂

Jos olet varma että tosiaan haluat irtisanoa niin ota vaikka Omien Sivujen kautta chatti meidän asiakaspalveluun. Siellä sivun yläreunassa on sellainen puhekuplan näköinen kuvake, "Kysy meiltä", sitä kautta. Tuo chat on avoinna yötä päivää joten milloinka vaan homma hoituu.

Taikka sitten sieltä samaiselta Omilta Sivuilta Palvelupyyntölomakkeella, tai sitten perinteisellä puhelinsoitolla asiakaspalveluun (ma-la). Omilla Sivuilla ei ole ainakaan tällä hetkellä sellaista paikkaa josta tuon saisi itse poikkastua.

Edit: olkitu oli nopeampi 🙂 Noinkin se onnistuu mutta tunnukset jäävät vielä voimaan. Toki ne ovat ilmaiset mutta silti ne tosiaan ovat vielä voimassa ja niiden avulla voipi vielä vaikka vuokrata leffoja jos niikseen tulee.
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

5/43

Minulla on sonera viihteessä mtv total sport, mutta kun tuolla palvelua tilatessa netti- ja mobiilipalveluun valitaan pakettia niin total sportin kohdalla näkyy se 9,90e/kk vaikka se pitäisi olla minulle maksuton? 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 734 kpl

6/43

@kempula1 Tervetuloa tänne Klaaniin, mukavaa että olet mukana Hymiö Onnellinen

Ilmaisena se siellä pitäisi näkyä, jotain virhetilannetta selkeästi päällä. Laitan tietoa eteenpäin jotta saadaan pian kuntoon tuo.

Tässä välissä voit tehdä tilauksen vaikkapa meidän Facebookin privaviestin kautta. Ja tietysti soittaakin saa, Myyntipalvelun maksuton numero on 0800 133133.

Vastaa
0 tykkäystä

Kommentaattori
Viestejä 37 kpl

7/43

@TeroRe kirjoitti:

Minulla itselläni on tämä palvelu ja koska minulla on Sonera Viihteessä Discoveryn kanavapaketit saan ne samat kanavat myös Netti- ja mobiilipalveluun maksutta. Katson usein Discoveryn ohjelmakirjastoja tabletillani, sängyssä lokoisasti makoillen 🙂

 


Onkos tullut viime päivinä harrastettua kovastikin tätä Discoveryn ohjelmakirjaston katselua?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

8/43
Arvaa? Nyt olisi noille ollut käyttöä kun iski ilmeisesti ruokamyrkytys ja teki meikäläisestä petipotilaan. Mutta ei ole ja minkäs teet.
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 23 kpl

9/43

Tekstitykset välillä puuttuu kokonaan ja välillä jää jumittamaan yhteen kohtaan. Muuten toimiikin ihan mainiosti. Tämä siis Android sovelluksella.

Ärsyttävää katella ohjelmia esim. NatGeo kanavalta ku tekstit menee ja tulee ja välillä ei tuu ollenkaa tai sitte jää jumittamaan yhteen kohtaan. Olis kiva olla toimivat tekstitykset ku kattelee puhelimesta.

Tätä ongelmaahan ei ole siis noilla peruskanavilla missä on ohjelmissa kiinteät tekstitykset.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

10/43
Kuinkas kun latasin lumia 735 viihteen ja onnistuin kirjautumaan mutta mitään en voi katsoa..ei voi toistaa ja virhekoodi Cb3102 tulee kokoajan.
Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.