Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sepe1262
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

TV Box DV8919X ei asennu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vaihdoin Toimivan Arriksen otsikon boksiin.  Samat kaapelit verkkopäätteeseen (Ethernet), telkkariin (HDMI) ja virtalähteeseen. Powervalo ja nettivalo syttyvät, telkkariin ei tule mitään.

3 vastausta
Jolavi68
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näin kävi. Aukeaa,mutta ei hyväksy tunnuksia..

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 169 custom-general.kudos
  • 842 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sepe1262  kirjoitti:

Vaihdoin Toimivan Arriksen otsikon boksiin.  Samat kaapelit verkkopäätteeseen (Ethernet), telkkariin (HDMI) ja virtalähteeseen. Powervalo ja nettivalo syttyvät, telkkariin ei tule mitään.


Hei @Sepe1262 ja tervetuloa yhteisöön! Ilmoittaako televisio kuitenkin puuttuvasta signaalista vai pysyykö kuva mustana? Olitko vielä kerennyt testata boksin kytkemistä telkkariin toisella HDMI-kaapelilla tai vaihtanut HDMI-kaapelin paikkaa telkkarissa?

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 169 custom-general.kudos
  • 842 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jolavi68  kirjoitti:

Näin kävi. Aukeaa,mutta ei hyväksy tunnuksia..


Seuraavaksi suosittelen sinua ottamaan yhteyden asiakaspalveluumme, jotta voimme varmistaa tilauksesi tilan sekä tarkistaa palvelutunnukset oikeiksi.