Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 55 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telian toimimattoman digiboksin vaihto ja palvelusta maksaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko oikein että yli vuoden pyyntöjen jälkeen saisimme uuden digiboksin kun edellinen ei toiminut.  Mutta  olemme siitä kumminkin  maksaneet koko ajan. Ei saada hyvitystä  eikä  liittymän katkaisuun suostuta!!??? On jumalauta käsittämätöntä toimintaa!

 

 

 

Edit AaTanja: otsikkoa muokattua kuvaavammaksi.

 

45 vastausta
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 219 custom-general.kudos
  • 513 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Niin asia ei etene yhtään. Sen verran että  mulle soitettiin ja sanottiin ettei suostu keskustelemaan kanssani. Että oikeesti mitä tämmönen kyykytys tarkoittaa??? Nyt on vaihtoehtona enään  oikeustoimet.  Eli mihin yhteys????


Miksi ei suostuttu keskustelemaan? Minulle itselleni tulee nyt mieleen se seikka, että emme voi tietosuojan vuoksi keskustella liittymien tarkemmista tiedoista kuin asiakkaan kanssa. Oliko tästä siis kyse? Vaimosi voi toki sinut valtuuttaa hoitamaan liittymäasiat puolestaan, se onnistuu kyllä. Mutta sitä ennen tosiaan tarvitsemme hänet "linjoille". 


Aiemmin tuolla kerroimmekin jo, että sinulla on mahdollisuus hakea kolmannen osapuolen mielipiden tähän kuluttajaneuvonnan kautta. 

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 11 | Sarjat ja elokuvat |
Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 55 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei ilmeisesti kiinnosta teitäkään???!

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 887 custom-general.kudos
  • 1306 custom-general.replies
  • 83 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Ei ilmeisesti kiinnosta teitäkään???!


Mistä niin päättelit? Kuten tässä ketjussa on useampaan kertaan sanottu niin asiakaspalvelu on oikea taho asian selvittämiseksi. Ja nimenomaan niin että liittymän omistaja on asiakaspalveluun yhteydessä. Me voimme tässä kommentoida asiaa vain yleisellä tasolla, joten vaikka asia kuinka meitä kiinnostaisi, ei se tätä kautta siltikään etene edellämainituista syistä. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 55 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No mitä hyötyä tälläisestä yhteisöstä on?? Ei mitään! Asiaskaspalvelu? Ei mitään apua! Tekin vaan veivaatte tota samaa. No miksi ette  laita  sitä linkkiä mistä päästään laittaa oikeustoimet käyntiin??? Ei näin *******aa  asiakaspalvelua  ole muualla. Soitetaan ja sanotaan,en suostu puhumaan kanssasi??? Onko mielestäsi ihan o.k? Ja miten se valtuutus tapahtuu? ******* yli vuoden tää meininki on jatkunut!!

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5877 custom-general.kudos
  • 5568 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

No mitä hyötyä tälläisestä yhteisöstä on?? Ei mitään! Asiaskaspalvelu? Ei mitään apua! Tekin vaan veivaatte tota samaa.


Yhteisö on ns. vertaistukiyhteisö, jossa autamme yleisellä tasolla, yleisiä ohjeita ja vinkkejä hyödyntäen. Tämä siksi koska tätä kautta meillä ei ole pääsyä asiakkaan sopimustietoihin. Yhteisön etusivun kautta löydät tällaisen linkin ja artikkelin: Tervetuloa Yhteisöön, aloita täältä. Siellä tämä on kerrottu:

 

Telia Yhteisö on digitaalisen elämän yhteisö, jossa voit kysyä ja keskustella yhdessä nykyisten ja tulevien asiakkaidemme kanssa. Telian tuotteisiin liittyvien keskusteluiden ja artikkelien lisäksi voit lukea ja keskustella kaikista digitaaliseen elämään liittyvistä asioista ja ilmiöistä. Löydä tietoa ja ratkaisuita, inspiroidu ja viihdy. 

 

Telia Yhteisö on vertaistukiyhteisö, jonka pääosassa olette te, yhteisöläiset. Sivusto on julkinen ja kaikille avoin joka tarkoittaa, että täällä juttelemme asioista yleisellä tasolla. Annamme täällä yleisiä neuvoja ja suosituksia. Jos tarvitset henkilökohtaista apua suosittelen, että otat yhteyttä asiakaspalvelukanaviimme.


@Spuke1  kirjoitti:

No miksi ette  laita  sitä linkkiä mistä päästään laittaa oikeustoimet käyntiin???


Jos tosiaan haluat oikeustoimet käynnistää niin itse ottaisin yhteyttä joko kuluttajaneuvojaan tai omaan lakimieheen. He neuvovat miten lähteä asiaa edistämään.

 


@Spuke1  kirjoitti:

Soitetaan ja sanotaan,en suostu puhumaan kanssasi??? Onko mielestäsi ihan o.k? Ja miten se valtuutus tapahtuu? 


Asiakkaan sopimuksiin liittyvistä asioista asiakaspalvelu juttelee vain asiakkaan itsensä kanssa, ymmärrät tämän varmasti. Meille on tärkeää suojella asiakkaan yksityisyyttä ja henkilökohtaisia tietoja.

 

Valtuutuksen saatte tehtyä siten, että asiakas itse soittaa meille ja kertoo, että kenelle valtuutus tehdään. Tai jos pääsette molemmat käymään lähimmässä Telia Kaupassa niin siellä tuo onnistuu tehdä myös.

 

Pääsetkö näillä eteenpäin?

Tero, Yhteisömanageri


Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

<<<<<<< UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon! >>>>>>>>

Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 55 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En tosiaan tiedä,pääsenkö! Ja se ettei tule kommenttaja tähän asiakaspalveluun  mitä me kumpikaan ei saada!! Eli et ilmeisesti ymmärtänyt kun sanoin että minulle (olen myös telian asiakas) soitetaan ja sitten sanoo en suostu puhumaan kanssasi?? No mix *******i soitti! Liittymän omistaja ollut yhteydessä asiakaspalveluun,resetoi boxi irrottamalla piuhat. Yli puoli vuotta revittiin piuhoja. Eikä vieläkään ole saanut uutta boxia. Ja ei suostuta katkaisemaan  liittymää. Eli koko ajan ollaan maksettu  ja maksetaan tyhjästä!!! Siinä on sulle ******* inspiroitumista!

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5877 custom-general.kudos
  • 5568 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

En tosiaan tiedä,pääsenkö! Ja se ettei tule kommenttaja tähän asiakaspalveluun  mitä me kumpikaan ei saada!! Eli et ilmeisesti ymmärtänyt kun sanoin että minulle (olen myös telian asiakas) soitetaan ja sitten sanoo en suostu puhumaan kanssasi?? No mix *******i soitti!


Luin ketjun vielä läpi ja anteeksi jos olen ymmärtänyt väärin, mutta tulkitsen, että sopimus on toisen henkilön nimissä ja tästä syystä sinulle on sanottu, että hän ei suostu puhumaan kanssasi. Ja hän kuitenkin soitti varmistaakseen, että asia (tai tiketti, työpyyntö tjsp) on otettu vastaan ja noteeraattu. Jos sinulta on tullut työpyyntö tai tiketti, mutta siitä ei olisi kuitenkaan soitettu, olisit varmasti ihmetellyt, että miksi ei soiteta.

 

Jos taas kyse on siitä, että sinä olet sopimuksen tehnyt henkilö niin toki silloin kanssasi pitäisi ja pitää asiat hoitaa.

 

Tai jos sopimuksen tehnyt henkilö on ilmoittanut meille ja antanut sinulle valtuuden hoitaa asioita kanssasi, silloin meillä pitäisi ja pitää asiat hoitaa kanssasi.

 

Anteeksi mutta en ihan täysin saa nyt tilanteesta kiinni, että mitä tarkalleen ottaen siellä on tehty.

 


@Spuke1  kirjoitti:

Liittymän omistaja ollut yhteydessä asiakaspalveluun,resetoi boxi irrottamalla piuhat. Yli puoli vuotta revittiin piuhoja. Eikä vieläkään ole saanut uutta boxia. Ja ei suostuta katkaisemaan  liittymää. Eli koko ajan ollaan maksettu  ja maksetaan tyhjästä!!!


Ymmärrän, että olet ja olette tuohtuneita. Näin olisin minäkin. Tässä kuitenkin vielä kertauksena ohjeet, mitä voimme täällä julkisessa netissä yleisinä ohjeina antaa:

 

Vaihtoehto A)

 

1. Liittymän omistaja soittaa meille ja antaa sinulle valtuudet hoitaa asioita puolestansa. Tai käytte Telia Kaupassa tämän tekemässä

2. Tämän jälkeen teet meille vielä kertaalleen vikailmoituksen, seikkaperäisellä selonteolla, että mitä olette tehneet ja testailleet tähän mennessä ja miten palvelu toimii tai ei toimi.

 

Vaihtoehto B)

 

1. Liittymän omistaja tekee meille vielä kertaalleen vikailmoituksen, seikkaperäisellä selonteolla.

 

Vikailmoitus tutkitaan ja sen mukaan mitä sieltä selviää niin sen mukaan asia etenee. Täällä Yhteisössä emme voi luvata kenellekään uusia digiboxeja tai sopimuksen purkuja koska täällä emme käsittele sopimuksia millään tapaa.

Tero, Yhteisömanageri


Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

<<<<<<< UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon! >>>>>>>>

Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 55 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sellasta väliaikatietoa ettei asia etenee lainkaan ja edelleen eivät vastaa viesteihin  vaikka minä sain  oikeudet hoitaa tätä. Vaikee tajuta mix tällästä *******usta tehdään!!!!!

ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 326 custom-general.kudos
  • 575 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Sellasta väliaikatietoa ettei asia etenee lainkaan ja edelleen eivät vastaa viesteihin  vaikka minä sain  oikeudet hoitaa tätä. Vaikee tajuta mix tällästä *******usta tehdään!!!!!


Asiakaspalvelussa on vähän ruuhkaa tällä hetkellä mutta mitä tarkoitat ettei viesteihin vastata? Oletko laittanut omilta sivuilta viestiä meillepäin vai chattiin?


| Telia Yhteisön moderaattori | Käytössä Apple iPhone 12 | Kiinnostunut sarjoista ja elokuvista |
Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 55 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joopa joo,ei voi aina ruuhkaa olla! Vaan oikeesti ei saa minkäänlaista asiakaspalvelua!! Laskutus pyörii mut mitään ei tehdä eikä uutta boxia anneta! Ihan *******n farssia!!!!