Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
legion5000
Vakiokalustoa
  • 19 custom-general.kudos
  • 118 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Topfield TF-6200HD Smart ja Sonera Viihde mobiili

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mikähän lienee ongelmana kun Android-Topparissa ei toimi Sonera Viihde-appi? Herjaa virhekoodia Cn13:3059 eli laite rootattu ja toisto ei ala. Muut appsit toimii laitteessa ihan hyvin. Laiteluettelo nollattu vikapalvelun kanssa, joten se ei ole tässä vikana. Sattuuko jollakin toimimaan?

3 vastausta
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 816 custom-general.kudos
  • 1106 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pahoittelut @legion5000 että tämä viesti oli jäänyt huomiotta. Oletko saanut sovelluksen toimimaan vai herjaako edelleen? Entä onko se aiemmin toiminut Topfieldin kautta?

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
legion5000
Vakiokalustoa
  • 19 custom-general.kudos
  • 118 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Merja_J kirjoitti:

Pahoittelut @legion5000 että tämä viesti oli jäänyt huomiotta. Oletko saanut sovelluksen toimimaan vai herjaako edelleen? Entä onko se aiemmin toiminut Topfieldin kautta?


Herjaa edelleen, Topfield on ollut käytössä vasta 2 kk ja se ei ole ikinä toiminut sitä kautta.

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@legion5000 kirjoitti:

@Merja_J kirjoitti:

Pahoittelut @legion5000 että tämä viesti oli jäänyt huomiotta. Oletko saanut sovelluksen toimimaan vai herjaako edelleen? Entä onko se aiemmin toiminut Topfieldin kautta?


Herjaa edelleen, Topfield on ollut käytössä vasta 2 kk ja se ei ole ikinä toiminut sitä kautta.


Jätä vikailmoitus Omilta Sivuilta ja liitä ilmoitukseen ainakin laitteen merkki, malli ja käyttöjärjestelmäversio. Sitä kautta päästään selvittämään asiaa tarkemmin.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7