peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53026 Jäsentä
152377 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

verkkotallennus uudet kanavat



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-04-2018
Kirjoituksia: 2
1/2

verkkotallennus uudet kanavat

Missäköhän vika kun ei näy mikään muu tv -kanava kuin TV1. Sain uuden "pyöreän" reitittimen TV:n yhteyteen n. kk sitten ja kaikki kanavat näkyi hyvin. Nyt viikon verran ei ole näkynyt kuin tuo kanava 1. Jos valitsee vaikka MTV3 kanavan niin tulee näkyviin teksti, että aloitetaanko käynnissä olevan ohjelman katselu alusta? Painat sitten ok tai mitä vaan niin kanava ei näy. Reititin on sammutettu ja käynnistetty uudelleen muutaman kerran, mutta mikään ei auta. Netflix kanava toimii ok.

0 tykkäystä
1 vastaus
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 809
2/2

Vs: verkkotallennus uudet kanavat

Hei @Sonemac ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Kokeileppa ihan digiboksin resetointia, jos se auttaisi. Itsellä ainakin auttoi jokin aika sitten.

 

4302-MALLIN DIGIBOKSI

  1. Katkaise virta pois digiboksista irroittamalla virtajohto laitteen takaa.
  2. Kytke virtajohto takaisin ja pidä samanaikaisesti digiboksin päällä olevaa nappia pohjassa. Odota, kunnes etupaneelin valo lopettaa vilkkumisen ja muuttuu punaiseksi.
  3. Lopeta napin painaminen ja paina kaukosäätimen INFO-nappia, kun "Tervetuloa Telia TV -palveluun" tulee näkyviin.
  4. Ruudulle aukeaa System-valikko.

  1. Valitse REMOVE SOFTWARE ja paina OK.
  2. Digiboksi varmistaa vielä poiston kysymyksellä, valitse YES ja paina OK.
  3. Navigoi nuolinäppäimillä kohtaan EXIT ja paina OK.
  4. Valitse valikosta REBOOT WITHOUT SAVING ja paina OK.
  5. Homma on valmis! Digiboksi käynnistyy nyt uudestaan. Syötä Telia TV -käyttäjätunnus ja -salasana laitteen käynnistyessä uudestaan tarvittaessa.
#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump