peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50421 Jäsentä
146832 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Liiga Corner eli Liiga-valikko näyttää sekavalta

Highlighted
Vakiokalustoa*
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 218
1/8

Liiga Corner eli Liiga-valikko näyttää sekavalta

Minulla on ollut Liiga-passi tilattuna jo keväästä asti. Silti minulla näkyy Liiga-valikossa tällä hetkellä Tänään-tapahtumassa "Teststream between"-juttu, jossa on päällä hinta 9,90. Mitä ihmettä? Ja eikös elokuussa kaikkien pelien pitänyt olla maksuttomia? Ja kun on tilannut Liiga-passin, niin siihenhän sisältyy kaikkien joukkuiden kaikki pelit. Ei niistä enää erikseen pidä maksaa. Aika sekavaa.

Edit NikoNo: Viestiketju siirretty Liiga-osioon ja muokattu otsikkoa hieman

0 tykkäystä
7 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 540
2/8

Vs: Liiga Corner eli Liiga-valikko näyttää sekavalta

Hei @jarkko35!

Jos valitset Telia TV:stä ensin kirjastot ja sitten Liiga osion siitä niin siellä ei tuota maksua ainakaan näy. Liekö joku virhe lipsahtanut tuohon itse Liiga valikkoon.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 68
3/8

@jarkko35  kirjoitti:

Minulla on ollut Liiga-passi tilattuna jo keväästä asti. Silti minulla näkyy Liiga-valikossa tällä hetkellä Tänään-tapahtumassa "Teststream between"-juttu, jossa on päällä hinta 9,90. Mitä ihmettä? Ja eikös elokuussa kaikkien pelien pitänyt olla maksuttomia? Ja kun on tilannut Liiga-passin, niin siihenhän sisältyy kaikkien joukkuiden kaikki pelit. Ei niistä enää erikseen pidä maksaa. Aika sekavaa.

Kyllä, juuri näin eli maksuttomia ovat. Nyt oli päässyt jokin hetkellinen lipsahdus tapahtumaan, tuota hintatietoa ei tosiaan valikoissa enää näkynyt kun asiaa tarkistettiin.

0 tykkäystä
Lady
Lady
4/8

@Katjane

Näkyy se vielä Liiga osiossa päänäkymässä :Screenshot_20180821-160407.jpg

Siis ainakin sovelluksessa, en testannut digiboksia vielä Hymiö Silmänisku 

#koskamävoin
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 68
5/8

Kiitos huomiosta! Selvitetääs tätä vielä, palaamme asiaan asap.

Lady
Lady
6/8

Näkyy muuten digiboksillakin näin :IMG-20180821-WA0012.jpg

#koskamävoin
0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 569
7/8

Vasta julkaistu, niin näyttäisi olevan virheellisesti esillä Liiga-passin tilaajilla tai sitten on jäänyt päälle vahingossa ns. "feature"-ominaisuus. Eiköhän tuo mysteeri selviä Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia

Telian virallinen asiakas jo vuodesta 2015

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎29-06-2017
Kirjoituksia: 102
8/8

Tästä laitettiin pyyntö eteenpäin että korjataan asia. 

Tuo on tosiaan pelkkä testilähetys kuten nimikin kertoo ja yksittäin ostetavat pelit tulevat näkymään liiga-osiossa näin jos haluaa ostaa yksittäisiä otteluita eikä ole mitään pakettia tilannut.