Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tikkami_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Thomson TG789vn ja Airplay

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro

Osaisiko joku kertoa mikä on vikana kun Airplay ei toimi Thomsonin kautta?

Vahvistin (Denon AVR-1912) saa IP:n DHCP:llä ja siihen pääsee kiinni nettiselaimella.
Eli verkkoyhteydet sinnepäin on kunnossa.

Samalta koneelta jolta saan webbiselaimella yhteyden vahvistimeen ei saa Airplay yhteyttä. Itunenissa/Airfoilissa tuo vahvistin ei vaan näy.

Läppäri on ollut kiinni Thomsonin verkossa (192.168.1.x) niin kaapelilla kun WLANilla, eikä kumpikaan toimi.

Ongelma on toistaiseksi ratkaistu sillä, että ennen vahvistinta on oma palomuuri. Kun liitän läppärin tähän erilliseen verkkoon sekä langalla että langattomasti (192.168.0.x) Airplay toimii samantien.

Olisi ihan kiva saada kaikki laitteet samaan verkkoon.
106 vastausta
thomson_fanipoika_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 43 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei kuule tämä tieto paljon lämmitä kun Thomsonissa on edelleen tuo sama softa ja Airplay ei toimi .Eihän tässä ole kun kohta puoli vuotta säädetty tämän asian kanssa ja kymmeniäö tunteja kulutettu aikaa.

Mitäpä luulet, jatkuuko meidän sonera Koti-Tv tilaus tuon 2 vuoden määräaikaisuuden jälkeen?

Mitta tuli just täyteen ja painelen töiden jälkeen ostamaan tallentavan digiboksin ja sitten lentää Thomsoni melko vilikkaasti komeron perälle ja tuo Motorolan kapistus perässä. Tilalle tulee joku Zyxeli tai vastaava oikeasti toimiva reititin jonka asetuksista ei Sonera päätä puolestani.

Tähän loppuu myös tuo päivittäinen "resetoi reititin, resetoi boksi, odota 15min" show että pääsee katsomaan päivän aikana nauhoitetut ohjelmat.
thomson_fanipoika_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 43 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Voiko oikeasti kestää puoli vuotta asian korjaaminen?
tikkami_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Arttu- kirjoitti:
Hei tikkami

Mikä versio sinulla on käytössä Thomsonissa? Faltsulla ohjelmistonpäivitys on korjannut ongelman. Edelleenkään mitään tarkempaa tietoa tästä ei ole tullut. Ilmoittelen mahdollisimman pian kun saan vastauksen. Pahoittelut, että asian selvittämisessä on kestänyt näin pitkään.


Näillä versioilla ei ainakaan toimi:
Product Name: TG789vn
Software Release: 8.8.B.A
Software Variant: HT
Boot Loader Version: 1.0.9
Board Name: CANT-4
Jortte_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jep, täälläkin kaivattaisiin kipeästi korjausta.

Airplayn saan toimimaan kun käyn irroittamassa vahvistimesta verkkokaapelin ja laitan sen takaisin. Sitten nopeasti Spotifysta biisi soimaan ja toimii niin kauan kunnes painaa pausea tai soitto katkeaa jostain muusta syystä. Ja taas saa toimimaan irroittamalla verkkokaapelin tai esim resetoimalla Thomsonin.

Joskus kuukausia sitten tämä vielä toimi loistavasti, mutta eipä ihan hetkeen ole ollut kunnolla toiminnassa. Tosiaan on aika tärkeä ominaisuus meikäläiselle ja riittää kyllä syyksi tilauksen lopettamiseen sopimuskauden lopussa. Varsinkin jos syyksi nyt on osoittautunut tämä Thomsonin laatikko. Kaiken lisäksi maksan tämän Spotifynkin tilauksen Soneran kautta.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Meiltä on tulossa päivitys Thomson laitteeseen. Ongelman pitisi poistua päivityksen jälkeen. Niin kuin aikaisemminkin mainitsin, aikataulusta en pysty sanomaan mitään. Ilmoitan kyllä asiasta tänne, kun päivitys on saatavilla.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
tikkami_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Arttu- kirjoitti:
Meiltä on tulossa päivitys Thomson laitteeseen. Ongelman pitisi poistua päivityksen jälkeen. Niin kuin aikaisemminkin mainitsin, aikataulusta en pysty sanomaan mitään. Ilmoitan kyllä asiasta tänne, kun päivitys on saatavilla.


Kai Soneralla on edes jonkinlainen estimaatti siitä milloin päivitys saadaan jakoon?
Mahtaako tulla tämän vuoden puolella?
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei tikkami

Valitettavasti en osaa sanoa mitään aikataulusta, joten en uskalla lähteä arvailemaan. Päivitys yritetään saada mahdollisimman pian.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No niin. Asia on edennyt hieman. Nyt saimme itsekkin testailtua Airplaytä hieman tarkemmin. Huomasin, että osa teistä oli maininnut Thomsonin ohjelmistoversioksi 8.8.B.A. Meidän testeissä Thomsonissa oli uusin versio 8.C.H.2.

Airplay toimi Thomson TG789 ja Denomin vahvistin yhdistelmällä.

Osalla teistä löytyi asiakasnumero lisättyny profiiliin, joten laitoin uusimman ohjelmistoversion tulemaan. thomson_fanipojan ja ariun ohjelmistot olivat jo ajan tasalla. tikkamin, Faltsun ja Jortten Thomsonit pitäisi olla nyt päivitettynä. Pjuutin asiakasnumerolla en valitettavasti löytänyt tietoja. Pjuuti voisitko varmistaa asiakasnumerosi vaikka laajakaistalaskusta?

Voisitteko testata, miten Airplay toimii nyt? Mikäli ongelma jatkuu, jatketaan asian tutkimista.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Kaesar_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Arttu- kirjoitti:
No niin. Asia on edennyt hieman. Nyt saimme itsekkin testailtua Airplaytä hieman tarkemmin. Huomasin, että osa teistä oli maininnut Thomsonin ohjelmistoversioksi 8.8.B.A. Meidän testeissä Thomsonissa oli uusin versio 8.C.H.2.

Airplay toimi Thomson TG789 ja Denomin vahvistin yhdistelmällä.

Osalla teistä löytyi asiakasnumero lisättyny profiiliin, joten laitoin uusimman ohjelmistoversion tulemaan. thomson_fanipojan ja ariun ohjelmistot olivat jo ajan tasalla. tikkamin, Faltsun ja Jortten Thomsonit pitäisi olla nyt päivitettynä. Pjuutin asiakasnumerolla en valitettavasti löytänyt tietoja. Pjuuti voisitko varmistaa asiakasnumerosi vaikka laajakaistalaskusta?

Voisitteko testata, miten Airplay toimii nyt? Mikäli ongelma jatkuu, jatketaan asian tutkimista.


Hei,
Liitin myös asiakasnumeroni profiilin tietoihin. Saatko uudemman ohjelmistoversion myös tähän suuntaan? Käytössä Pioneerin VSX-921 vahvistin.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kaesar

Päivitys pistetty tulemaan. Kokeile, onko päivityksestä apua ja ilmoittele tänne.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu