peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55990 Jäsentä
157783 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Maksuaikaa laskulle



Highlighted
Telialainen
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎02-06-2015
Kirjoituksia: 11
1/1

Maksuaikaa laskulle

 

Aina ei firman rahavirrat mene niin kuin haluaisi.  Syitä siihen voi olla monia ja tällöin tarvitaan monesti maksuaikaa laskulle.  Jotta ikäviltä yllätyksiltä vältyttäisiin, kannattaa tehdä ajoissa maksusopimus. Siihen on Soneralla useita erilaisia vaihtoehtoja eli maksusopimuksen tekeminen onnistuu nykyään niin tekstiviestillä, uudella Maksumaatti-palvelulla kuin myös soittamalla suoraan asiakaspalveluumme. 

Tällä kertaa on tarkoitus käydä läpi tuota uutta Maksumaatti-palvelua.

 

Kuinka se sitten toimii? Maksumaatin käyttäminen on todella yksinkertaista, eli sinun tarvitsee vain soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 18818. Itsepalvelu toimii puhelimen numerokomennoilla. Eteen tarvitset vain laskun numeron ja mietinnän kuinka paljon maksuaikaa tarvitset.

Alla vielä tarkemmat ohjeet Maksumaatin käytöstä:

 

  1. Soita Yritysasiakaspalvelun p. 0200 18818
  2. Haluatko palvelua suomeksi (valitse 1) /ruotsiksi (valitse 2)
  3. Matkapuhelin-, liikkuva laajakaista ja nettitikkuasiat, valitse 1
  4. Laskutus, valitse 1
  5. Maksuajanmuutos, valitse 1
    1. Näppäile laskun numero.
    2. Jos lasku on maksettu, palvelu sanoo ”Lasku on jo maksettu”. Jos laskua ei ole maksettu, palvelu pyytää valitsemaan maksupäivän siirto (1) tai osamaksu (2). Tämän jälkeen palvelu antaa sopimusehdotuksen. Voit kuunnella sopimusehdotuksen saatuasi palvelun ehdot valitsemalla 1 tai kuunnella maksutiedot uudelleen valitsemalla 2. Muussa tapauksessa hyväksy sopimus valitsemalla 3 tai hylkää se valitsemalla 4.
    3. Palvelu lähettää sopimusvahvistuksen tekstiviestillä jos palveluun on soitettu matkapuhelimella. Vahvistus kertoo myös sen jos sopimusta ei ole tehty.

Muita vaihtoehtoisia kanavia voit katsoa täältä.

0 tykkäystä