peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59201 Jäsentä
164076 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Yritysportaalivinkit - Liittymämuutoksen tekeminen netissä säästää aikaa ja rahaa



Highlighted
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2018
Kirjoituksia: 12
1/1

Yritysportaalivinkit - Liittymämuutoksen tekeminen netissä säästää aikaa ja rahaa

telianyritysliittymienhallinta.jpg

 

Iltateellä mieleesi juolahtaa, että työntekijäsi Maria pyysi uutta SIM-korttia liittymälleen puhelimen vaihtuessa. Eihän tätä muistanut hoitaa kesken työpäivän kaiken kiireen keskellä. Ja Petri jää kuukauden päästä eläkkeelle ja haluaa käytössään olevan liittymän itselleen. Kirjanpitäjällekin pitäisi yksi laskukopio viime vuodelta toimittaa.

 

Päätät soitella heti yritysasiakaspalveluun jotta asioiden hoito ei taas unohdu. Mutta yritysasiakaspalveluhan on jo tältä päivältä kiinni, mitenköhän muistaisi huomenna hoitaa nämä asiat?

 

Ei tarvitse, koska nämä kaikki asiat hoituvat tältä istumalta Yritysportaalista.

 

yritysportaalihelpottaayrittäjänarkea.jpg

 

 

Yrityksesi palvelut yhden kirjautumisen takana 24/7

 

Yritysportaali on usealle yritysasiakkaallemme tuttu itsepalvelukanava, josta saat kokonaisnäkymän yrityksesi palveluihin.

 

Yritysportaalissa muutokset onnistuvat aikaan ja paikkaan katsomatta. Monet yritysasiakaspalvelun kautta maksulliset toimenpiteet voi tehdä maksutta itsepalveluna portaalista. Saat esimerkiksi laskukopion tai PUK-koodin Yritysportaalista velotuksetta milloin vain.

 

Yritysasiakaspalvelumme palvelee numerossa 020693693 maanantaista perjantaihin klo 8-16.30. Soittamisesta veloitetaan normaali puhelumaksu. Yritysportaali on käytössäsi vuorokauden ympäri maksutta.

 

yritysportaalistanäetyrityksesipalvelut.jpg

 

 

Yritysportaalissa voit reaaliajassa muun muassa

 

  • Avata uusia liittymiä
  • Tilata ja vaihtaa liittymälle SIM-kortin
  • Vaihtaa liittymälle paketin ja hallinnoida lisäpalveluita
  • Aktivoida loma- tai poissaolotiedotteen
  • Tulostaa laskukopion ja tarkistaa onko lasku maksettu
  • Tehdä maksusopimuksen laskulle
  • Luovuttaa liittymän työntekijälle tai toiselle yritykselle
  • Tarkistaa liittymän PUK-koodin
  • Vaihtaa vastaajan salasanan
  • Hallinnoida käyttöoikeuksia

 

Yritysportaalin pääkäyttäjä hallinnoi ja jakaa oikeuksia

 

Yritysportaalin pääkäyttäjänä pidät langat käsissäsi ja lisäät näppärästi uusia käyttäjätunnuksia haluamillesi henkilöille haluamillasi oikeuksilla.

 

Kaikkien käyttäjätunnusten ei siis tarvitse sisältää kaikkia portaalin toimintoja: kirjanpitäjälle voit antaa käyttöoikeuden laskutusosioon ja liittymämuutoksia tekevälle henkilölle oikeuden hallinnointiosioon. Voit myös luoda uusia pääkäyttäjiä, jolloin annat täydet oikeudet yrityksesi palveluiden hallintaan myös jollekin toiselle henkilölle.

 

Useamman yrityksen palvelut on mahdollista saada saman käyttäjätunnuksen taakse, jolloin kokonaisuuksien hallinta ja näkyvyys helpottuvat. Pääkäyttäjänä määrittelet itse sen, mitä yritystä kukakin portaalikäyttäjä saa hallinnoida.

 

 

yritysportaalinpääkäyttäjä.JPG

 

 

Ota Yritysportaali käyttöösi jo tänään! Käyttöön saat tarvittaessa apua esittelyvideolta ja ”Yritysportaali tutuksi” webinaaritallenteista. Arkisin klo 8-16.30 apunasi on myös Yritysportaalin chat-palvelu, jossa neuvomme mielellään palvelun käytössä.

 

Lue lisää Yritysportaalin käyttövinkkejä Liittymän siirto on nopeaa ja helppoa netin kautta -kirjoituksesta! 

 

Joskus asia tai tilanne vaatii asiantuntijan kanssa keskustelua itsepalvelun sijaan tai sen tueksi. Yritysasiakaspalvelumme on paikalla sinua varten! Kurkkaa Kiitos palautteestasi - yritysasiakaspalvelu on kuulolla! -blogista kuinka saat meihin yhteyden.

 

Yritysportaalia kehitetään jatkuvasti asiakkailta saadun palautteen perusteella. Käytätkö sinä portaalia? Mistä tykkäät? Mitä mielestäsi tulisi kehittää tai lisätä?

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg