Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeanMobiili
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laskut maksattu kahteen kertaan

Hei,

Minne voin soittaa / laittaa viestiä, kun teiltä ei ole kukaan ollut yhteydessä ko.aiheen tiimoilta.

Toki haluamme tuplasuoritukset takaisin /hyvitys seuraavissa laskuissa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus

6 vastausta
irritus
Konkari
  • 541 custom-general.kudos
  • 946 custom-general.replies
  • 82 custom-general.solutions

Jos olet maksanut laskun kahteen kertaan, ylimääräinen suoritus huomioidaan automaattisesti seuraavalla laskulla.

 

Ainoastaan silloin, jos maksusta puuttuu viitenumero tai se meni väärin, tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

TeanMobiili
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei,

Ko.tapahtunut jo kahteen kertaan, eikä mitään hyvitystä ole tullut.

Haluaisin rahat takaisin, koska toinen maksaja on sen taas ko.kulun minulle velkaa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 260 custom-general.kudos
  • 571 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions


@TeanMobiili  kirjoitti:

Hei,

Ko.tapahtunut jo kahteen kertaan, eikä mitään hyvitystä ole tullut.

Haluaisin rahat takaisin, koska toinen maksaja on sen taas ko.kulun minulle velkaa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus


Komppaan @irritus aiempaa viestiä siinä, että jos esimerkiksi puhelinliittymälasku on maksettu kahteen kertaan, ylisuoritus menee automaattisesti seuraavaan puhelinliittymän laskuun hyvityksenä liikasuorituksesta (tästä on maininta myös laskuerittelyssä).  Vastaavasti, jos on laajakaista/TV-palveluiden laskusta kyse, niin kaava on sama. Kuitenkaan esimerkiksi puhelinliittymälaskun liikasuoritus ei lähtökohtaisesti mene laajakaista/TV-palveluiden laskulle hyvityksenä, sillä nämä ovat eri laskutusjärjestelmissä. Jos käytössäsi on Yhteislasku, liikasuoritus menee seuraavalle yhteislaskulle hyvityksenä.

Tästä poikkeuksena on Telia Rahoituksen laskut, jossa liikasuoritus vähennetään kokonaisluoton määrästä ja seuraavan kuukauden lasku on normaalin suuruinen. Jos liikasuoritus ei ole mennyt seuraavaan laskuun hyvityksenä kuten pitäisi, kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä niin katsotaan sieltä tarkemmin asia kuntoon. Asiakaspalvelumme yhteydenottokanavat löydät kootusti verkkosivuiltamme.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

TeanMobiili
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ok, kotain olla sinne yhteydessä.

Ajattelin jos teillä olisi ollut suora numero ja sähköposti laskutuksen?

Kiitos

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus viestistä

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 260 custom-general.kudos
  • 571 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions


@TeanMobiili  kirjoitti:

Ok, kotain olla sinne yhteydessä.

Ajattelin jos teillä olisi ollut suora numero ja sähköposti laskutuksen?

Kiitos

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus viestistä


Asiakaspalvelustamme hoidetaan myös tällaisia laskutusasioita 🙂 Asiakaspalvelumme numero on 020690400 ja sähköpostin on korvannut meillä yhteydenottolomake

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

p160646
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@TeanMobiili  kirjoitti:

Hei,

Minne voin soittaa / laittaa viestiä, kun teiltä ei ole kukaan ollut yhteydessä ko.aiheen tiimoilta.

Toki haluamme tuplasuoritukset takaisin /hyvitys seuraavissa laskuissa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus


Edit JoonasLam: poistettu yksilöintitieto viestistä