Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ05-11-2018 12:22
05-11-2018 13:45
@IlariJR@ kirjoitti:eSIM toimii myös yritysliittymillä ilman multi-SIMiä. Pahoittelut väärästä infosta!
Nyt kun minulle ehtivät jo yritysliittymään eSIM:in tuputtamaan Multi-SIM:inä niin kuinka simppeliä on tehdä muutos, että otetaan Multi pois käytöstä ja vaihdetaan vain fyysinen SIM eSIM:iksi? Aiemman säädön jälkeen on nyt kynnys soittaa aspaan taas uudelleen
Telian sivuilla näkyy tiedoissani normiliittymä normisimmillä nrolla X (alkuperäinen nroni) ja multisimmi-eSIM nrolla Y -- silti soitellessa eSIM:istä näkyy vastaanottajalle nro X eli sinällään homma hyvin päin.
05-11-2018 14:02
Kyllä sen pitäisi onnistua varsin helposti. Ota siis yhteyttä yritysaspaan, niin homma hoituu sitä kautta
05-11-2018 14:07 — muokattu 05-11-2018 14:07
@IlariJR@ kirjoitti:Korjaus edelliseen eli mulla oli vanhentunutta tietoa ja eSIM toimii myös yritysliittymillä ilman multi-SIMiä. Pahoittelut väärästä infosta!
Huomasin... onneksi en uskonut. Hyvin toimii eSIM yritysliittymässä ilman multi-simiä.
06-11-2018 20:27
Mutta mites itse toimintavarmuus? Oletteko saaneet eSIMin pelittämään? Itseäni kiinnostaa erityisesti mobiilidatan toiminta
07-11-2018 18:16
@JarmoTimantti@ kirjoitti:Mutta mites itse toimintavarmuus? Oletteko saaneet eSIMin pelittämään? Itseäni kiinnostaa erityisesti mobiilidatan toiminta
En ole vielä ainakaan törmännyt ongelmiin. Pari päivää nyt toiminut siinä missä vanhakin sim-kortti.
08-11-2018 19:50
Maanantaina sain omani ja ei minkäänlaista ongelmaa, nopeampi kuin fyysinen kortti. (koodin jälkeen verkko löytyy aavistuksen nopeammin)
Suosittelen.
09-11-2018 20:21
Minulla olisi jo Applen eSIM-kykyiset puhelin (XS max) ja kello (v4 Saksasta) sekä Applen devaajatunnus. Onkohan Telialla jo jokin postituslista tms, johon voisi ilmoittaa kiinnostuksensa VoLTE+eSIM (julkiseen tai suljettuun) testaamiseen?
10-11-2018 07:55
Tuolla fb:n puilella (Hopeinen Omena) tuntuu esiintyvän aika paljon toimintavaikeuksia kahden SIMin kanssa. Mistö nämä erot mahtavat johtua? Oma nuneroni siirtyy Telialle ensi viikolla, ja sen jälkeen pitäisi ottaa käyttöön kahden liittymän setuppi (oma liittymä mobiilidataa varten telialta eSIMinä, ja työnantajan liittymä Elisalta tavallisella SIMillä). Jännä nähdö mitä saa aikaiseksi...
10-11-2018 09:31
Minullakin nyt toimi jo maanantaista lähtien toi esim. Alustavasti soitin asiakaspalveluun, tyttö puhelimesa ei tajunit alustavasti mitä mä olen halumassa. Sitte hän tutkis asia, löhetti qr koodin mutta se ei menny toimimaan. Soitin uudestaan. Tekninen neuvonta tutkis asia ja käski menemään telia kauppaan. Onneksi Sellossa on fiksut pojat töissä ja pari minuttia ja homma hanskassa. Paitsi että se tyttö oli multisim palvelun kuitenkin tehnyt.
Mutta törkein tieto asiasta nyt on se, et myös Jenkki malli xs ja xs max eSim toimi (mun puhelin Jenkeistä ostettu ja toimi hyvin)
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.