Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
KonstaTheDark
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

MultiSIM-ongelma

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

 

Hain maanantaina Telia Kaupasta SIM-kortin, joka oli tarkoitus aktivoida niin, että se toimisi rinnakkaiskorttina (MultiSIM) puhelinliittymääni. Aktivointi tehtiinkin asiakaspalvelussa, mutta tämän jälkeen varsinainen korttini, siis ensisijaisessa puhelimessani oleva, lakkasi toimimasta. Lähetin tekstiviestin aktivoi <liittymänumero> numeroon 18100 ja otin kortin hetkeksi pois toissijaisesta puhelimestani. Kun laitoin sen takaisin, rupesi ensisijaisessa puhelimessani oleva kortti toimimaan, mutta toissijainen vastaavasti kadotti yhteyden.

 

Eli näyttäisi joko siltä, ettei multiSIM-palvelua ole kytketty kunnolla tai sitten vain toinen korteista on aktivoituna. Tällä hetkellä ensisijaisessa puhelimessani oleva, alkuperäinen kortti toimii, mutta toinen ei.

 

Mikä neuvoksi?

 

-- 

Konsta

1 vastaus
Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2012 custom-general.kudos
  • 3224 custom-general.replies
  • 134 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei!

 

Tuosta kannattaa ehdottomasti olla uudestaan yhteydessä asiakaspalveluun. Joku virhe tuossa kyllä on varmasti käynyt, ei Multisim tuolla tavalla pitäisi oikkuilla. Aivan kuin sitä ei edes olisi aktivoituna. Pyydät nyt perin pohjin tarkistamaan, että multisim on oikeasti kytketty ja oikeille korteille.

 

Toivottavasti asia selviää pian! 

 

 

Tämän osion uusimmat keskustelut