peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54052 Jäsentä
154450 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

iphonesta ei lähde tekstiviestit

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-09-2015
Kirjoituksia: 38
1/4

iphonesta ei lähde tekstiviestit

alkoi viikko sitten,yhtäkkiä ei lähtenyt viesti eikä ole lähtenyt sen jälkeen.vika tai asiakaspalvelusta ei mitään apua,olen nollannut kaikki asetukset moneen kertaan ja päivittänyt iphonen uudella iossilla tehdasasetuksiin eikä mikään auta.kokeilin myös sim korttiani toiseen puhelimeen eikä lähtenyt viestit silläkään....,menee yli minun ymmärryksen(ja ilm myös soneran ymmärryksen kun sieltä ei apua löydy..)mystistä...

0 tykkäystä
3 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 741
2/4

Vs: iphonesta ei lähde tekstiviestit

@arttu1971 kirjoitti:

alkoi viikko sitten,yhtäkkiä ei lähtenyt viesti eikä ole lähtenyt sen jälkeen.vika tai asiakaspalvelusta ei mitään apua,olen nollannut kaikki asetukset moneen kertaan ja päivittänyt iphonen uudella iossilla tehdasasetuksiin eikä mikään auta.kokeilin myös sim korttiani toiseen puhelimeen eikä lähtenyt viestit silläkään....,menee yli minun ymmärryksen(ja ilm myös soneran ymmärryksen kun sieltä ei apua löydy..)mystistä...

Terve @arttu1971 Hymiö Onnellinen

Ethän vain ole tilannut "Estot ja rajoitukset"-lisäpalvelua liittymällesi? Voit tarkistaa sen Omilla Sivuilla liittymän alta kohdasta "Lisäpalvelut". Tarvittaessa voit olla yhteydessä 24/7 avoinna olevaan chat-asiakaspalveluun jonka löydät Omien Sivujen etusivun oikean puolen alareunasta.

Lisätietoa tästä aiheesta:

https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Matkapuhelinliittyman-puhelu--ja-viestiestot?id=1237

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
3/4

ei ole estoja eikä rajoituksia...

Kommentaattori
4/4

nyt on tulossa uusi sim kortti josko se auttais...