peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
143261 Kirjoitusta
49030 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia TV sovellus



Highlighted
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎20-04-2015
Kirjoituksia: 9
1/13

Telia TV sovellus

Hei! 

Mistähän johtuu, että kun kirjaudun sisälle Telia TV -sovellukseen, sovellus sanoo, ettei millään kanavalla ole mitään ohjelmaa ja kehottaa siirtymään kirjastoon? Ja eikö sitä kautta pitäisi voida katsoa myös omia tallennuksia? En tajua missä ne siellä ovat.

0 tykkäystä
12 vastausta
VIP
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 366
2/13

Vs: Telia TV sovellus

Hei @OuskaKo!

Näkyykö sovelluksessa kolmea viivaa päällekkäin vasemmassa yläkulmassa josta saisi valikon vedettyä esiin?

Sieltä pitäisi löytyä tallenteet kohta.Screenshot_20180706-101407.jpg

 

 

 Screenshot_20180706-101652.jpg

 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎20-04-2015
Kirjoituksia: 9
3/13

Vs: Telia TV sovellus

Hei.

 

Käytän sovellusta iPadilla ja ylävalikossa on TV, Kirjastot, Vuokraamo, Lapset ja Liiga. Ei muuta.

 

Ja edelleen kysymys on ylipäänsä se, miksi sovelluksella ei näy mitään tv-kanavia tai kanavien ohjelmatietoja? Silloin kun en ole kirjautuneena, niin sovelluksen etusivulla näkyy mikä ohjelma milläkin kanavalla on menossa.

0 tykkäystä
VIP
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 501
4/13

Vs: Telia TV sovellus


@OuskaKo  kirjoitti:

Hei.

 

Käytän sovellusta iPadilla ja ylävalikossa on TV, Kirjastot, Vuokraamo, Lapset ja Liiga. Ei muuta.

 

Ja edelleen kysymys on ylipäänsä se, miksi sovelluksella ei näy mitään tv-kanavia tai kanavien ohjelmatietoja? Silloin kun en ole kirjautuneena, niin sovelluksen etusivulla näkyy mikä ohjelma milläkin kanavalla on menossa.


Tervehdys, @OuskaKo!

 

Voi hyvinkin olla mahdollista, että sinulta puuttuu "Tallennuspalvelu (6,50 €/kk)". Muutoin et pääse katsomaan TV-kanavia. Suosittelen lämpimästi kääntymään Telian asiakaspalveluun esim. Omien Sivujen 24/7 chat, niin saatte yhdessä katsottua palvelun kerralla kuntoon Hymiö Onnellinen

 

 

Lisätiedot: https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/tallenna

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia
Teliaasiakas jo vuodesta 2015
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎20-04-2015
Kirjoituksia: 9
5/13

Vs: Telia TV sovellus

Hei,

 

kiitos vastauksesta, mutta ei puutu tallennuspalvelua, kun se on juuri suunnilleen kuukausi sitten tilaukseeni päivitetty.

0 tykkäystä
VIP
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 501
6/13

Vs: Telia TV sovellus


@OuskaKo  kirjoitti:

Hei,

 

kiitos vastauksesta, mutta ei puutu tallennuspalvelua, kun se on juuri suunnilleen kuukausi sitten tilaukseeni päivitetty.


Jos Telia TV -mobiilisovelluksen valikossa ei ole "Tallenteet"-osiota eikä asetusvalikossa näy "Omat tallennukset" kohtaa, niin silloin lisäpalvelu ei ole aktiivinen. Sen voi käydä tarkistamassa ja tarvittaessa tilaamassa Omilta Sivuilta. Jos kaikki siellä tilatut palvelut kunnossa, niin seuraavaksi suosittelen poistamaan sovelluksen ja asentamaan sen laitteeseen uudelleen Hymiö Onnellinen

 

Telia_TV_sovellus_asetusvalikko.JPGWindowsin Telia TV -sovellus & asetusvalikko

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia
Teliaasiakas jo vuodesta 2015
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎20-04-2015
Kirjoituksia: 9
7/13

Vs: Telia TV sovellus

Kiitos jälleen. Omilla sivuilla tallennuspalvelu on "päällä" ja sovellus on poistettu ja asennettu uudestaan. Ei toimi.

 

Mutta kuten sanottu, sovelluksessa ei toimi myöskään tv ylipäänsä, mikään kanava tai kanavien ohjelmatiedot ei näy, sovellus vain sanoo, ettei kanavalla ole juuri nyt ohjelmaa. Kirjaston sisältö (Telia TV) näkyy, tosin en sieltä ole mitään kuitenkaan katsonut, joten en tiedä tarkemmin sen toiminnasta. Vuokraamo näyttää myös olevan käytettävissä.

0 tykkäystä
VIP & Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 408
8/13

Vs: Telia TV sovellus


@OuskaKo  kirjoitti:

Kiitos jälleen. Omilla sivuilla tallennuspalvelu on "päällä" ja sovellus on poistettu ja asennettu uudestaan. Ei toimi.

 

Mutta kuten sanottu, sovelluksessa ei toimi myöskään tv ylipäänsä, mikään kanava tai kanavien ohjelmatiedot ei näy, sovellus vain sanoo, ettei kanavalla ole juuri nyt ohjelmaa. Kirjaston sisältö (Telia TV) näkyy, tosin en sieltä ole mitään kuitenkaan katsonut, joten en tiedä tarkemmin sen toiminnasta. Vuokraamo näyttää myös olevan käytettävissä.


Sinuna kääntyisin nyt Telian aspan puoleen. Ilta-aikaan chatissa on vain perustason aspa, mutta sieltäkin jelppiä saanee ja ainakin asian vireille. Häriöilmotukset ovat chatissa ma–pe 8–19.30, la–su 9–16.30, jolloin ihan tuolta tekniseltä puolelta pääsevät paremmin tutkimaan tilannetta. Kuullostaa vaan jotenkin siltä, että jossain jokin namiska on väärässä asennossa ja se on tosiaan syytä selvittää.

Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎20-04-2015
Kirjoituksia: 9
9/13

Vs: Telia TV sovellus

Kiitos vastauksesta! Todentotta olisi kiva tietää missä vika piilee, käyttäjässä vai järjestelmässä. Hymiö Onnellinen Olen yhteydessä aspaan paremmalla ajalla. Hymiö Onnellinen 

0 tykkäystä
VIP & Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 408
10/13

Vs: Telia TV sovellus


@OuskaKo  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Todentotta olisi kiva tietää missä vika piilee, käyttäjässä vai järjestelmässä. Hymiö Onnellinen Olen yhteydessä aspaan paremmalla ajalla. Hymiö Onnellinen 


Jep! Mielestäni olet tehnyt kaiken mitä oikeastaan voi, eli tarkistanut, että palvelu on tilattu ja sovellus on uudelleenasennettu yms.

 

 

Mutta, tuli vielä mieleen, että olethan tilannut nuo kanavapaketit myös mobiiliin? Sillä jos ja kun sinulla on kanavapaketteja, niin tulee ne käydä tilaamassa tosiaan myös mobiiliin, ja ohjeet siihen löytyvät täältä:

https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/katso-mobiilissa . Tuo voisi nyt olla yksi syy, miksi mitään ei tuolla näy.

 

Ja jos on mahdollista testata tuota Telia TV -mobiilia jollain toisella laitteella, niin se voisi auttaa rajaamaan ongelman päätelaitteeseen/laitteen ulkopuolelle.¨¨

 

Toivotaan, että ongelma ratkeaa pikimmiten!