Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64842
Kirjoituksia 176356

Omat sivut chat



Highlighted

Omat sivut chat

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Omat sivut chat

1/10

Miten pääsee Soneran chattiin. Ei ainakaan omien sivujen kautta. Sivustoilla harhaan johtava tieto omien sivujen kautta, ei mitenkään pääse!!! 

 

Edit NikoNo: korjattu otsikkoa

Vastaa
9 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

2/10

@Hinssu kirjoitti:

Miten pääsee Soneran chattiin. Ei ainakaan omien sivujen kautta. Sivustoilla harhaan johtava tieto omien sivujen kautta, ei mitenkään pääse!!! 


Hei Hinssu! Olethan kirjautunut omille sivuille Sonera Tunnusten avulla? Silloin Chat pitäisi ilmestyä oikeaan alakulmaan. Jos ei sittenkään näy, niin ota mahdollinen mainosten esto-ohjelma pois käytöstä omilta sivuilta.

Tässä videon lopussa myös neuvotaan missä chat on : 

Vastaa

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/10

Ei onnistu chatiin pääsyLOL-hymiö millään, muutin Sonera tunnuksetkin, eikä ilmesty chat-kuvio. Ja mistä sen mainoskiellon saa pois, jos sellainen on? 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Konkari ☆
Viestejä 1 234 kpl

4/10

Kuvassa Omilla sivuilla näkyy sekä chatin, että Adblock-mainostenesto-ohjelman kuvake. Pieni vihreä ympyrä, jossa peukku pystyssä heti osoiterivin oikealla puolella. Jos vihreänä, ei ole käytössä, jos punainen on käytössä. Säätämään pääsee tuota pallukkaa klikkaamalla. Asetus on sivu-kohtainen, joten pitää ottaa pois siellä Omilla sivuilla. Jollei tuollaista pallukkaa ole, ei ainakaan Adblock liene selaimessa käytössä. Kuvassa Chrome-selain.

 

Näyttökuva (8).png

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

5/10

Missähän tuo chatti nyt luuraa? Tunti sitten se murheellisesti vilkutti sivun alalaidassa, silloin kun en sitä kaivannut! Nyt olisi asiaa muttei chatia?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

6/10

Itsellänihän tuo Chat avautuu kun disabloi Ad-Blockerin, mutta ilmeisesti viety asiakaspalvelu uudelle tasolle kun Chatissä ei tuon automaattisen "Tervetuloa Soneran chat-palveluun 🙂
Kuinka voimme auttaa? " jälkeen vastata enää mihinkään...

 

Jos siellä ei tosiaan ole henk.kuntaa paikalla niin sulkekaa koko roska mielummin..

 

/edit

vartin odottelun jälkeen kehotettiin soittamaan (maksulliseen) vikapalvelunumeroon...

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 10 kpl

7/10

Ihan samaa mieltä olen, tervetulotoivotus 18.17.31 johon vastasin hetimiten, ootteluu, kirjoitin jatkokysymyksen, ootteluu... reilut 10 minuuttia eikä ensimmäsitäkään vastausta, kysymys ei ollut kovin vaikea, vain tuon turvapaketin tarjouksen kestosta, sitä ei löytänyt sivuilta, noh, ehkä joskus toiste

 

en kovin helpolla enää halua tuota toimimatonta chattiä käyttää

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

8/10

Hei karivain! 

 

Turvapaketin tarjouksen kesto löytyy Soneran sivuilta, kun klikkaat tarjousehdot kohtaa:

 

Sonera tarjoaa 29.1. – 31.3.2016 Sonera Turvapaketti -palvelun 1 kk ajan veloituksetta (norm. 2,90 €/kk) yhdelle laitteelle. Alennusjakson jälkeen sopimus jatkuu sillä hetkellä voimassa olevan hinnaston mukaisella hinnalla. Tarjous koskee myös niitä asiakkaita, joilla on jo Sonera Tietoturva –palvelu käytössä ja päivittävät nykyisen Tietoturva -palvelunsa Sonera Turvapaketiksi. Tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottuja ja samalle henkilölle tai samaan talouteen uudelleen tilattua palvelua.
Vastaa
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 13 kpl

9/10

Tuo chat on sitten kyllä erittäin kätevä ainakin omasta mielestäniHymiö Onnellinen Ei tarvi jonottaa puhelimessa ainakaan.

Vastaa
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 415 kpl

10/10

@DolceGabbana88 kirjoitti:

Tuo chat on sitten kyllä erittäin kätevä ainakin omasta mielestäniHymiö Onnellinen Ei tarvi jonottaa puhelimessa ainakaan.


Onhan se mainio väylä saada yhteyttä. Valitettavan usein on tosin kestänyt useita minuutteja, että sieltä vastataan, vaikka aluksi on jo jonotettu pääsyä Chat-ikkunaan. Kuitenkin omasta mielestäni saisi olla myös 24/7 vikapäivystys olemassa, kuten E-liikkeellä on. Chat kun on aina chat, eikä omasta mielestäni vastaa ihan suoraan puhelimessa keskustelua. Eikä tuolla Chatissa voida ottaa vikailmoituksia vastaan, vaan ne joudutaan yhä tekemään muita väyliä pitkin. Pikku kyssärit kuitenkin hoituvat siellä nopeasti, eikä tavitse puhelimeen tarttua. 🙂

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.