Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Miksi Telia prepaid sovellus lakkaa toimimasta kun saldo loppuu?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Loppui saldo Telia prepaidista ja kuvittelin että sovelluksen kautta pystyy lataamaan lisää saldoa mutta eipä onnistukaan? Onko todellakin niin että saldon loppumisen jälkeen lataussivustolle ei pääse, eikä sovelluskaan enää toimi? Onpa tyhmästi tehty jos noin todellakin on. Dna prepaidissa sovellus, ja lataussivusto toimivat, oli saldoa tai ei.

 

 

26 vastausta
jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kävin hakemassa uuden prepaidin ja ihan sama homma tässäkin. Heti kun 7e alkusaldo loppuu, lakkaa sovellus toimimasta. Siis toimiiko tämä kenelläkään palstalaisella ilman saldoa?

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2581 custom-general.kudos
  • 3938 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jannyman@  kirjoitti:

Kävin hakemassa uuden prepaidin ja ihan sama homma tässäkin. Heti kun 7e alkusaldo loppuu, lakkaa sovellus toimimasta. Siis toimiiko tämä kenelläkään palstalaisella ilman saldoa?


Laitoin uudelleen viestiä asiasta Telialle. Itse en ole kokeillut käyttää saldoa loppuun asti ja minulla on ollut reilu 2,5 vuotta Telia (Sonera alunperin) prepaid, johon joka vuosi lataan saldoa 10€.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jannyman  Kuulostaapa erikoiselta. Onhan sulla puhelimessa mobiilidata -asetus päällä? Telia Prepaid -sovellusta saa käyttää maksutta mikäli tuo saldo loppuu, kuten @kiisseli67 mainitsikin. Mikäli sulla ei ole se päällä niin et pääse lisäämään saldoa. Sovellus vaatii nettiyhteyden.

 

Pystyisitkö testaamaan tuota sovellusta jollakin toisella laitteella tai ainakin poistamaan sen nykyiseltä puhelimelta ja lataamaan uudelleen? Telia Prepaid -lataussovellus tukee näitä käyttöjärjestelmiä: Android 4x(Samsung, Huawei yms.), iOS 8x (Apple), WP 8.1.(Windows Phone) Tarkistathan siitä toisesta puhelimesta tai nykyisestä, että siitä löytyy joku kyseisistä käyttöjärjestelmistä tai uudempi versio.

 

Loitko tilin tuonne sovellukseen? Teitkö sen tuolla vanhemmalla numerolla, joka ei ole enää käytössä? Voisit kokeilla myös tehdä uuden tilin sillä uudella numerolla, mikäli teit sen alkuperäisen tuolla vanhemmalla.

jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mobiilidata on päällä, ja kuten olen edellä kertonut, olen kokeillut kahdella eri puhelimellakin, Samsung Ace 4, ja Huawei Y6 luureilla, eikä toimi kummallakaan. Olen jopa poistanut sovelluksen, ja ladannut uudestaan, ei auttanut. Käyttäjätunnuksenkin olen luonut ihan ohjeiden mukaan. Ei vain toimi, ei sitten millään. Niin kauan kuin on saldoa, toimii ihan ok, mutta heti kun saldo loppuu, niin sovellus lakkaa toimimasta. Ei kait silläkään voi olla merkitystä että asun Yhteisverkon alueella?

jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt näyttää olevan Telian Prepaid tarjouksessa vain 3,90, joten jokainen voi kokeilla itse jos ei usko. Kun saldo loppuu, sovellus lakkaa välittömästi toimimasta. En jaksa mitenkään uskoa että olisin ainoa ihminen jolla tuo ei toimi.

 

Pitänee siirtyä laskutusliittymään, kun ei tämän kanssa jaksa enää tapella.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 215 custom-general.kudos
  • 941 custom-general.replies
  • 72 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jannyman  Tarvitsemme tästä vikailmoituksen tästä linkistä klikkaamalla:  yhteydenottopyyntö ja sieltä valitset tippuvalikosta Häiriöilmoitus.

 

Haluaisimme päästä tutkimaan tilanteen miksi se tekee näin. Meille ei ole häiriöilmoitusten korjauspuolellle kukaan ilmoittanut tästä ja sen takia emme pääse myöskään korjaamaan asiaa. Siihen tarvitaan kuitenkin liittymätietoja, minkä takia haluaisimme sen ilmoituksen.

 

Mainitse myös tämä sivusto ilmoitukseen, niinkuin @Sekunti  ehdottelikin jo. Haluaisimme kovasti tämän korjata pian kuntoon eli jäämme odottelemaan häiriöilmoitusta tilanteestasi.

jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt vihdoinkin toimii tämä sovellus vanhemmissakin android luureissa. Toimii ilman saldoa, ja kaikki muukin toimii loistavasti. Uusin päivitys 6.2 korjasi viimeisetkin bugit. Kauan se kesti, mutta parempi myöhään jne.. 🙂