Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
rv26031960
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

C Moren kanavapaketin ja suoratoistopalvelun erot

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 

omien sivujen mukaan mulla on siis telia liigapassi + c more total. ja sitten on c more suoratoistopalvelu, jonka otin nyt myöhemmin, 12 kk sopimus 0€. tässä c moren suoratoistopalvelussa (joka oli käsittääkseni aiemmin c moreTV, josta mulla oli maksullinen sopimus aiemmin, jonka sitten purin) on sivuvalikot vasemmalla (elokuvat, sarjat, urheilu...) jne. tässä c more totalissa (jos se nyt on se mikä mun digiboksissa on) ei ole mitään sivuvalikkoja, etusivulla on vaan elokuvat ja vähän alempana sarjat.

 

Edit HannaMarikaL: Tehty aiheesta oma ketjunsa

 

4 vastausta
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 129 custom-general.kudos
  • 518 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@rv26031960  kirjoitti:

 

omien sivujen mukaan mulla on siis telia liigapassi + c more total. ja sitten on c more suoratoistopalvelu, jonka otin nyt myöhemmin, 12 kk sopimus 0€. tässä c moren suoratoistopalvelussa (joka oli käsittääkseni aiemmin c moreTV, josta mulla oli maksullinen sopimus aiemmin, jonka sitten purin) on sivuvalikot vasemmalla (elokuvat, sarjat, urheilu...) jne. tässä c more totalissa (jos se nyt on se mikä mun digiboksissa on) ei ole mitään sivuvalikkoja, etusivulla on vaan elokuvat ja vähän alempana sarjat.


Suosittelen, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta, niin sitä kautta voidaan nuo kanavasi tarkistaa. Tämän Yhteisön kautta emme pääse asiakastietoihin ollenkaan käsiksi, joten siitä syystä ohjaan sinut nyt tuonne asiakaspalvelun puolelle.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

rv26031960
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

olen ollut chatin kautta yhteydessä useamman kerran ja toteavat vain että mulla on tuo kanavapaketti (liigapassi+c more total)! mutta toimiiko se ilman mitään käyttöönottoa, sitä tässä mietin ja ihmettelen. jos se on total, antaa väärän kuvan palvelusta verrattuna tuohon moreTV-palveluun!

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 129 custom-general.kudos
  • 518 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@rv26031960  kirjoitti:

olen ollut chatin kautta yhteydessä useamman kerran ja toteavat vain että mulla on tuo kanavapaketti (liigapassi+c more total)! mutta toimiiko se ilman mitään käyttöönottoa, sitä tässä mietin ja ihmettelen. jos se on total, antaa väärän kuvan palvelusta verrattuna tuohon moreTV-palveluun!


C Moren kanavapaketti ei vaadi erikseen käyttöönottoa vaan kanavat tulevat automaattisesti digiboksille katsottavaksi, kun tilaus on voimassa. Kaikkien kanavien, niin perus- kuin maksukanavien, kanavapaikat näet täältä. Haluatko kertoa tarkemmin, millä tavalla tuo C More Total antaa väärän kuvan palvelusta?

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Eeros
Vakiokalustoa ☆
  • 111 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@rv26031960  Noita CMoren paketteja tilatessa saa olla tarkkana miten ja missä ne näkyy.

Juuri itsekkin tuskastelin niiden kanssa ja vaihdoinkin oman ainoastaa suoratoistopalvelussa näkyvän paketin sellaiseen joka näkyy digiboxilla. Nyt näkyy kaikki CMoren kanavat suoraan kanavavalikossa, eikä tarvitse mennä sovellukseen katsomaan että tulisiko jotain katsottavaa.