Kirjoitettu
26-01-2021
16:56
Muokattu
4 viikkoa sitten
TeroRe
Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!
Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.
Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂
Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.
Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa?
01-03-2021 16:54
Huomasitteko jo tämän uuden keskustelun, johon jaoin kuvamaistiaisia siitä miltä listanäkymä saattaisi tulevaisuudessa näyttää? Lisäsin sinne juuri pari uutta kuvaa, joten käykää kurkkaamassa ja antamassa palautetta! Kiitos 🙂
Sarjatallenteet digiboksilla -maistiainen odottaa palautettasi
09-03-2021 15:27
Tänään tuli uusi päivitys digiboksille, ja nyt katselussa olevat tallennukset tallentuvat Jatka katsomista- listalle. Todella hyvä uudistus, kiitos! Nyt näkee, että Telia alkaa arvostamaan omaa tv- palveluaan ja kehittämään sitä vauhdilla paremmaksi ja paremmaksi. Onpa kiva jatkossa katsella tallenteita, kun niitä ei seuraavalla kerralla tarvitse hakemalla hakea, vaan ne löytyvät heti alku- valikosta katselulistalta. Niin huippua!
09-03-2021 20:20
@Wiikari kirjoitti:
@LuMaria kirjoitti:
@Wiikari kirjoitti:
@LuMaria kirjoitti:
@Wiikari kirjoitti:
@LuMaria kirjoitti:
@Wiikari kirjoitti:Täytyy sanoa että on sekavaa. Tällä hetkellä ohjelmat eivät tallennu joiltain kanavilta (esim Jim). Tallennusten poistaminen hankalaa jos jatkuva tallennus. Tallennuksia häviää, välillä niitä ei näy ollenkaan. Muutenkin ei vaikuta kovin loppuun ajatellulta koko uudistus. Mihin on hävinnyt vanha kansanviisaus, yksinkertainen on kaunista. Turhat kikkailut pois ja monimutkaiset valikot. Varmaan yli 80% katsoo ja valitsee palvelut kaukosäädöllä. Ehdotan tämän uuden systeemin kehittämistä ajatuksella, ja vanhan palauttamista siksi aikaa.
Tallentamisen Jimiltä pitäisi onnistua. Olisiko sinulla antaa esimerkkiä ohjelmasta, jonka tallentaminen ei ole onnistunut? Oletko asettanut tallennuksen, mutta tallennus ei ole ilmestynyt tallennuksiin, vai eikö tallentamisen asettaminen onnistunut ollenkaan?
Kanava Jim ja ohjelma Huutokauppa keisari. Jatkuvan tallennuksen asettaminen ei onnistu. Yksittäisen ohjelman tallennuksen asettaminen onnistuu ja merkintä tallennuksesta näkyy, ohjelma ei kuitenkaan tallennu,
Haasteen selvittely jatkuu. Itsekään en saa huutokauppakeisaria tallennettua, mutta toisilla testaajilla tallentaminen toimii, joten tapaus on melko mystinen. 🤔
Olettaisin että palvelu (Telia Tv) tulee kuluttajille useammalta palvelimelta. Olisiko palvelin yhteinen tekijä tälle virheelle?
Todennäköinen juurisyy on löytynyt ja korjattu. Oletko kokeillut uudestaan, toimiiko Huutokauppakeisarin tallentaminen sarjassa nyt? Itselläni Huutokauppakeisari näyttää tallentuvan.
Tallennus toimii nyt. Kiitos. Vielä kun saatte Heikki Silvennoisen kuvan pois huutokauppa keisarin kuvakkeesta.. Heh, tämä kyllä kaikkein vähäisin huolenaihe.
Ja nyt taas tilanne että huutokauppa keisaria ei saa äänitykseen. Jos tuo todella riippuu siitä onko Silvennooisen kuva, niin laittakaa sitten. Kunhan sais vaan ohjelman äänitykseen.
10-03-2021
20:48
Muokattu
10-03-2021
21:27
Ei näy boksin listassa kaikki tallennukset. Selaimen kautta tallennuspalvelun sivulla näkyy.
Välillä boksi ei näytä muuta kuin virheen. Mikä homma?
Aina on joku ongelma jota "selvitellään".
Ilmeisesti tätäkin on selvitelty jo kuukausi kaupalla.
Olisikohan minulla mahdollisuus irtisanoa määräaikaiset sopimukset Telian kanssa koska he eivät kykene toimittamaan tilattua palvelua.
En tiedä, mutta aion ottaa asiasta selvää.
11-03-2021 09:26
@panukokko82 kirjoitti:
Ei näy boksin listassa kaikki tallennukset. Selaimen kautta tallennuspalvelun sivulla näkyy.
Välillä boksi ei näytä muuta kuin virheen. Mikä homma?
Aina on joku ongelma jota "selvitellään".
Ilmeisesti tätäkin on selvitelty jo kuukausi kaupalla.
Olisikohan minulla mahdollisuus irtisanoa määräaikaiset sopimukset Telian kanssa koska he eivät kykene toimittamaan tilattua palvelua.
En tiedä, mutta aion ottaa asiasta selvää.
Kuten arvelitkin niin tämä ongelma tallennusten kanssa on tiedossa ja korjauksen alla. Ikävä häiriö on tietenkin kyseessä ja toivotaan, että se tulee pian kuntoon eikä tarvitsisi lähteä palvelua lopettamaan. Tarvittaessa kuitenkin asiakaspalvelustamme voidaan varmistella Tallennuspalvelun irtisanomiseen liittyvät asiat.
Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*
11-03-2021 13:14
Nyt on sellainen vika boxissa, että kun valitsee tallennetun ohjelman ja laittaa sen pyörimään, niin se ei pyörikään. Vaikka kuinka painaa playta, niin ei pyöri. Loikkimalla menin tallennuksen puoliväliin, ei lähtenyt siitäkään. Parin tunnin päästä ei ollut mitään ongelmaa. Alkaa olla Telialla vikojen ilmaantuvuusluku jo koronan luokkaa. Kannattiko mennä sotkemaan toimiva systeemi?
11-03-2021 13:37
Samaa täällä aika moni toivoo, että palattaisiin toimivaan versioon ennen joulukuun säätämisten alkamista. Sitten kun maistijaiset https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Sarjatallenteet-digiboksilla-maistiainen-odottaa-pa... testattu oikeasti, niin uusi yritys. Siis muutkin kuin sarjatallennukset.
Milloin näkyy jotain tallennuksia, milloin ei. Saattaa olla ajastetuissa tai ei. Ja välillä virtajohto irti, että ehkä näkyy tallenteita tai ei. "Välillä" on pahimmillaan 2x illassa.
Sarjatallennus on tosi hauska, jos tulee 5xuusinta niin todellakin kaikki 5 tallentaa. Tälläisellä sarjatallennuksella ei tee yhtään mitään.
12-03-2021 10:06
Meidän taloudessa näyttää siltä, että verkkotallennus alkaa kaatutumaan joka päivä samaan aikaan ja kaatuilu kestää noin pari tuntia. Tätä on ollut jo viikkkoja. Päivityksen jälkeen alkoi myös kelaus tökkimään.
Kirjoitettu
12-03-2021
12:57
Muokattu
15-03-2021
14:23
TeroRe
@Ocxid kirjoitti:
Meidän taloudessa näyttää siltä, että verkkotallennus alkaa kaatutumaan joka päivä samaan aikaan ja kaatuilu kestää noin pari tuntia. Tätä on ollut jo viikkkoja. Päivityksen jälkeen alkoi myös kelaus tökkimään.
Oletko jo ottanut tästä yhteyttä meihin? Päästäisiin tutkimaan tilannetta tarkemmin.
Edit TeroRe: lisäsin lainauksen
12-03-2021 14:44
Huomasin, että Telia tv- sovelluksessa on Tallennukset- välilehdellä nyt Jatka katsomista- lista ensimmäisenä, ennen "pian tallennuksessa"- listaa. Olisiko mahdollista saada sama uudistus myös digiboksin Tallennukset- valikkoon?