Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 44 custom-general.kudos
  • 106 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV - kerro mikä toimii ja mikä ei

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 22.9.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 21.8.2021:
Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta. Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. 


@LuMaria  kirjoitti 12.8.2021:

Päivitämme tallenteiden listanäkymää lähiaikoina niin, että sarjatallenteet eivät enää näy yksittäisten tallenteiden joukossa. 

 

Toiseksi: Telia TV sovellus on tulossa Android TV:lle loppuvuoden aikana! 
Olette toivoneet tätä paljon ja olemme työstäneet sovellusta kulisseissa. 

Tarkkaa aikataulua en ikävä kyllä pysty kertomaan, sillä työ jatkuu vielä. Palaan heti asiaan, kun aikataulut tarkentuvat. Tämä kuitenkin tiedoksi tässä vaiheessa, että toiveenne on kuultu ja siihen ollaan myös vastaamassa. 🙂


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


319 vastausta
kshji
Kommentaattori
  • 26 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sama ongelma täälläkin, johon auttoi sama ratkaisu kuin kaikkiin joulukuun jälkeisiin toistuviin ongelmiin: Kävele digiboksille, ota virtapiuha irti. Ja takaisin.

 

Suosittelen Teliaa lisäämään digiboksin varusteisiin kaukosäätimellä toimivan virransyötön.

 

Mitä oli ennen joulukuussa alkaneita jatkuvia päivityksiä ? Toimiva digiboksi.

 

Eikö Telia kykene näistä digiboksi viesteistä tekemään johtopäätöksiä? Pitääkö tosiaan meidän alkaa jokaisen tekemään tiketti asiakaspalveluun, jota kautta tikettien riittävä määrä saa jonkun tajuamaan, että ...

madass
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämäkin on hyvä keino: kävele digiboxille, ota virtapiuha irti ja jätä se irti. Näin minä olen toiminut.

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1777 custom-general.kudos
  • 2261 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@madass@  kirjoitti:

Tämäkin on hyvä keino: kävele digiboxille, ota virtapiuha irti ja jätä se irti. Näin minä olen toiminut.


Hyvin yksinkertainen niksi @madass! Piuha pois ja takaisin. Digiboksi normaalisti menee virransäästötilaan eli punainen valo palaa siinä. Telia TV käynnistyy nopeasti tästä tilasta, mutta tuo joskus ongelmia verkkoyhteyden ja päivityksien suhteen. Hyvin harvoin on minun tarvinnut tuota tehdä 🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 70 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Toinen vaihtoehto on kaukosäätimellä asetuksista uudelleenkäynnistys. Mutta pitäisihän tämä"muistivuoto"nopeasti osata korjata.

Vuosia sitten kilpaileva yhtiö korjasi monta vikaa päivitämällä laitteeseen automaatti bootin.

Benzoil
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ihan pakko myös laittaa tämä. Uusin päivitys tallenuksiin eli tämä että tulee kuvat jne. on huonoin päivitys ikinä. Hidasti palvelua aivan järkyttävän paljon ja kestää tallenuksiin etsiminen vuoden. Tällaisesta pitäisi vielä maksaa !

 

Edit SannaMKoo: Siirretty viesti tähän palaute- & ideointiketjuun

Wiikari
Vakiokalustoa
  • 22 custom-general.kudos
  • 77 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Noista Huutokauppa keisarin tallennuksista. Vielkään ei tallennus toimi. Tämä siis jim kanavalta. Myöskään tv4 kanavalta kyseisen ohjelman tallennus ei toimi.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 133 custom-general.kudos
  • 733 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Wiikari@  kirjoitti:

Noista Huutokauppa keisarin tallennuksista. Vielkään ei tallennus toimi. Tämä siis jim kanavalta. Myöskään tv4 kanavalta kyseisen ohjelman tallennus ei toimi.


Kokeiletko tehdä tallennusta digiboksilla vai tätallennuksen verkkosivuillamme? Tuleeko tallennusta asettaessa joku virheilmoitus vai tallentuuko ohjelma, mutta sitä ei voi katsoa? Oletko kokeillut virtajohdon irroitusta, jotta digiboksi varmasti käy virroitta hetken ja käynnistyy uudelleen, auttaako se? Kaukosäätimestä digiboksin voi asettaa lepotilaan.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
madass
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos hienosta palvelusta, joka loppui joulukuussa. Sen jälkeen on telia tv tarjonnut pelkkää tuskaa. Verkkosivun guidesta ei voi ajastaa mitään kanavia tälläkään viikolla. Ja tallennusten kelaaminen tökkii tosi pahasti. Mitähän vielä? No tuo sekuntilähettiläs ei tajunnut minun pointtia tuossa edellä. Kysyn edelleen, että kannattiko mennä sotkemaan toimiva systeemi?

Mano75
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei alkanut toimiin vaikka käyttänyt kuinka monesti virtajohtoa irti. Toistuvia tallennuksia on poistunut itsestään. Välissä näyttää että tallennuksia ei löydy. Ja todella monimutkainen jos vaikka laitat jatkuvan tallennuksen nii sitten kuitenkin on yksittäisten listalla. 

Wiikari
Vakiokalustoa
  • 22 custom-general.kudos
  • 77 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tallennus digiboksista kaukoksäätimellä. Ei anna mitään varoituksia. Ei vaan tallenna, ei edes tule tallentamisen "rec" kuvaketta. Johoa on irroteltu tavan takaa.