18-02-2015 13:32 — muokattu 04-03-2015 09:31
Sonera Viihteen Netti- ja mobiilipalvelu tuo telkkarin taskuusi ja tietokoneellesi. Voit katsoa telkkaria puhelimella, tabletilla ja tietokoneella, missä ja milloin tahansa! Voit siis katsoa lempisarjojasi tai leffoja missä haluat, sillä tv kulkee aina mukanasi. Viihteen Netti- ja mobiilipalvelu toimii Suomessa millä tahansa suomalaisella internetillä (kiinteä tai mobiilinetti), ei siis pelkästään Soneran internetillä.
Netti- ja mobiilipalvelun tunnukset ovat maksuttomat ja maksat vain tilaamastasi sisällöstä. Voit vuokrata vaikka pelkkiä leffoja etkä maksa mistään muusta kuin näistä leffojen vuokrauksista, muutama euro/leffa. Jos lisäät palveluun kanavapaketteja, niistä menee palvelun mukainen kuukausimaksu. Usein kanavapaketeista on myös erilaisia tarjouksia. Joidenkin kanavapakettien mukana tulee myös ohjelmakirjasto, niiden käyttö sisältyy aina ko. kanavapaketin hintaan. Ohjelmakirjaston ansiosta voit katsoa ohjelmia silloin se sinulle parhaiten sopii.
Mikä parhainta, jos sinulla on Sonera Viihde ja siinä yksi useampi kanavapaketti, saat useimmat niistä myös Netti- ja mobiilipalveluun ilman eri maksua (yhdelle tunnukselle). Tilatessasi Viihteen Netti- ja Mobiilipalvelua järjestelmä tunnistaa automaattisesti mitä kanavapaketteja sinulla on Sonera Viihteessä ja se tarjoaa niitä maksutta tähän Netti- ja mobiilipalveluun (jos ne paketit ovat saatavilla Netti- ja mobiilipalveluun).
Jos sinulla on Soneran Kaapeli TV ja siinä yksi tai useampi kanavapaketti, tilaa Sonera Viihteen Netti- ja mobiiliipalvelu sekä haluamasi kanavapaketit tämän ohjeen mukaisesti. Ota yhteyttä tilauksen jälkeen asiakaspalveluun jolloin saat kaapelissa olevat kanavapaketit Netti- ja mobiilipalveluun maksutta (jos ne paketit ovat saatavilla Netti- ja mobiilipalveluun).
Viihteen Netti- ja mobiilipalveluun voit luoda useita tunnuksia, esimerkiksi perheen vanhemmille ja lapsille omansa. Voit tilata jokaiselle tunnukselle omat kanavapaketit, tai jättää ne tilaamatta kokonaan jolloin niillä tunnuksilla voidaan katsoa pelkästään vuokraleffoja.
Tai, yhteen tunnukseen voit tilata kanavapaketteja ja toiseen ei ollenkaan, näin maksat vain tuosta ensimmäisestä tunnuksesta ja kun ollaan tarkkoja niin siinäkin maksat vain kanavapaketista. Tässä esimerkissä voit tehdä niin että toisen tunnuksen kautta katsotaan telkkaria esim. puhelimella ja toisen tunnuksen kautta katsotaan tabletilla samaan aikaan leffaa. Tämä on se etu useampia tunnuksia luotaessa.
Minulla itselläni on tämä palvelu ja koska minulla on Sonera Viihteessä Discoveryn kanavapaketit saan ne samat kanavat myös Netti- ja mobiilipalveluun maksutta. Katson usein Discoveryn ohjelmakirjastoja tabletillani, sängyssä lokoisasti makoillen
Lisätietoja:
Sonera Viihde Netissä ja mobiilissa, lisätiedot ja tilaaminen
Sonera Viihteen Netti- ja mobiilipalvelun käyttäminen tietokoneella
Palvelu toimii myös tietokoneella osoitteessa http://www.soneraviihde.fi. Voit selata vaikka uusimpia vuokraleffoja ja katsoa sen tietokoneellasi tai tabletillasi.
Näin saat Viihteen Netti- ja mobiilipalvelun käyttöösi, kuvalliset ohjeet kohta kohdalta.
Pääset tilaamaan myös klikkaamalla tätä linkkiä --> linkki.
(lisätietoja Sonera Tunnuksen luomisesta, tai tunnuksen/salasanan vaihtamisesta Ohjeissa ja Vinkeissä --> linkki)
⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮
27-02-2015 22:47
27-02-2015 22:55
27-02-2015 22:59 — muokattu 27-02-2015 23:00
⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮
12-03-2015 20:12
Minulla on sonera viihteessä mtv total sport, mutta kun tuolla palvelua tilatessa netti- ja mobiilipalveluun valitaan pakettia niin total sportin kohdalla näkyy se 9,90e/kk vaikka se pitäisi olla minulle maksuton?
13-03-2015 14:28
@kempula1 Tervetuloa tänne Klaaniin, mukavaa että olet mukana
Ilmaisena se siellä pitäisi näkyä, jotain virhetilannetta selkeästi päällä. Laitan tietoa eteenpäin jotta saadaan pian kuntoon tuo.
Tässä välissä voit tehdä tilauksen vaikkapa meidän Facebookin privaviestin kautta. Ja tietysti soittaakin saa, Myyntipalvelun maksuton numero on 0800 133133.
Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
03-04-2015 18:45
@TeroRe kirjoitti:Minulla itselläni on tämä palvelu ja koska minulla on Sonera Viihteessä Discoveryn kanavapaketit saan ne samat kanavat myös Netti- ja mobiilipalveluun maksutta. Katson usein Discoveryn ohjelmakirjastoja tabletillani, sängyssä lokoisasti makoillen
Onkos tullut viime päivinä harrastettua kovastikin tätä Discoveryn ohjelmakirjaston katselua?
03-04-2015 20:05
⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮
24-04-2015 01:59
Tekstitykset välillä puuttuu kokonaan ja välillä jää jumittamaan yhteen kohtaan. Muuten toimiikin ihan mainiosti. Tämä siis Android sovelluksella.
Ärsyttävää katella ohjelmia esim. NatGeo kanavalta ku tekstit menee ja tulee ja välillä ei tuu ollenkaa tai sitte jää jumittamaan yhteen kohtaan. Olis kiva olla toimivat tekstitykset ku kattelee puhelimesta.
Tätä ongelmaahan ei ole siis noilla peruskanavilla missä on ohjelmissa kiinteät tekstitykset.
05-05-2015 17:51
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.