Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64854
Kirjoituksia 176387

Jäsenet esittäytyvät

Highlighted

Jäsenet esittäytyvät

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

Jäsenet esittäytyvät

1/102

Tässä ketjussa jokainen jäsen voi esitellä itsensä. Tyyli vapaa mutta pakollinen 🙂

Vastaa
101 vastausta
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

71/102

Tervetuloa Klaaniin @Purnipsi ja @Tuokki1 🙂

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 50 kpl

72/102

Nimi: --> Antti

Titteli: --> Ihan aloittelija tällä foorumilla

Kahvia vai teetä? Vaiko energiajuomaa? --> Kahvi menee, maidolla. Nykyään vähemmän. Ennen meni teetä. Energiajuomia on nykyään onneksi sokerittomanakin, joten sellainenkin menee välillä

Lasi puoliksi tyhjä vai täysi? --> Yleensä tyhjä

Millaisia digilaitteita sinulta löytyy? --> mm. puhelimia (ja niitä sitten onkin enempi vähempi) Ennen olin vannoutunut Nokianisti ja niitä on monenmoista tallessa 3310:sta E52:sen kautta X3:seen, Samsungin Note2, Galaxy S4 blackedition ja iPhone 4s. Omassa käytössä Sony Xperia Z2 ja työkaluna Samsung S4.

Kerro jokin hauska fakta itsestäsi? --> Hauskasta en tiedä, mutta luulen tietäväni kaikki ysärihitit.

Harrastuksesi? --> autossa tulee soitettua musiikkia oikeasti kovaa. Kovaa ihan mittarille asti eikä vain "esson baarissa"

Jos olisit puhelin, mikä puhelin olisit? --> vähä-älyinen älyluuri, joka olisi aina menossa jonnekin

Työkokemus? --> Rakennusala, nyt erikoisammatti ja siinä asiantuntija / työnjohtaja

Miksi liityit Klaaniin? --> Koska uteliaisuus ja pienimuotoinen pyyntä soneran facesivujen kautta

Missä näet itsesi parin vuoden päästä? --> Ulkona, koiran kanssa iltalenkillä

Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? --> Luen huonoja vitsejä, kuuntelen sujuvasti musaa ja olen kaksimielinen..

Puhelimien suhteen minulle iskee joko kyllästyminen tai sitten laiterikko. Nykyinen Sony on kyllä ollut jo pitkään ja hartaudella harsittu kasaan muutaman kerran. Soneran asiakas jo NMT ajoista lähtien, sama numero parikymmentä vuotta..

Vastaa

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

73/102

No niin hienoa, tervetuloa Klaaniin @Niki2014 🙂

Eikun selailemaan mitä täältä löytyy ja osallistumaan keskusteluihin jos löytyy jotain mielenkiintoista 🙂

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 10 kpl

74/102

Nimi: --> Markus L

Titteli: --> Asiantuntija pankki- ja vakuutuspuolella, yrittäjä, ylittäjä, yhdistäjä sekä jonkun asteen hallitussekoilija muutaman Oy:n hallituksessa.

Kahvia vai teetä? Vaiko energiajuomaa? --> Teetä kiitos. Koitan luopua kahvista, työn ja tuskan takana...

Lasi puoliksi tyhjä vai täysi? --> Mikä lasi?

Millaisia digilaitteita sinulta löytyy? --> Työkoneita en itse päätä, mutta Lenovolla mennään. Puhelimena palvelee Sony Xperia Z3+, mutta noin omana henk. koht. puhelimena suosin vanhanliiton Nokia E63:sta. Ah yksinkertaisuutta. Viihdelaitetta älytelkkarista kotiteatterin kautta eteenpäin, tablettina Samsung.

Kerro jokin hauska fakta itsestäsi? --> Olen ollut Hilarius Hiiressä. Kyllä, siinä alkuperäisessä.

Harrastuksesi? --> jääkiekko, urheilu, liikunta, vaellus. Jousimetsästys. Itseni sivistäminen pääasiallisesti lukemalla kolmella kielellä (suomi, ruotsi, englanti)

Jos olisit puhelin, mikä puhelin olisit? --> Nokia 3310. Osaa perusasiat ja ei väsy. 😉

Työkokemus? --> Yritysturvallisuus, riskienhallinta & yritysjohto >10v ajalta.

Miksi liityit Klaaniin? --> Koska aina tulee kysyttävää ja myös ehkä vastattavaa jollekulle. Lisäksi Klaanin kaltaiset palvelut ovat hyvä tapa jalostaa omaa osaamista.

Missä näet itsesi parin vuoden päästä? --> Kotona, nauttimassa takkatulen rätinästä.

Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? --> Sanavalmis ja suorasanainen, mutta fiksu ja filmaattinen. Kerron mielipiteeni mutta jos rotkoon menee, niin sen myös myönnän. 🙂

Vastaa
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

75/102

Mahtavaa, tervetuloa Klaaniin @Hiirihaukka 🙂

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 157 kpl

76/102

Nimi: --> Kenneth (Kutsutaan Kentsu)

Titteli: --> Maanviljelijä (No olenhan mä landelta kotoisin) 😄

Kahvia vai teetä? Vaiko energiajuomaa? --> Kahvia, paljon kahvia ilman sokeria ja tilkka maitoa.

Lasi puoliksi tyhjä vai täysi? --> Mieluiten täysi, tää kevät/kesä tuppaa olevan lämmin joten en haluisi nestehukkaa.

Millaisia digilaitteita sinulta löytyy? --> Oh god. Iphone 5s, Samsung Galaxy S2, Sony Xperia Z, Samsung R530, Asus joku pöytäkone, Acer V5/V3 ja sitten lapsuuteni ensimmäinen nokialainen (tiilikivi). 

Kerro jokin hauska fakta itsestäsi? --> Haha, olen siivousfanaatikko.

Harrastuksesi? --> Valokuvaaminen sekä tietotekniikka.

Jos olisit puhelin, mikä puhelin olisit? --> Varmasti joku radiopuhelin vuosien takaa.

Työkokemus? --> Laborantti, Laitoshuoltaja, Siivooja

Miksi liityit Klaaniin? --> Olin aikaisemmin jo mukana, mutta tunnusta ei enää löytynyt. Joten loin uuden tunnuksen tänne, jotta pääsen myös kirjoittelemaan. 

Missä näet itsesi parin vuoden päästä? --> Kotona juomassa kahvia ja leikin kissojeni kanssa. 

Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? --> Olen vahingoniloinen vaikka onkin huono asia (välillä), riippuu tilanteesta. Toinen asia, olen todella järjestelmällinen.

Vastaa
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

77/102

Tervetuloa sitten toistamiseen Klaaniin @kenuu90 🙂

Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

78/102

Nimi: Arto

Titteli: DI, hankintapäällikkö, isi

Kahvia vai teetä? Vaiko energiajuomaa? Kahvia... liikaa

Lasi puoliksi tyhjä vai täysi? Täysi

Millaisia digilaitteita sinulta löytyy? Lumia 930, Samsung Galaxy A10, Lg:n äly-tv, hp:n läppäri

Kerro jokin hauska fakta itsestäsi? Faktat ovat faktoja. Mitä hauskaa niissä on?

Harrastuksesi? Laitesukellus, uinti, lenkkeily, golf

Jos olisit puhelin, mikä puhelin olisit? Nokian kommunikaattori

Työkokemus? Tutkija, projektipäällikkö, myyntipäällikkö, tuotepäällikkö, hankintapäällikkö

Miksi liityit Klaaniin? Facebookissa bongasin kisan, jonka vuoksi tutustuin tähän vähän enemmän. Tykkään osallistua tällaisiin foorumeilla,  joten päätin liittyä tähänkin.

Missä näet itsesi parin vuoden päästä? Jollain hyllyllä 30 metrin syvyydessä pinnan alla

Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? Olen brittihuumorin ystävä, ja yritän matkia sitä. Joskus onnistun, joskus en.

Vastaa
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

79/102

2.jpg

Nimi:

Ossi H.

Titteli:

• Aseenkantaja Sonera Klaanissa 8/2016
  • Datanomi, käytön tuki
  • Catering-alan suurtalouskokki

Kahvia vai teetä? Vaiko energiajuomaa?

Kahvia maidolla eniten. Energiajuomaa sen vaatiessa.

Lasi puoliksi tyhjä vai täysi?

Mikä lasi? Jos sen on puoliksi tyhjä niin se täytetään.

Millaisia digilaitteita sinulta löytyy?

Hmm.. aivan liikaa, mutta vaativaan käyttöön!

Kerro jokin hauska fakta itsestäsi?

Näppärä käsittelemään digilaitteita vaikka ei olisi aikaisempaa kokemusta.

Harrastuksesi?

Tietotekniikka, valokuvaaminen, bloggaaminen...

Jos olisit puhelin, mikä puhelin olisit?

Sony. Monipuolinen.

Aikaisempi työkokemus?

Myynti, ruoanlaitto, kuljetukset ja asiakaspalvelu. Jotain siltä väliltä!

Miksi liityit Klaaniin?

Sattumien summasta. Haluan auttaa ihmisiä erilaisissa ongelmatilanteissa. Ehkä se palkitaan tulevaisuudessa.

Missä näet itsesi parin vuoden päästä?

Todennäköisesti samassa tuolissa jossa tätä kirjoittelen.

Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi?

Onko pakko?

Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

80/102

Nimi: Hannu L

Titteli: bioenergisti

Kahvia vai teetä? Vaiko energiajuomaa? Kahvia

Lasi puoliksi tyhjä vai täysi? Mielellään täysi?

Millaisia digilaitteita sinulta löytyy? Huawei honor 7, samsung galaxy tab, acerin kannettava ja vanha järkkäri canon

Kerro jokin hauska fakta itsestäsi? Sienestän syksyisin ihan huulluna.

Harrastuksesi? Lentopallon valmentaminen lapsille.

Jos olisit puhelin, mikä puhelin olisit? Varmaan se vanha pyöritettävä lankapuhelin kun ikää on jo 45-vuotta!

Aikaisempi työkokemus? Monissa maissa ja monenlaista hommaa on tullut tehtyä mm. kokki U.S.A:ssa auton vuokraaja Kreikassa jne..

Miksi liityit Klaaniin? Tykkään lukea erilaisia laite arvosteluja. Lisäksi täältä saa tarvittaessa varmaan apuja, jos joku laite joskun prakaa?

Missä näet itsesi parin vuoden päästä? Olen edelleen onnellisesti naimisissa ja lapset ovat terveitä ja liikunnallisia.

Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? Olen Itä-Suomen puhelias "Karjalaismies" tuo kertonee kaiken XD

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.