Kuulovammaisen yhteydenotto asiakaspalveluun
Hei !Minulla on ollut Soneran laajakaistaliittymä kohta 13 vuotta. Liittymä avattiin 7.10.2004 ja se oli silloin Soneran ja Aurian yhteistyössä tarjoama Soneran Laajakaista ADSL niminen liittymä. Nykyisin noilta ajoilta ei ole enää muuta jäljellä kuin käyttäjätunnus. Telia mainostaa näin: Yhdistimme Soneran ja Tele Finlandin, jotta sinä saat entistäkin parempaa palvelua – kotimaassa ja ulkomailla. Ok, kuulostaa hyvältä, mutta vieläkin puuttuu yksi juttu, josta jo muutama vuosi sitten kirjoittelin. Eli miten kuulovammainen, joka ei kuule puhelimessa mitään, voi hoitaa asiansa asiakaspalvelun kanssa? Neljä vuotta sitten minulle laitettiin leikkauksessa sisäkorvaistute aikaisemman kuulokojeen tilalle ja toisella korvalla en kuule mitään. Puhelimessa en kuule puhetta, implantista tuleva signaali kuuluu puhelimessa vain matalataajuisena mörinänä. Puhelimen käyttö onkin rajoittunut vain tekstiviestien, sähköpostien kirjoitteluun ja netin selailu