Muutoksia Telian inet.fi sähköpostipalveluun
Säännöt ja muut oleelliset tiedot.
3EB51208. Siispä telia, kerro mikä tuo on
Anteeksi huonompa sivustoa ei ole Ikään aikana tullut vastaan. Kaikki on epäselvä, kilpailussa näky vaan säännöt, mihin liittä kilpailun kuvat? Rahoitus ei tule sähköpostitse, eikä sivustossa ei löyty paljon ja mihin maksan.
Hakulomake on suljettu! Hakemuksia tuli runsaasti pilottiin, kiitos kaikille mielenkiinnosta. Otamme pilottiin valittuihin yhteyden sähköpostitse lisätietojen antamista varten. Haluatko sinä ja perheesi olla mukana testaamassa uutta palvelua, joka auttaa tekemään arjestanne helpompaa ja huolettomampaa? Etsimme testaajiksi lapsiperheitä, joissa olisi vähintään yksi aikuinen ja vähintään yksi lapsi (iältään 7-18v.) Telia Smart Family on palvelu, joka pitää sisällään mobiililaitteessa toimivan mobiilisovelluksen ja siihen liittyvät eri toiminnot. Sovelluksen kautta saat muun muassa tiedon, kun perheenjäsenesi saapuvat tai lähtevät kodista. Smart Familyn kautta pystyt myös helposti viestimään perheesi kesken, ja jakamaan siten koko perheelle infoa vaikkapa omista menoistasi yhdellä kertaa. Testipilotissa pääset myös hyödyntämään ja kokeilemaan sovelluksen kautta miten kodin laitteiden ohjaus onnistuu Telia Smart Hub -laitteen avulla. Pilotin aikana saat
@TeroRe Haluan että tunnukseni poistetaan. Edit SannaMKoo: Lisätty käyttäjätägi, tarkennettu hieman otsikkoa ja siirretty toiseen osioon.
Haku pilottiin on päättynyt! Kiitos kaikille kiinnostuneille ja pilottiin osallistuneille! Olemme pian julkaisemassa uutta firmware-päivitystä Zyxel VMG3625-T20 -mallin reitittimeen. Haluamme kuulla uuden ohjelmistopäivityksen toimivuudesta käytännössä, joten testaajana raportoit meille havainnoistasi ja käyttökokemuksistasi. Ilmoittauduthan nopeasti mukaan lähettämällä minulle (@SannaMKoo) yksityisviestin täällä Yhteisössä. Yksityisviestiin sinun ei tarvitse laittaa asiakastietojasi, pelkkä tieto halustasi osallistua riittää! Paikat pilottiin täytämme ilmoittautumisjärjestyksessä, ja tiedon mahdollisesta osallistumisestasi lähetän sinulle myös yksityisviestitse. Saat tiedon myös jos et tällä kertaa mahtunut pilottiin mukaan. Voit hakea testaukseen mukaan perjantaihin 6.9. klo 18 saakka! Edellytykset testaajalle Edellytyksenä pilottiin osallistumiselle on meiltä hankitun Zyxel VMG3625-T20 -mallin aktiivinen käyttö Telian Yhteys kotiin -l
Moikka, kesäkausi on nyt virallisesti laitettu pakettiin syyskuun vaihtuessa. Hienoja juttuja tapahtuu onneksi syksylläkin, ja tässä yksi esimerkki; Yhteisön uutiskirjeeseen tulee uudistuksia. Tämä uutiskirje on siis toistaiseksi viimeinen uutiskirje tässä tutussa muodossa. Ei kuitenkaan mitään hätää! Jatkossakin saat Yhteisön kuulumiset yhä sähköpostitse asiakaskirjeiden yhteydessä, ja näin myös entistä useammin. Tämän lisäksi tulen jatkossakin rustailemaan kuukausittain vastaavanlaisia Yhteisön terveisiä suoraan tänne Yhteisön uutiskirjeet -osioon. Saat näistä myös kätevästi sähköpostiisi ilmoituksen, kun kirjaudut sisään, klikkaat rataksen kuvaa, ja painat vielä "Tilaa sähköposti-ilmoitus uusista aiheista". Muutoksen myötä saamme välitettyä nopeammin ja laajemmin tietoa Yhteisössä käynnissä olevista keskusteluista, ajankohtaisista uutisista ja skaboista. Huikea uutinen siis! Psst! Vietämme Yhteisössä uusien Apple-julkais
Hei, Kirjauduin sisään yhteisöön ja minulta pyydettiin palautetta (pop-up-ikkuna tai vastaava). Valitsin sen vaihtoehdon, että annan myöhemmin palautetta. Kun sitten asioiden selvittelyn jälkeen menin ja täytin palautetiedot, sain lähetyspainiketta painettuani tällaisen virheilmoituksen: "Tapahtui odottamaton virhe.Pyyntö epäonnistui. Ota yhteys järjestelmän ylläpitäjään ja ilmoita päivä ja kellonaika, jolloin virhe ilmeni, sekä tämä poikkeustunnus: 30003F89.Jatka napsauttamalla selaimen Takaisin-painiketta." Asia tapahtui juuri ennen tämän viestin kirjoitusta ja postausta.Kiitos asioiden korjailuista...
Moikka, elokuu on monella jo arkeen palaamisen aikaa. Toivottavasti kesäsi oli sopiva sekoitus iloisia hetkiä ja rauhassa rentoutumista. Muistetaan toki nauttia myös vielä jäljellä olevista lämpöisistä päivistä! Arkeen palaaminen tuo mukanaan myös uuden Liiga-kauden alun. Olemme Yhteisössä tänäkin vuonna tiukasti mukana kauden käänteissä, ja kaiken Liigaan liittyvän löydätkin kätevästi Liiga-osiostamme. Jännitetään siellä yhdessä kuka vie tällä kertaa himoitun pystin! Kesäkuussa avattuun Laiteyhteisöön olemme heti saaneet mukavasti säpinää. Laiteyhteisössä on koko kesän ajan pyörinyt skaboja uutuuslaitteista, joista voit voittaa laitteen testiin ja itsellesi. Hiljattain olemme saaneet lisää huikeita testiraportteja voittajiltamme; käy ihmeessä tutustumassa mitä @kjns tykkäsi OnePlus 7 -puhelimestaan. Pian myös saamme viimeisetkin raportit OnePlus 7 Pro -puhelimen voittajilta, sekä Apple watch GPS + cellularin voittajilta. Uusi skaba on varmas
Haluaisin vihdoin tietää, kuka Telialla oikeasti osaa neuvoa tarkat yhteystiedot, mistä voi pyytää vanhojen puhelinlankojen purkuja ja tolppien poistoja....Puiden kaatojen tiellä.
Wanted: Haussa henkilö joka pitää itseään "tavallisena" puhelimen käyttäjänä (ei pro) ja jolla on Android-puhelin ja joka asuu pk-seudulla ja jolla on noin tunti ylimääräistä aikaa joko 24.6. tai 25.6. Jos yllä olevat kriteerit natsaavat niin ilmoittaudu minulle yksityisviestinä ja kutsumme sinut haastatteluun pääkonttorillemme Helsingin Vallilaan. Haluaisimme kuulla ajatuksiasi muun muassa puhelimen sovelluksiin ja tietoturvaan liittyen. Haastattelu on rento ja vapaamuotoinen tilaisuus, sinun ei tarvitse valmistautua mitenkään ja voit olla oma itsesi koko ajan :) Paikka: Telia Finlandin pääkonttori, Teollisuuskatu 15, Helsinki/Vallila Aika: 24.6. tai 25.6. kello 1000-1400 välisenä aikana Haastattelun kesto: Noin yksi tunti Mieti hetki mutta älä kauan, nopeat syövät hitaat! Jos kiinnostuit niin laita minulle @TeroRe yhteystietosi yksityisviestinä ja kerro muutamalla sanalla itsestäsi puhelimen käyttäjänä. Kiitos jo etukäteen :)
Moikka, kevät on jo pitkällä ja vuodenajan vaihtuminen kesäksi on aistittavissa koko ajan valoisammista päivistä ja lämpimimmistä keleistä. Myös Yhteisössä on tapahtunut muutoksia huhtikuun alussa. Yhteisömanagerina toimii jatkossakin Tero Revonmäki (@TeroRe), mutta toiminnan yhä laajentuessa ja kehittyessä olen hypännyt hänen apurikseen Yhteisön arkea pyörittämään. Teen jatkossa tämän kuukausittaisen uutiskirjeen, joten olen enemmän kuin kiitollinen jos annat palautetta kommentoimalla, tai painamalla peukkua! :smileyhappy: Huhtikuussa Liigan finaalipelien alkaminen näkyi Yhteisössä. Liiga-aiheisia artikkeleita on rustailtu kynät sauhuten, ja ottelut herättivät paljon muutakin keskustelua. Saimme lisäksi ilahduttavan monta laite-esittelyä Yhteisömme jäseniltä, ja näitä saa ehdottomasti julkaista lisääkin! Oletko sinä hiljattain hommannut uuden laitteen? Mitä pidit siitä? Olethan jo osallistunut uusimpaan Samsung Galaxy
**Edit 3.5. Ilmoittautuminen on päättynyt, kiitos kaikille :)** Etsimme haastatteluihin vanhempia, joiden perheissä on kokemusta esimerkiksi seuraavista digitaalisista palveluista: Netflix C-More Spotify Muut suoratoisto-tv-palvelut (ondemand) Haluamme keskustella kanssasi miten esimerkiksi yllä mainittujen palvelujen käyttäminen ja jakaminen arjen keskellä teillä oikein onnistuu. Mikä on kivaa ja mitä voisi tehdä paremmin. Kaipaatko jotain erityistä mikä kenties puuttuu nykyisistä palveluista. Kontrolloiko teillä jompikumpi vanhemmista perheen lasten tai nuorten kännykkäostoksia. Asutteko kenties älykodissa. Ja niin edelleen. Jos perheessänne käytetään yllä mainittuja palveluita ja haluat jakaa kokemuksianne arjestanne niiden parissa, ilmoittaudu mukaan pidettäviin noin tunnin mittaisiin haastatteluihin. Pidämme haastattelut neljänä eri päivänä, kello 0800-1700 -välisenä aikana: 8.5. 10.5. 15.5. 16.5. 22.5. Paikka: Telia Finlandin pääkont
Moikka, kevät tulla jolkottaa ja luonto herää hiljalleen henkiin pitkän talven jälkeen. Aurinko piristää ja tuo energiaa. Ai että, kevät on hienoa aikaa. Uudistimme uutiskirjettä jälleen hivenen. Nyt löydät Kysy neuvoa -osion top 5 -listat ainoastaan maaliskuussa aloitetuista keskusteluista. Liiga-osion maaliskuun top 5 -keskustelut löytyvät nyt kirjeestä myös. Mitä pidät muutoksista, paina peukkua tähän kirjoitukseen ja/tai kommentoi. Maaliskuussa keskusteltiin laajasti mm. Telia TV:stä sekä Applen 4G-puheesta (VoLTE), joka tuli asiakkaidemme saataville ensimmäisenä Suomessa. Joko muuten huomasit uusimman skabamme, josta voit voittaa uuden Samsung Galaxy A40 -puhelimen testattavaksesi ja itsellesi? Muita uusia A-sarjalaisia tulee vielä testiin myöhemmin. Nähdään Yhteisössä Tero Revonmäki / yhteisömanageri Kysy neuvoa maaliskuun top 5 Pisimmät keskustelut C More -kirjastosta puuttuu sarjojen jakso
Moikka, keväinen hanki. Aurinko. Lumi narskuu kengän alla. Ai että, kevättalvi on hienoa aikaa. Kiitos edellisen uutiskirjeen yhteydessä saamistamme palautteista. Piditte selvästi tekemästämme uudistuksesta, jossa lukuvinkit on jaettu teemoihin. Jatkossa Yhteisön uutiskirjeet tulevat olemaan tällä uudella tavalla rakennettuja. Tämä sama teemoitus löytyy nyt myös täältä Yhteisöstä, uudistimme osioiden rakenteen tähän samaan muotoon: Kysy neuvoa --> Tuotteisiimme liittyvät keskustelut Pelaaminen --> Pelaamiseen ja esportsiin liittyvät keskustelut ja sisällöt Liiga --> Liiga-keskustelut ja sisällöt Laitekokemukset --> Laite-esittelyt ja käyttökokemukset Laitteista puheenollen, jos sinua kiinnostaa uudet puhelimet ja niiden testaaminen niin jäähän kuulolle sillä käynnistämme pian useiden skabojen sarjan, josta sinulla on mahdollisuus voittaa uudistetun Samsung Galaxy A -sarjan puhelimia itsellesi. Nähdään Yhteisössä Ter
Moi. Pystyykö nimimerkkiä muokkaamaan tai vaihtamaan? Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Moikka, ja hyvää sekä talvista perjantaita. Lunta ja pakkasta on riittänyt koko Suomessa ja me, jotka pidämme talvesta, olemme päässeet nauttimaan täysin rinnoin. Kasasin tällä kertaa sinulle vähän erilaisen kirjeen. Perinteisten top5-listojen lisäksi koostin luettavaa eri teemoihin jaettuna. Voit kertoa tässä ketjussa mitä mieltä olet tästä uudistetusta kirjeestä. Ja hei, jos sinua kiinnostaa pelaaminen niin vinkkaan vielä uudesta Yhteisön osiosta ja siellä käynnissä olevasta kyselystä ja arvonnasta, josta sinulla on mahdollisuus voittaa Samsung Galaxy S9 -puhelin! Hyvää talven jatkoa ja nähdään Yhteisössä Tero Revonmäki / yhteisömanageri Joulu-tammikuun TOP5 Pisimmät keskustelut Valokuitu & Ethernet hämmästys Hybridilaajakaistasta Viasat xtra kanavat ei toimi Kootusti: eSIM, käyttökokemukset ja kysymykset Liittymän laskutus Luetuimmat keskustelut Hybridilaajakaistasta Kootusti: eSIM, kä
Yhteisömme täyttää tänään 4 vuotta ja juhlimme merkkipaalua koko loppuvuoden ajan ? ? ??? Ohjelmassa on leikkimielisiä kilpailuja sekä tuomme vain Yhteisön kautta saataville muutamia erikoistarjouksia laitteista ja tarvikkeista. Tulemme julkaisemaan kunkin skaban aina omana bloginaan. Aina, kun skaba on käynnistynyt lisään linkin sinne tähän artikkeliin, joten tilaa itsellesi hälytykset tästä artikkelista sähköpostiin niin tiedät, milloin tapahtuu. Skaba 1: Spotify wrapped, oletko sinä Spotify-guru 2019 Skaba 2: Paljonko käytät mobiilidataa kuukaudessa? Oletko sinä Data-Jehu 2019? Julkaisemme verkkokaupan erikoistarjoukset omassa uudessa keskusteluosiossa Ideat ja suositukset -osion alla. Yhteisön jäsenenä voit tilata tästä osiosta hälytykset sähköpostiisi jolloin tiedät aina, kun uusia tarjouksia on julkaistu. Kaksi ensimmäistä tarjouskattausta on jo ulkona ja viimeinen kattaus tulee perjantaina. Osallistu juhlintaan kanssam
Kuluneen vuoden osalta mobiiliverkkojen datankäyttötilastoja ei ole vielä tullut. Trendi on ollut kuitenkin kasvava jo pitkän aikaa joten en usko, että tähän on tullut tänäkään vuonna muutosta. Voitaneen siis sanoa, että käytimme taas tänä vuonna enemmän dataa kuin viime vuonna. Me suomalaiset olemme olleet koko pallon tasolla kärjessä, kun määriä tarkastellaan per liittymä (sim-kortti). ***Edit 2.1.2019 Leikkimielinen skaba on päättynyt ja voittaja on löydetty. Hän on @olkitu, onneksi olkoon :) *** Kisasimme vajaa vuosi sitten vuonna Data-Jehu-tittelistä ja jatketaan teemaa myös ensi vuodelle. Joten kysymys kuuluu: Paljon sinä käytit mobiilidataa marraskuussa? Se, kuka käytti eniten mobiilidataa voittaa itselleen Data-Jehu 2019 arvonimen tänne Yhteisöön ensi vuoden ajaksi ? Vuoden 2018 Data-Jehu oli @Purnipsi lukemalla 669152Mt (jaettuna 1024:lla saadaan gigatavut eli 653Gt). Koska käytämme vuosittai
Joulukuu ja vuodenvaihde ovat aikaa, jolloin on tapana katsoa menneeseen vuoteen. Yksi tapa kurkistaa taaksepäin - ja tosi helppo sellainen - on Spotify wrapped. Palvelu, joka listaa paljonko kuuntelit Spotifya ja mitä musaa sieltä kuuntelit. Tsekkaa oma tilastosi täältä --> https://spotifywrapped.com/fi/ ***Edit 2.1.2019 Leikkimielinen skaba päättyi ja voittaja on löydetty, hän on @smfckr. Onneksi olkoon :) *** Käynnistetään viime vuotiseen tapaan leikkimielinen kilpailu: Haussa Yhteisön Spotify-guru 2019 Tee testi ja ota screenshot näkymästä, jossa näkyy kuuntelemasi minuutit ja postaa se tämän blogin kommentteihin 31.12.2018 mennessä. Kenellä eniten kuunneltuja minuutteja saa Yhteisöön Spotify-guru 2019 arvonimen ensi vuoden ajaksi ? Ja hei, älä photoshoppaa lukemia vaan ole rehellinen Ja ei haittaa jos joku on jo postannut isommat lukemat mitä sinulla, on mukava nähdä mitä musaa sieltä tulee kenelläkin kuunneltua joten pos
Asiakaspalvelun puhelinpalvelu on suljettuna joulun pyhinä 24. – 26.12.2018 sekä Uudenvuoden päivänä 1.1.2019. Apua ja tukea on kutenkin tarjolla seuraavasti: Yksityisasiakkaat Asiakaspalvelua 24/7 Telia.fi chat ja Facebookin yksityisviestit palvelee 24/7Tarkempia ohjeita chatin käyttöön Puhelinpalvelu päivystysasioissa: 020 690 400 (mpm/pvm)- PUK-koodit ja kadonneiden liittymien tilapäiset sulkemiset 24/7- TV-vikojen häiriöilmoitukset 24/7 Yritysasiakkaat Puhelin: 020 693 693 (mpm/pvm)- Vika- ja häiriöilmoitukset 24/7- PUK-koodit ja kadonneiden liittymien tilapäiset sulkemiset 24/7 Muita kanavia Telia KaupatTelia Kauppojen poikkeusaukioloajat voit tarkistaa liikkeiden sivuilta.. Telia Yhteisö apuna Laitteiden ja palveluiden käyttöönottoon voit kysellä apuja myös täällä Telia Yhteisössä. Muistathan kuitenkin, että tämä on julkinen palsta, joten mitään yksilöiviä henkilötietoja tai liittymätietoja ei kannata
Olet reissussa ulkomailla. Vapaa-ajan matkalla. Oletko ottanut myös matkavakuutuksen? Jos kyllä niin mitä hyvää mielestäsi nykyisissä matkavakuutuksissa on? Mitä huonoa niissä kenties on? Tai vaihtoehtoisesti, jos sinulla ei ole matkavakuutusta niin miksi ei? Millainen vakuutuksen pitäisi olla, että ottaisit sellaisen reissuasi turvaamaan? Tutkimme tällä hetkellä parempaa tapaa toteuttaa matkavakuutus. Pöydällämme on matkavakuutus, jossa veloitus olisi vain toteutuneiden matkapäivien osalta. Haluaisimmekin tietää, miltä tällainen sinusta kuulostaisi. Kerro mielipiteesi osallistumalla kyselyyn: << linkki poistettu >> Kysely on avoinna 6.1.2019 asti. Ja kuten aina niin voit halutessasi kertoa lisää näkemyksiäsi myös tämän blogin kommenttiosiossa. Kiitos valtavasti jo etukäteen näkemyksistäsi. Telian vakuutuspalvelut -työryhmän puolesta Tero / yhteisömanageri Ps. Mitä tekemistä meillä on vakuutuspalveluide
Moikka, joulu on pian täällä. Joko sinulla on valmistelut käynnissä? Joulun lisäksi tässä kuussa juhlitaan myös Yhteisön synttäreitä. Otetaan tässä kohtaa kuitenkin katsaus vielä marraskuuhun. BearingPoint tutkii vuosittain suomalaisia ja nykyään myös eurooppalaisia yrityksiä sekä heidän pärjäämistään digimaailmassa. Yhteisömme sai tänä vuonna tunnustusta tässä tutkimuksessa, Telia voitti Asiakkuus-kategorian nimenomaan Yhteisön ansiosta. Olimme kategoriassa Euroopan parhain. Jäsenet tekevät Yhteisön joten iso kiitos tunnustuksesta myös sinulle. Marraskuussa keskusteltiin eniten jälleen hybridilaajakaistan sekä eSIM:n ympärillä. Koostin luettavaksesi näiden jälkeen TOP5 aktiivisimmat keskustelut sekä blogit, joissa on eniten kommentteja. Saat kuvan missä mentiin marraskuussa ja löydät tuttuun tapaan myös tietoa tulevasta. Hyvää lähestyvää joulua ja nähdään Yhteisössä Tero Revonmäki / yhteisömanageri &nbs
Uudistamme ja kehitämme Yhteisöä ja haluamme sinut mukaan Yhteisö on kohta nelivuotias yhteisö, starttasimme Klaani-nimellä joulukuussa 2014. Matkan varrella olemme kasvaneet mukavan kokoiseksi ja täällä keskustellaan tuotteistamme sekä myös muista digiin liittyvistä asioista. Autetaan kysyjää ongelmissaan, suositellaan, jaetaan näkemyksiä ja parannetaan olemassa olevaa sekä luodaan uutta erilaisissa testipiloteissa. Matka on ollut huikea ja kiitos kun olet ollut mukana ❤️ Neljä vuotta on pitkä aika. Toisaalta, yhteisön rakentamisen näkökulmasta se on kuitenkin verrattain lyhyt aika. Meillä on paljon vielä saavutettavissa, matka on vasta alussa. Haluamme viedä Yhteisön aivan uusiin sfääreihin ja sitä varten haluaisimme ottaa sinut mukaan miettimään Yhteisön tulevaisuutta. Olemme jo aloittaneet tulevaisuuden suunnittelun yhdessä käyttäjiemme kanssa. Minulla on apunani kaksi palvelumuotoilijaa, jotka auttavat tässä projektissa. Tähä