Olen kirjoittanut tänne aiemmin Telian asiakaspalvelun ongelmista enkä näytä olevan ainoa. Olen jo aiemmin esittänyt teille sitä, että kouluttaisitte asiakaspalvelijanne paremmin ja teidän kannattaisi satsata enemmän asiakkaiden palveluun. 5g-liittymän tuputus jatkuvalla syötöllä on myös ärsyttävää.
Mikään ei ole parantunut vaan chatissa saa edelleen jatkuvasti ylimielistä kohtelua ja raha teille silti edelleen kelpaa siitä huolimatta. Itse maksan joka kuukausi teille rahaa palveluista, joita en edes käytä. Luulisi sillä rahalla saavan edes palvelua. Olen siis ollut asiakkaana 90-luvulta alkaen.
Nyt oli oikein huipentuma, kun joudun vielä katselemaan tv-mainoksianne, jossa asiakaspalvelija juoksee puheluun vastattuaan eri osastojen tai kollegojen luo ‘asiakkaalla on asiaa’ -teemalla. Mikään ei nyt voisi olla kauempana totuudesta ja asia alkaa kyllästyttää. Yritätte parantaa imagoa, mutta se ei pelkällä markkinoinnilla onnistu.
Täytyykö meidän pitkään asiakkaana olleidenkin nyt alkaa kilpailuttaa muita operaattoreita? Pyysin parempia puhelinpalveluaikojakin töissä käyviä huomioiden, niin niitäkin on näköjään lyhennetty entisestään.
Haluaisin nyt vastauksen teiltä siitä miten aiotte parantaa toimintaanne ja milloin? Miten se tulee näkymään asiakkaille? Ei ole enää näkynyt sen kummempia arvontojakaan asiakkaille. Telialla olisi varaa hoitaa asiat kuntoon ja tehdä asiakkaistaan tyytyväisempiä.
Ketjussa kerroin eräästä palvelupyynnöstä aikaa sitten. No, siihen ei ole edelleenkään vastattu. Teillä taitaa olla aika paksu ns. Mappi Ö.