2 vuotta on nyt ollut tuo giganen liittymä ja 2 vuotta olen nyt odotellut että korjaisitte sen liittymätiedon järjestelmäänne. Edelleenkään saatavuushaun mukaan tähän taloon ei ole kuitua kytketty. Laitoin viimeksi viestiä 3kk sitten aiheesta mutta ei, ei vaan pysty edes tätä korjata? Taas pitäisi varmaan etsiä jostain Väyrysen Paavon vaatekaapin perältä salaovi jonnekin Narniaan josta se teidän asioita hoitavat taho yleensäkään löytyy, kun ei teille mitään varsinaista teknistä tukikanavaa ole. On chat, jossa on toki yleensä ystävällisiä henkilöitä, jotka kuitenkin voivat korkeintaan lähettää vakuumituubilla lappusia sinne jonnekin (ilmeisesti tosin putki johtaakin viemäriin) tai sitten pitäisi maksaa tippiä että saa ääneen esittää samat itkut, kyynelten kadotessa räntäsateen pyyhkiminä kadun varressa keväisesti leviävän koiran jätöksen kylkeen.
Ystävällisin terveisin iloinen markkinoiden kalleinta kuituhintaa maksava asiakas.
Miksi saatavuushaun korjaaminen ei onnistu?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.