Skip to main content

Miten voi olla näin vaikeeta siirtyä Teliaan Valokuitusen verkossa?

  • 14. lokakuuta 2024
  • 2 kommenttia
  • 127 katselukertaa

Vaihdoin Valokuitusen verkossa nettiopetaattoria Teliaan. Kun Telian mukaan liittymä oli avattu, ei tullut IP-osoitetta. Kun aikani "kohkasin" asiakaspalvelun kanssa, niin tuli IP-osoite, mutta kaikki selausyritykset ohjautuvat Telian sivulle, joka antaa ymmärtää että palvelua ei ole aktivoitu. Itse ei pysty tekemään mitään. Vain vikatiketin, jonka vasteaika 1-5 vrk. Luulisi että liittymän avaus, kun se on jo toiminut toisella operaattorilla olisi niin sanottua "pässinlihaa".

2 kommenttia

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 11 kommenttia
  • 14. lokakuuta 2024

Onneksi korjasivat ongelman kuitenkin nopeasti, oli konfiguraatio-ongelma liittymässä. Taisi uuden liittymän avauksen step guide olla jäänyt lukematta. 


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1757 kommenttia
  • 15. lokakuuta 2024

Hyvä juttu että asia selvisi ja kiitos siitä että tulit kertomaan siitä tänne ketjuun. 👍🏼

Avausprosessissa oli todennäköisesti tapahtunut jotain ja siksi liittymä ei toiminut. Tällaistakin voi sattua kun tekniikasta on kyse. Nyt kaikki on kuitenkin kunnossa ja hyvä niin. 


Vastaa