Aikaisemminkin tänne kirjoitellut alati pätkivästä yhteydestäni.
Vikailmoituksia tehnyt viikoittain, ei apua.. MIKSI?
Yhteys on poikki päivittäin, joskus 5min joskus 2h joskus 1/2päivä. Joskus yhteys palautuu modeemin uudelleen käynnistämällä joskus ei.
Yhteyden nopeuskin on n. 1/2 luvatusta, silloin kun toimii...
Suorastaan raivostuttaa tuo NAURETTAVA vikailmoitus automaattinne. Aina samat hölinät, aikaa menee.. mitään ei tapahdu.. kuukaudesta toiseen..
Mikäli vikaan ei ala tulla Soeran tahdolta korjausta otan yhteyttä kuluttaja suojaan / vaadin korvausta vain osittain toimivasta yhteydestä täyteen hintaan. jne. jne.
Niin ja se teidän hemmetin automaattinne aina jankuttaa, että asentajakäynti maksaa sitä ja sitä.
MILLOIN SONERA KORVAA ASIAKKAILLEEN KAIKESTA TÄSTÄ HARMISTA VAIVASTA JA TOIMIMATTOMASTA YHTEYDESTÄ ???? MILLOIN ???
Sonera = Kusetusta ?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.