Siis mitä h******* Sonera , netin nopeus vaihtelee hitaasta erittäin hitaaseen ja viikottain on netti moneen otteeseen katki , nopeus pyörii suurimmaksi osaksi alle 50 kb/s tahtia pari päivää onnistui 1 m/s nopeuksilla mutta sen jälkeen ei ole edes pystynyt katsomaan liittymän mukana tullutta boxia jolla pitäisi nähdä maksukanavia maksanko siis tästä alle 50 kb/s nopeudesta 40 € kuukaudessa?????
Sivu 1 / 1
Asiakasnumerollasi löytyy 24/1M-nopeusluokan ADSL-liittymä ja siinä Koti TV. Tässä liittymässä on ADSL-modeemi verkossa ja tällä hetkellä modeemi on muodostanut yhteyden maksiminopeuksilla noin 13/1 Mbit/s. Nämä nopeudet ovat modeemin ja puhelinkeskuksessa sijaitsevan ADSL-keskittimen välisen yhteyden (eli ADSL-yhteyden) mahdollistamat maksiminopeudet.
Näillä keinoilla yhteyden nopeutta on mahdollista parantaa:
1. Jos ADSL-modeemin ja puhelinpistokkeen välissä on jatkojohto, poista se käytöstä. Modeemin kuuluu olla kytketty yhdellä kaapelilla suoraan puhelinpistokkeeseen.
2. ADSL-kaapelin vaihto. Huono kontakti johdon ja liittimen välillä voi hidastaa yhteyttä ja lisätä virhetä liikenteeseen.
3. Testaa toisesesta puhelinpistokkeesta, jos asunnossa pistokkeita useampi kuin yksi. Näin paljastuu mahdollinen huono kytkentä puhelinkaapeleiden haaroituksessa asunnon sisällä.
4. Jos käytössä lankapuhelin tai faksi, se/ne tulee olla kytketynä puhelinlinjaan häiriösuodattimen kautta.
5. Testaa toisella ADSL-modeemilla. Modeemi on yhteyden kannalta erittäin tärkeä tekjiä. Vaikka modeemi olisi ennen toiminut moitteetta ja vaikka modeemi olisi uudehko, saattaa yhteys olla nopeampi toisella modeemilla. Erityisesti 24/1M-nopeusluokassa voi modeemin vaatimaton prosessointiteho muodostua yhteyden pullonkaulaksi.
Näillä keinoilla yhteyden nopeutta on mahdollista parantaa:
1. Jos ADSL-modeemin ja puhelinpistokkeen välissä on jatkojohto, poista se käytöstä. Modeemin kuuluu olla kytketty yhdellä kaapelilla suoraan puhelinpistokkeeseen.
2. ADSL-kaapelin vaihto. Huono kontakti johdon ja liittimen välillä voi hidastaa yhteyttä ja lisätä virhetä liikenteeseen.
3. Testaa toisesesta puhelinpistokkeesta, jos asunnossa pistokkeita useampi kuin yksi. Näin paljastuu mahdollinen huono kytkentä puhelinkaapeleiden haaroituksessa asunnon sisällä.
4. Jos käytössä lankapuhelin tai faksi, se/ne tulee olla kytketynä puhelinlinjaan häiriösuodattimen kautta.
5. Testaa toisella ADSL-modeemilla. Modeemi on yhteyden kannalta erittäin tärkeä tekjiä. Vaikka modeemi olisi ennen toiminut moitteetta ja vaikka modeemi olisi uudehko, saattaa yhteys olla nopeampi toisella modeemilla. Erityisesti 24/1M-nopeusluokassa voi modeemin vaatimaton prosessointiteho muodostua yhteyden pullonkaulaksi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.