Skip to main content

Spotify lisenssikoodia ei kuulu


Näytä ensimmäinen kirjoitus

  • 20. lokakuuta 2011
jorrrm4: Jos sinulla on ollut maksuton Spotify versio, kokeile kirjautua samoilla tunnuksilla ja tarkasta onko tili vielä Free. Laitoin kohdallasi myöskin Spotify asian selvitykseen. Jos kuitenkin tulet tulokseen ottaa palvelun suoraan Spotifyltä, ilmoitathan asian Asiakaspalveluumme, jotta palvelu poistetaan asiakastiedoistasi.

  • 24. lokakuuta 2011
Nyt nousee kohta jo savu päästä! Yritin äsken soittaa asiakaspalveluunne irtisanoakseni Spotifyn, koska en ole vieläkään saanut toimivaa aktivointikoodia. Teidän onneksi asikaspalvelussanne oli niin paljon ruuhkaa, että robotti löi minulle luurin korvaan siinä vaiheessa kun sen olisi pitänyt yhdistää puhelu ihmiselle.

Voisitko Niinamari nyt selvittää mistä tässä aktivointiongelmassa on kysymys? Jos otat asian oikeasti työn alle niin voin odottaa vielä pari päivää, sillä ei huvita tuhlata rahaa automaattiseen vastaajaan, joka lyö luurin korvaan. Liittymänumeroni löytyy tiedoistani, sen avulla löytyvät myös yhteystietoni. Toivottavasti otatte minuun tarvittaessa yhteyttä.

  • 25. lokakuuta 2011
Sain asiakaspalvelulta, ilmeisesti sinulta Niinamari seuraavan viestin:

selvittelyistä tuli tietoa että linkki ei toimi sen takia että olette rekisteröityneet jo käyttäjätunnuksella: xxxxxxx Sonera vikapalvelu
(xxxxxxx = käyttäjänimi muutettu)

Joo, ensimmäisellä yrityksellä pääsin syöttämään oman spotifytunnukseni ja salasani, mutta kun painoin aktivointinäppäintä, aktivointi kaatui aikaisemmin mainittuun ilmoitukseen. Tarkistin Spotifyn sivulta tietoni ja siellä statukseni on edelleen Spotify free! Eli aktivointi ei ole mennyt perille Spotifylle asti. Hienoa, että asiat on teillä käsittelyssä, mutta toivottavasti saatte hoidettua Spotifylle asti mahdollisimman pian.

Tämäkin asia olisi ratkennut heti, kun olisivat sieltä teidän Spotify-tuesta ottaneet yhteyttä minuun suoraan soittamalla tai edes sellaisella viestillä, johon pystyn itse vastaamaan/kommentoimaan. Silloin ei tarvitsi täältä keskustelun kautta huudella. Nyt tuntuu, että nostetaan vaan heti kädet pystyyn ja syy asiakkaan viaksi, kun saadaan siihen tilaisuus.

  • 26. lokakuuta 2011
Välitä Niinamari iso kiitos Soneran Spotify-tuen asiantuntevalle miehelle, nyt kaikki toimii lopultakin kuten pitääkin! Pystyin uusilla äsken saamillani aktivointikoodeilla aktivoimaan vanhan Spotify free -tunnukseni Premiumiksi!

Jos tästä väännöstä haluaa ottaa jotain opiksi, niin Soneran asiakaspalvelua pitäisi kehittää eteenpäin ja sinne pitää saadaa robottien sijaan lisää henkilökuntaa vastaamaan puhelimeen. Lisäksi asiakaspalveluun pitäisi pystyä saamaan yhteys myös sähköpostitse kuten muillakin operaattoreilla pystyy. Sähköpostitse olisi helppo kuvata ongelma ja lähettää mahdollisesti liitteenä esimerkiksi kuvankaappaus näytöltä. Kun asiakaspalvelu toimii molempiin suuntiin ja ongelmat ratkotaan saman tien, niin pitkässä juoksussa Sonera säästää ison kasan rahaa, kun asiakkaat säilyvät tyytyväisinä eivätkä avaudu tällaisista helpostikin korjattavista olevista ongelmista täällä tai muilla keskustelupalstoilla. Hyvä asiakaspalvelun maine keskustelupalstoilla poikii uusia asiakkaita.

  • 27. lokakuuta 2011
lepopa-11: Hienoa kuulla, että Spotify-tilisi toimii nyt niin kuin oli tarkoitus. Laitoin asiasta kiitokset vielä asiaasi hoitaneelle asiakasneuvojalle.

Kiitoksia myös kehitysideoistasi, laitan niistäkin viestiä eteenpäin!

Vastaa