Skip to main content

tilapäisesti suljettu liittymä

  • 11. joulukuuta 2014
  • 9 kommenttia
  • 376 katselukertaa

Hei olen maksanut puhelinlaskuni eilen,mutta tänään liitymäni suljettiin kauankohan avaamiseen menee aikaa ja onko siihen mahdollista saada jotain pika-avausta

9 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 27. heinäkuuta 2011
Hei katja75: Jos liittymäsi on suljettu erääntyneiden laskujen takia, aukeaa liittymäsi automaattisesti 1-3 päivän kuluessa laskujen maksamisesta. Jos haluat liittymäsi heti auki, maksa erääntyneet laskut ja ota yhteyttä asiakaspalveluun (Soita 0200 17000, palvelemme ma-pe klo 8-20 ja la 9-16:30), jossa liittymällesi tehdään pika-avaus. Voit myös avata liittymän itsepalveluna numerossa 0200 17000 (valitse ensin numero 1 ja sitten numero 1). Liittymän avaamiseen liittyvät toimenpidemaksut löydät hinnastosta. Sinua palvelee myös Soneran Kauppiaat.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 0 kommenttia
  • 27. heinäkuuta 2011
hei olen maksanut kaikki avoinna olevat laskut jotka liittymälläni on ja koittanut soittaa asiakaspalveluun mutta joutuu jonottamaan niin perhanan kauan ettei jaksa jonottaa laskun jonka takia liittymäni on suljettu maksoin eilen ja liittymäni sulkeutui tänään toisen avoinna olleen laskun maksoin tänään.

  • 0 kommenttia
  • 27. heinäkuuta 2011
Voit myös avata liittymän itsepalveluna numerossa 0200 17000, jolloin sinun ei tarvitse jonottaa henkilökohtaiseen asiakaspalveluun.

Soita numeroon ja valitse: 1 (kieli) -> 1 (äänitunnistuksen ohitus) -> 1 (matkapuhelin asiat) -> 1 (suljetun liittymän avaaminen) -> ja tämän jälkeen saat ohjeet liittymän avaamiseen (paina 3 / sano "avaa liittymä).

Toivon, että nyt onnistuu.

  • 0 kommenttia
  • 1. elokuuta 2011
Laskutetaanko puhepaketit ja muut, vaikka liittymä olisi tilapäisesti suljettu?
Eli pahimmassa tapauksessa maksamattomien laskujen summa voisi kasvaa koko ajan, vaikka liittymää ei voisi käyttää?

  • 0 kommenttia
  • 1. elokuuta 2011
Hei Raikka: Paketit laskutetaan normaalisti, vaikka liittymä olisi tilapäisesti suljettu. Jos liittymä on pidemmän aikaa suljettuna, niin paketit voi poistaa maksutta Omilla Sivuilla ja kytkeä takaisin, kun liittymä on taas auki.

  • 0 kommenttia
  • 1. syyskuuta 2011
Moro. tää on nyt 3 päivä ku liittymä on suljettu ja laskut on maksettu. millos toi meinaa aukee?? luin et 1-3 päivää menee et aukee mut eipähän oo auennu.

  • 0 kommenttia
  • 1. syyskuuta 2011
cordelli: Tarkistin antamasi asiakasnumeron perusteella, että liittymäsi on auennut tänään käyttöön. Käytä puhelimesi virrat pois hetken aikaa ja laita virta takaisin päälle, niin liittymä alkaa taas toimimaan.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 0 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2011
Kaikki laskut maksettu viime viikolla eikä vieläkään auki...mukavahan se on kk maksua maksaa tyhjästä

  • 0 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2011
arszi: Asiakasnumerosi perusteella löysin laskutustietosi ja tarkistin asian. Heinäkuun laskusi on maksettu 23.8.2011, eli samana päivänä kun liittymä on mennyt sulkuun. Maksut näkyvät meillä noin 2-3 pankkipäivän viiveellä riippuen hieman pankista.

Liittymä avautuu vasta kun kaikki erääntyneet laskut on hoidettu, huolimatta siitä, vaikka laskulle olisi tehty maksusuunnitelma.

Kun kaikki laskut on hoidettu ja maksut kirjautuneet järjestelmäämme, avautuu liittymäsi automaattisesti. Suljetun liittymän avauksesta veloitamme 7,99e avausmaksun. Kun olet maksanut kaikki erääntyneet laskut, voit myös soittaa meille Asiakaspalveluun numeroon 0200 17000 ja pyytää pika-avauksen, jolloin saat liittymäsi heti auki. Pika-avauksen hinta on 29,90e.

Vastaa