Ostin eilen Teliakaupasta (Oulu) uuden puhelimen, edellinen meni rikki pudottuaan lattialle. Menin liikkeeseen ja myyjä esitteli vähän yliolkaisesti puhelimia, joista valitsin yhden. Myyjä antoi laatikon ja sanoi että palatkaa maanantaina uudelleen niin Tuki auttaa teitä?? ja kysyi myös että onko teillä lapsia, jotka laittavat puhelimen käyttökuntoon. Huh, aina olemme saaneet palvelua ja olemme myös Telian pitkäaikaisia ja aika isoa laskua maksavia asiakkaita. Meistä palvelu oli pöyristyttävää, onko todella palvelu menny näin huonoksi. Poikamme osti eri operaattorilta puhelimen ja se laitettiin käyttökuntoon pyytämättä. Meneekö Telialla niin lujaa, että ei tarvitse asiakasta palvella, kun rahan saa niin "gud bai"
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.