Tämä on viides ilmoitus aamusta lähtien noin puolen tunnin välein singahtaa. Ensin vikailmoitus myöhemmin korjaus ilmoitus. Eikö se kannattaisi lähettää kun huomaavat että verkko peittää eikä heti kun ns on korjattu. Turhauttavaa.
Oho! Näin häiriöviestien ei tietenkään tulisi toimia, että jatkuvasti viestitään samasta aiheesta.
Pystytkö @Satapuu tarkentamaan, että ovatko viestit sisällöltään täysin identtisiä? = Virhe viestin lähetyksessä. Vai muuttuuko viestin sisältö viestien välillä? = Tiheään toistuva vika tukiasemalla.
Jos viestien sisältö muuttuu viestien aikana voit Minun Telian kautta kytkeä väliaikaisesti häiriötiedotuksen pois päältä, kunnes tukiaseman toiminta on korjattu. Tieto vikatilanteesta tulisi näkyä tässä tilanteessa myös matkapuhelinverkon häiriökartalla.
Jos saat toistuvasti identtisiä viestejä laitteesi uudelleenkäynnistyksestä huolimatta, niin olethan yhteydessä Minun Telian kautta asiakaspalveluumme. Pyydä asiakaspalvelijaa tekemään häiriöilmoitus tilanteesta, jotta saamme manuaalisesti korjattua virheellisesti toimivan viestityksen. Voit tarvittaessa linkata myös tämän ketjun hänelle.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.