Skip to main content

Häiriöilmoitukset

  • 16. maaliskuuta 2025
  • 4 kommenttia
  • 46 katselukertaa

Satapuu
Meilaaja
Forum|alt.badge.img+3
Tämä on viides ilmoitus aamusta lähtien noin puolen tunnin välein singahtaa. Ensin vikailmoitus myöhemmin korjaus ilmoitus. Eikö se kannattaisi lähettää kun huomaavat että verkko peittää eikä heti kun ns on korjattu. Turhauttavaa. 

 

4 kommenttia

Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1670 kommenttia
  • 16. maaliskuuta 2025

Oho! Näin häiriöviestien ei tietenkään tulisi toimia, että jatkuvasti viestitään samasta aiheesta.

Pystytkö ​@Satapuu tarkentamaan, että ovatko viestit sisällöltään täysin identtisiä? = Virhe viestin lähetyksessä. Vai muuttuuko viestin sisältö viestien välillä? = Tiheään toistuva vika tukiasemalla.

Jos viestien sisältö muuttuu viestien aikana voit Minun Telian kautta kytkeä väliaikaisesti häiriötiedotuksen pois päältä, kunnes tukiaseman toiminta on korjattu. Tieto vikatilanteesta tulisi näkyä tässä tilanteessa myös matkapuhelinverkon häiriökartalla.

Jos saat toistuvasti identtisiä viestejä laitteesi uudelleenkäynnistyksestä huolimatta, niin olethan yhteydessä Minun Telian kautta asiakaspalveluumme. Pyydä asiakaspalvelijaa tekemään häiriöilmoitus tilanteesta, jotta saamme manuaalisesti korjattua virheellisesti toimivan viestityksen. Voit tarvittaessa linkata myös tämän ketjun hänelle.


Satapuu
Meilaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Aloittaja
  • Meilaaja
  • 266 kommenttia
  • 16. maaliskuuta 2025

No nyt on rauhoittunut ei oo tullut vähään aikaan. Katsotaan kostautuuko kun kehuu. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Irkkaaja
  • 530 kommenttia
  • 16. maaliskuuta 2025

anteeksi virheelinen tieto tornion verkossa ei ole vikaa


Forum|alt.badge.img+2
  • Irkkaaja
  • 530 kommenttia
  • 16. maaliskuuta 2025

tämän ketjun vikailmoitus ei koske mun aluetta


Vastaa