Tulipa eilen taas konkreettisesti todistettua ongelma kun tekninen tuki on chatissa ja ulkomailla. Taistelin eilen helposta asiasta eräässä sovelluksen tärkeästä tiedosta. Keskustelin chatissa toista tuntia tämän avustajan kanssa. Asia ei edennyt mihinkään aina päättyi ettei kaveri ymmärtänyt pointtia. Tässä vaiheessa otettiin tehokkaampi apu käyttöön ohjattiin suomalaiseen tukeen. Kerroin heille ongelman ja he lukivat tekstin mitä olin kirjoittanut. Niin ei mennyt kuin 2 minuuttia ja ongelma ratkesi. Tässä kohtaa tuli mieleen miten tämä ois hoidettu tekoälyllä, nythän yksi firma ilmoitti isoista irti irtisanomisista kun siirtyvät tekoälyn käyttöön. Siinäpä on uudet ongelmat.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.