Minulla on useampi Dot-liittymä, mutta pystyn hallinnoimaan niitä vain älykännykän liittymän kautta. Älypuhelimeen sai aikanaan ladattua Dot-sovelluksen, jonka kautta asiat hoituivat (esim. maksukortin päivitys).
Kännykkä on iPhone 5s ja siinä on viimeisin Applen toimittama ohjelmistopäivitys iOS12.5.6.
Päivitykset on lopetettu tälle mallille, joten uudempaa käyttöjärjestelmää en kännyyn saa.
Dot-sovellus toimi vielä marraskuun lopussa 2022, mutta nyt 1. joulukuuta sovelluksen avaus pyytää tekemään uuden päivityksen. Kun se käynnistyy AppStoressa, ilmenee, että käyttiksen pitäisi olla iOS13.0 tai uudempi. Sitten ilmoitetaan, että voit ladata viimeisen yhteensopivan version. Kun vastaan Lataa, tulee sama ilmoitus yhä uudestaan ja uudestaan, eikä mitään tapahdu. Samoin käy, jos vastaan Kumoa. Kun palaan Dot-sovelluksen käynnistysruutuun, alkaa sama rutiini uudelleen. Siis täydellinen umpisolmu.
Korjatkaa Dot-sovellus niin, että pakollista päivitystä ei vaadita, vaan kännykällä pääsee suoraan vanhaan puhelimessa olevaan ja hyvin toimineeseen sovellukseen.
--
Muokkaaja katjane: poistettu nimimerkki/allekirjoitus