Hei
Kuinka saan sim kortin aktivoitua kun asiakaspalvelu on kiinni
Hei
Kuinka saan sim kortin aktivoitua kun asiakaspalvelu on kiinni
Ratkaisu jäseneltä olkitu
Hei, aktivointi ohje löytyy alla olevan linkin ohjeen loppuosasta
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/sim-aktivointi
Uuden SIM-kortin käyttöönotto (aktivointi)
Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa
Toivottavasti sinulla on aktiivinen liittymä saatavilla jolla voit aktivoida liittymän. Toki autan jos sinulla ei ole aktiivista liittymää, ota yksityisviestillä yhteyttä.
--
Muokkaus TeroRe 20.1.2025: Päivitin linkin ajan tasalle
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.