Skip to main content

Olen viikon odotellut reitintä ja kävikin ilmi, että Telia odotellut minulta maksuennakkoa (ulkomailta muuton takia) ennen liittymän avaamista ja reitittimen lähettämistä. Asiat hoituisi helpommin/nopeammin, jos asiakastakin tästä informoitaisiin. Mitään yhteydenottoa en ole asiasta saanut. Voisiko Telia tarkistaa missä meni mettään ja korjata asia, jotta homma toimisi seuraavan asiakkaan kanssa?

Olen viikon odotellut reitintä ja kävikin ilmi, että Telia odotellut minulta maksuennakkoa (ulkomailta muuton takia) ennen liittymän avaamista ja reitittimen lähettämistä. Asiat hoituisi helpommin/nopeammin, jos asiakastakin tästä informoitaisiin. Mitään yhteydenottoa en ole asiasta saanut. Voisiko Telia tarkistaa missä meni mettään ja korjata asia, jotta homma toimisi seuraavan asiakkaan kanssa?

Hei ​@Makinsa ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Hyvä keskustelun avaus tärkeästä aiheesta. Näinhän tämä ei tietenkään saisi mennä, eikä myöskään pitäisi mennä asiakaspalvelijan toimittaessa nykyisen toimintamallimme mukaisesti. Asiakkaan tulisi saada ilmoitus ennakkomaksusta, kunhan yhteystiedot ovat ajantasalla asiakastiedoissa.

Mikäli asia on edelleen avoin tai haluat reklamoida asiakaspalvelumme puutteellisesta toiminnasta otathan meihin yhteyttä Minun Telian kautta tai jätä meille yhteydenottopyyntö. Täällä Yhteisössä voimme toistaiseksi keskustella asioista vain yleisellä tasolla, joten tässä tilanteessa en valitettavasti pysty tarjoamaan parempaa tukea. 

Voit jättää meille palautetta myös asiakaspalaute kanavamme kautta.


Vastaa